נתניהו לראשי יו"ש: "אנחנו כאן וכאן נישאר לנצח – זו הזהות והמורשת שלנו"

ראש הממשלה נפגש היום עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון, בהם ראשי הערים ביתר עילית ומודיעין עילית: "יש לי מחויבות עמוקה ומלאה לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון. בלי יהודה ושומרון קיומנו היה בסכנה. רובינשטיין לנתניהו: "לצד חילוקי הדעות בהתמודדות עם הנגיף, מברך על הסכמי השלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון. ראשי הרשויות בירכו את ראש הממשלה על פעילותו למען חיזוק מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון.

בפגישה השתתפו: ניר ברטל, ראש המועצה אורנית; יעקב גוטרמן, ראש העיר מודיעין עילית; יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית דרום הר חברון; עודד רביבי, ראש מועצת אפרת; אלי שבירו, ראש העיר אריאל; מאיר רובינשטיין, ראש העיר ביתר עילית; יוסי אברהמי, ראש מועצת גבעת זאב; חננאל דוראני, ראש מועצת קדומים; ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית בנימין;

נתניהו אמר במפגש כי "יש לי מחויבות עמוקה ומלאה לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון. הסכם שיתוף הפעולה יאפשר לאוניברסיטה באריאל ולמוסדות חינוך נוספים ביהודה, בשומרון וברמת הגולן להנות מתמיכות ע״י קרנות ממשלתיות דו לאומיות מארה״ב וישראל ולהנות משיתוף פעולה מדעי ותקציבי עם מוסדות אמריקאים. זהו תיקון היסטורי. בלי יהודה ושומרון קיומנו היה בסכנה. זו הזהות והמורשת שלנו וכאן העתיד שלנו. אנחנו כאן וכאן נישאר לנצח. אנחנו נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה הדוק למען בניין ארצנו ומולדתנו".

יו"ר פורום הרשויות החרדיות רה"ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין אמר לנתניהו בכינוס כי "לצד חילוקי הדעות בהתמודדות עם הנגיף, הוא מברך אותו על הסכמי השלום המבורכים".

נתניהו חתם היום שגריר ארה"ב בישראל דוד פרידמן על הרחבת החלת הסכם שיתוף הפעולה המדעי בין ישראל לארה"ב על אזור יהודה ושומרון ורמת הגולן. "אנחנו מחילים היום את הסכם המדע בין ישראל לארה"ב על אזור יהודה ושומרון ורמת הגולן. זה שינוי אדיר. זה ניצחון על כל הארגונים והמדינות שמחרימים את יהודה ושומרון. אנחנו לא נפסיק לפעול כדי שהאזור ישגשג ויפרח. הסכם שיתוף הפעולה המדעי הוא חשוב במיוחד בימים אלה, בהם אנחנו מתמודדים עם נגיף הקורונה", אמר ראש הממשלה בטקס.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ'‏ אמר הבוקר כי "ההחרמה של ‎נתניהו את חלק מראשי הרשויות ביו"ש הוא עוד שלב בזלזול שלו בציונות הדתית. הוא לא היה עושה את זה בחיים מול ראשי רשויות חרדים, למרות שחלקם ביקרו אותו במילים מאוד קשות סביב הסגרים על הערים החרדיות, וגם לא בסיור בעוטף עזה, גם שם הוא סופג ביקורת קשה לא פעם מראשי הראשויות. ‏רק לציונות הדתית ולהתיישבות הוא מרשה לעצמו להתנהג באדנות כזו. טוב עושים רוב ראשי הרשויות שמסרבים בתגובה להשתתף במפגש. או כולנו או אף אחד".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תהיתי איפה יוסי דגן באמת..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו