Oren Ben Hakoon/POOL

גורמים בכחול לבן: "זוהר צריך לסיים את תפקידו"; גורמים משפטיים: "איום מאפיוזי"

גורמים בכחול לבן במתקפה נגד יו"ר הקואליציה: "הוא מערער מדי יום את יציבותה של הממשלה וכל יום שלו בתפקיד מדרדר אותנו לבחירות". גורמים במשרד המשפטים הגדירו את דברי זוהר כ"לא פחות מאיום מאפיוזי". זוהר: "הדברים נאמרו בעידנא דריתחא". נתניהו: "מסתייג מהם מכל וכל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

גורמים בכחול לבן תקפו היום (שלישי) את יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר וטענו כי עליו להתפטר, או על ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטרו. "מיקי זוהר צריך לסיים את תפקידו כיו"ר הקואליציה. הוא מערער מדי יום את יציבותה של הממשלה וכל יום שלו בתפקיד מדרדר אותנו לבחירות. לישראל מגיע יותר". זאת על רקע המתקפה החריפה שלו נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ודבריו נגד אנשי כחול לבן.

גורמים במשרד המשפטים שצוטטו ב'וואלה' האשימו כי מתנהל "כבר כמה זמן" מסע השמצות נגד מנדלבליט, קמפיין "שנועד להטיל דופי ולהשמיץ אותו באופן אישי, להדביק לו תדמית של עבריין". לדבריהם, "הקמפיין הזה עושה שימוש ברסיסים מסולפים של חומרים מפרשת הרפז, אפילו שחמישה שופטי בג"ץ קבעו חד משמעית שלא דבק רבב במעשיו", אמרו הגורמים.

עוד הוסיפו: "מחוללי הקמפיין גם לא בוחלים בשפת איומים, והכריכה של דבר בדבר – אם לא תסגרו את התיקים נגד נתניהו אז ייחשפו עוד פרטים – היא לא פחות מאיום מאפיוזי. אם יש למישהו טענה קונקרטית כזו או אחרת על היועץ או על כל אחד אחר במערכת אכיפת החוק, שיחשוף את הדברים ולא יאיים ב'תחזיקו אותי'".

זוהר הבהיר את דבריו ואמר כי "למען הסר ספק, אני מבקש להבהיר כי לא שוחחתי כלל עם רה״מ או מי מאנשיו לפני הראיון ל 103fm, בו הוצאו דבריי מהקשרם בעניינו של מנדלבליט. הדברים שנאמרו על ידי בעידנא דריתחא היו על דעת עצמי ולא היתה לי שום כוונה לאיים על איש. גם אם דבריי הובנו אחרת אני מבקש להבהיר שוב כי לא היתה לי שום כוונה או רצון להביע איום כזה או אחר כנגד היועמ״ש לממשלה".

נתניהו הגיב להודעתו של זוהר וכתב בטוויטר כי "קראתי את הודעתו של ח״כ מיקי זוהר וטוב עשה שהעמיד את הדברים על דיוקם. כפי שכבר אמרתי קודם לכן, הדברים שאמר בראיון הבוקר אינם מקובלים עליי. אני מסתייג מהם מכל וכל, וטוב שח״כ זוהר הבהיר שזאת לא הייתה כוונתו".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר מוקדם יותר כי "הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו".

זוהר אמר אחרי ההודעה מטעמו של נתניהו כי "הגיע הזמן שנפסיק לפחד לבקר את מערכת המשפט, לא צריך לחשוש מהם. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר".

זוהר יצא הבוקר באיום חריף על היועץ המשפטי לממשלה והתריע בריאיון ל-'103FM' כי במידה שאביחי מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, תהיה "רעידת אדמה", וייחשפו הקלטות של שיחות מפלילות שלו עם פרקליט המדינה שי ניצן. את הדברים אמר בתגובה להקלטות של שיחות בין השניים שפורסמו אמש ב'חדשות 12'.

"מה שעשה מנדלבליט ומה שעשה שי ניצן נחשף לציבור וכולם יודעים מה קרה. אני יודע אינפורמציה מאוד ברורה בעניין הזה והאינפורמציה שאני מכיר אומרת דבר אחד – רק טפח קטן נחשף, קטנצ'יק", אמר מיקי זוהר בריאיון. "לכן אני חושב שאם אנשים לא יפנימו אלה שכמובן יזמו את כל הקנוניה נגד ראש הממשלה שמוטב להם לחזור בהם מהדרך הגרועה שהם בחרו בה הם יצטרכו לשלם על זה מחיר".

מיקי זוהר הוסיף ואמר כי "ברור שהם תיאמו ביניהם את הכול והכול היה מוסכם, הם ידעו בדיוק לאן הם הולכים, גם שי ניצן ידע שאין כלום בכול התיקים אבל לפחות בתיק אחד הוא רצה להביא את התוצאה שהוא ייחל לה; להדחתו של ראש הממשלה מהתפקיד, והכל כבר התברר ואני אומר לכם שזה רק טפח אחד שנחשף ואני מבטיח לכם שעוד יחשפו בקרוב דברים. תהיה פה רעידת אדמה, לא תהיה שום ברירה לאביחי מנדלבליט אלא להתפטר מתפקידו ולבטל את כתבי האישום נגד נתניהו".

בהמשך הריאיון, נשאל זוהר אם יש לפתוח בחקירה נגד פרקליט המדינה. "ועוד איך, איזו שאלה? צריך לחקור את שי ניצן מידית", השיב. "אם הוא סחט את מנדלבליט, בין אם אמר במפורש או ברמז, צריך לבדוק את הסוגיה מידית, כנ"ל את הסוגייה של אביחי מנדלבליט מדוע החליט להגיש את כתבי האישום המופרכים הללו. מדוע הלך על עבירת שוחד של סיקור חיובי מה שלא קרה אף פעם בישראל ואף פעם בעולם? הדברים האלה צריכים להישאל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מנדלבליט צריך ללכת הביתה לך הבית אביחי לך

מנסים להפוך קערה על פיה
לאשים את זוהר באיומים על מנדלבליט .בשביל למנוע אשמה ממדבליט. כולם מושחטים מדינה מפיונרית מסתירים אשמים כמו שעושים מאפיה,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture