מתקפה על הפרופ' המסית: "רווי שנאה וצביעות – שנים התפרנס מהציבור החרדי"

מקלב: "מוכן בגלל מנעים ידועים להרעיל את הבאר ממנה שתה עשרות שנים, זו אישיות מסוכסכת עם עצמה". מלכיאלי: "הספרדים מקפידים על כל ההנחיות". בוסו: "מצפה שיתאמץ ויצא על אף גילו המבוגר לראות את בתי הכנסת הספרדיים" טייב: "דבריו הם פרי ההסתה שמשתוללת ברחוב"

סגן השר אורי מקלב תקף היום (חמישי) את מנהל בית החולים מעייני הישועה פרופ' מוטי רביד שהשתלח הבוקר במגזר החרדי ובגדולי ישראל: "אדם הרווי שנאה וצביעות, במשך שנים חי ומתפרנס מהציבור אותו הוא כל כך סולד, נמצא במקום שהקימו הציבור החרדי רק כדי לתת, – מוכן בגלל מנעים ידועים להרעיל את הבאר ממנה שתה עשרות שנים".

"לצערינו, הוא עצמו יודע ומכיר כי רוב הציבור החרדי מקפיד ושומר את הזהירות הנדרשת זאת לצד תרומה גדולה לכלל הציבוריים בארץ בהתנדבות בבתי החולים עצמם והחשיבות שיש לציבור החרדי לחיי אדם. זו אישיות מסוכסכת עם עצמה, מדוע אינו קם והולך? אם כנים דבריו, כיצד יוכל לתת שירות ולרפא חולים מהציבור אותו הוא סולד – עוד יום אחד?"

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי: "דבריו של מנהל בית החולים ׳מעייני ישועה׳ בבני ברק, פרופ׳ מוטי רביד, נגד החרדים, הם משמיצים מאד ומוציאים את דיבתם רעה של כל החרדים. רביד, חבל שלא בדקת כיצד החרדים הספרדים מקפידים על כל ההנחיות של משרד הבריאות כפי הוראת מועצת חכמי התורה בראשות חכם שלום כהן".

חה"כ אוריאל בוסו: "ההסתה השוטפת איתה מתמודד מגזר שלם כבר תקופה היא קשה, והיא זועקת לשמיים שבעתיים, שהיא מגיעה ממנהל בית חולים בעיר חרדית שכנראה נקלע לאיזה סכסוך פנימי עם ההנהלה והחליט לבוא מסביב בכדי להשיג את מטרתו האישית, האיש שיודע בדיוק את כמויות המתנדבים בתוך בית החולים אותו הוא מנהל, ואת גודל התרומה והנתינה של המגזר הזה לטובת המדינה ואזרחיה, מצפה ממנו שיתאמץ קצת, ויצא על אף גילו המבוגר לראות את בתי הכנסת הספרדיים, וכן את שאר המוסדות ברחבי הארץ שסגורים לגמרי באילוצים וויתורים רבים וחלקם קשים, הכל בשל הנחיה אחת ופסיקה אחת ברורה של מועצת חכמי התורה שליט"א".

חה"כ יוסי טייב: "אני רואה בחומרה רבה את דבריו הנלוזים של מנהל הרפואי בבית החולים "מעייני הישועה" פרופ' מוטי רביד שפער פיו כנגד המגזר החרדי, אין לי ספק שדבריו הם פרי ההסתה שמשתוללת ברחוב כנגד הציבור החרדי, הייתי מציע לפרופ' רביד לפני שהוא מוציא את דיבת הציבור החרדי רעה, שיצא לשטח ויסייר בערים לראות את בתי הכנסת סגורים, את חגיגות החג בצל המשפחה הגרעינית, תפילות ברחובה של עיר, ואת שמחות בתי השואבה שמושבתים, ולראות את הציבור הספרדי שלנו ששומע לרבותיו ומציית להוראתם של מועצת חכמי התורה ומקפיד על קלה כבחמורה בשמירת הכללים וההנחיות, הייתי מצפה מהנהלת ביה"ח שמתיימרת להיות בי"ח למגזר החרדי, להתנער מדבריו הנלוזים לאלתר ולהתנצל בפני הציבור החרדי. כי מילים יכולות להרוג".

חה"כ ינון אזולאי: "זקנתו של רביד מביישת את בחורותו, בושה שאדם המתפרנס על חשבון הציבור החרדי לא יודע מהי הכרת הטוב ומתנהג בכפיות טובה.מי שהורג בפיו אסור לסמוך עליו שיציל חיים בידיו".

ח״כ משה אבוטבול בטוויטר: "מוטי רביד ״הפרופסור״ לענייני השמצת חרדים, פער את פיו נגד כל הציבור החרדי בהכללה מלאה, רק חבל שלא בדק כיצד למשל החרדים הספרדים מקפידים על כל ההנחיות של משרד הבריאות כהוראת מועצת חכמי התורה. כנראה שבכל שנותיו בבני ברק אפילו דוקטורט פשוט הוא לא עשה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הפרופסור טוען "שהחרדים רק לוקחים ולא נותנים", מאוד מעניין אותי האם בכל השנים שהתפרנס מהציבור שהוא משמיץ הוא הפריש משכרו מעשר או חומש?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו