Tomer Neuberg/Flash90

מסר לנתניהו? גנץ הוזמן לסיור בבני ברק – שלח נפגש עם רובינשטיין • צפו

במסגרת היערכות מערכת הביטחון, יבקר היום (שר הביטחון בני גנץ בשעה 18:30 בעיריית בני ברק ביחד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין. ח"כ שלח מ'יש עתיד' ביקר בבני ברק: "קורא לממשלה לנקוט פעולה מחושבת - ולקחת בחשבון את מצבה המיוחד של עיר בת 200,000 נפש"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הוזמן היום (ראשון) לביקור בזק בעיר בני ברק. "במסגרת היערכות מערכת הביטחון, יבקר היום שר הביטחון בני גנץ בשעה 18:30 בעיריית בני ברק ביחד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין. בסיום הביקור ייתן גנץ הצהרה לתקשורת מחוץ לבניין העירייה", נמסר מלשכת גנץ. הביקור נעשה בתיאום עם ראשי המפלגות החרדיות.

ח"כ עפר שלח מ'יש עתיד', לשעבר יו"ר וועדת הקורונה וכיום יו"ר הועדה לביקורת המדינה, הוזמן מוקדם יותר לפגישה עם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לפגישה בבניין העירייה בכדי ללמוד מקרוב על המצב בעיר. "נפגשתי היום עם ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, וסיירתי בחדר המצב של העירייה. ניכר שהעירייה משקיעה מאמצים גדולים, ובכל התחומים – מתמונת מצב ועד פעולה בשטח, ניכר שיפור עצום מאז ביקורי האחרון כאן כיור ועדת קורונה", אמר שלח.

עוד הוסיף כי "מנתוני העירייה עולה שפעולה מיידית במספר תחומים ובראשם עצירת אירועי שמחות המוניות, עשויה להוריד את נתוני התחלואה ולהוציא את בני ברק ממפת הערים האדומות. אני קורא לממשלה לנקוט פעולה מחושבת שתיקח בחשבון את מצבה המיוחד של עיר בת 200,000 נפש ומאפייני ההתנהגות של האוכלוסיה החרדית, ובצידם את הצורך המיידי לבלום את הקורונה ולהוריד את שיעורי התחלואה. הדבר הגרוע ביותר הוא ההיסוס, חוסר ההחלטה, והפעולה מתוך לחץ פוליטי שמאפיינת את ממשלת המחדל של נתניהו בכל עניין, וגם בעניין זה".

במקביל, שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט הוזמן היום לביקור בעיר אלעד וסייר יחד עם ראש העיר ישראל פרוש במרכז השליטה בעיר, שם עמד מקרוב על נתוני התחלואה בעיר ועל הכשלים בטיפול מול החברה החרדית. "אני מסייר בערים בית"ר עילית, בני ברק וכאן באלעד, ואני רואה שהציבור החרדי מתנהל למופת. עם כיסויי פנים יותר משראיתי בכל עיר אחרת", אמר בנט.

"הממשלה מצידה מאשימה את החרדים, סוגרת את החרדים ושוכחת מהחרדים. אם רק ינהלו דיאלוג עם הציבור החרדי יוכלו למצוא פתרונות לצמצום התחלואה ולהגברת הפרנסה. במקום זה הפתרון כרגע של ממשלת ישראל – לא מסתכלת על האזרחים עצמם, לא סופרת נכון, סוגרת עסקים מבלי לתת מענה פרנסתי, מונעת משכירים ללכת לעבודה מבלי לתת להם איזה שהוא פיצוי. ככה לא בונים אמון. אני קורא לממשלה להפסיק להתעסק בפוליטיקה קטנה, להתחיל לטפל באזרחים כדי שנוכל לצאת מהבוץ הזה".

ראש עיריית אלעד – ישראל פרוש אמר לבנט: "אין הרבה אנשים שמוכנים להסתכל עלינו בימים כאלו. נוח מאוד לאנשים מבחוץ לשים עלינו את הכורת ולהודיע – יהיה סגר או אין סגר. אבל הנה מגיע עוד איש אכפתי שיש לו פה ציבור ואכפת לו מהעיר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture