Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"ל משרד הבריאות פער את פיו נגד האדמו"ר – החכי"ם מחו

חזי לוי פער הערב את פיו נגד אמירתו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ כי צריך להוקיע את ה'מלשינים'. בעקבות דבריו המחוצפים אמר ליצמן כי "הוא לא יכול להתערב בהוראת קודש של אדמו”ר מוערך". טסלר תקף ואמר "נדהמתי מהצהרתו, קורא לו לחזור בו לאלתר"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור חזי לוי, "גינה" הערב את אמירת מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שפורסמה אמש כאן ב'חדשות JDN' לפיה יש "להוקיע את המלשינים" על פתיחת מוסדות לימוד בניגוד להנחיות. הפרופסור אמר ואמר כי זו "אמירה ראויה להוקעה וראויה לאכיפה".

בדבריו שנאמרו ב'כאן רשת ב' הוסיף מנכ"ל משרד הבריאות: "אני כאזרח לא מקבל את זה. יש כללים שכל החברה הישראלית צריכה לאחוז בהם כדי לחיות במידה שפויה עם פחות תחלואה. הקורונה לא עזבה אותנו ולא מבדילה בין קדוש זה או אחר".

בעקבות פעירת פיו של מנכ"ל משרד הבריאות נגד האדמו"ר יצא חה"כ יעקב ליצמן ותקף בחריפות: "הדברים שנאמרו בידי פרופ’ חזי לוי מנכ”ל משרד הבריאות נגד דברי מרן האדמו”ר מויז’ניץ שליט”א ראויים לגינוי. אף פקיד ממשלתי ולו הבכיר ביותר לא יכול להתערב בהוראת קודש של אדמו”ר מוערך, מנהיג נערץ בישראל".

גם ח”כ הרב יעקב טסלר נציג החסידות בכנסת תקף את הפרופ' ואמר: "נדהמתי מהצהרתו של מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי כלפי זעקתו הכנה והנכונה של מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א נגד המוסרים והמלשינים. אני מוחה נגד הדברים שנאמרו וקורא לו לחזור בו לאלתר".

ח"כ הרב ישראל אייכלר הוציא הודעת גינוי מיוחדת בה כתב: "כל יהודי חרדי מזועזע מדבריו של מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, כנגד כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, אשר שפך לבו הטהור, על עתיד הדור, שכולו תלוי בחינוך התורני ובדבקות מסורת אבות, אל מול המלשינים שכבכל הדורות השתמשו בשלטונות לעקירת תורה ויהדות".

"דברי המנכ"ל שאין לו מושג בגדולי ישראל בשיחם ובשיגם, מבטאים את הנתק המוחלט בין המשטר החילוני ליהדות התורה וקדשי ישראל", הוסיף הח"כ מיהדות התורה. "זאת הידרדרות נוספת ביחסי השלטון החילוני ופקידיו לקדשי ישראל וליחס של פטרונות וחוסר הכבוד לתורה ולגדולי התורה שבזכותם קיים העם היהודי. בריאות העם הפך למכשיר בידי המשטר החילוני, להשבית את תלמודי התורה וישיבות הקדושות. לכן מתירים לעצמם פקידיה הבכירים ושריהם ויועציהם, בביזוי גדולי ישראל ומנהיגי העדה".

לסיום כתב אייכלר: "היהדות הנאמנה דורשת את התנצלות המנכ"ל, שבוודאי לא היה מודע לעצמת הפגיעה בכבוד התורה. הגיע הזמן להפסיק את רדיפת הדת ושומריה בחסות הקורונה".

כזכור אמש דיווחנו כאן ב'חדשות JDN' כי במהלך דברי התורה בסעודה שלישית בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק תקף מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א את ה'מלשינים' אשר "מבחוץ הולכים כאחד היראים, אולם המה האנשים הכי נמוכים בכלל ישראל, הדיוטא התחתונה של המחנה".

בהמשך דבריו הרחיב האדמו"ר מויזני'ץ בדברים אודות התקופה האחרונה אשר בהם כלל העולם נמצאים במיצר בעקבות הנגיף וירוס 'קורונה'. האדמו"ר בדבריו הדגיש את חובת השמירה מפני הסכנה ושכל אחד ימנע את עצמו מלהיכנס לסכנה וישמרו את הוראות הבריאות כל אחד כפי יכולתו.

האדמו"ר המשיך בהרחבה בהזכירו את ימי חודש ניסן אייר בהם התפללו כלל ישראל במרפסות הבתים, תוך שמירה אדוקה כל כל הוראות המרחק. אכן המשיך הרבי ואמר ראו דברים נשגבים בכך, הן מצד הגשמי והן מצד הרוחני, את קרבת אלוקים לי טוב. אולם ראו המון חורבנות ברוחניות, ממש לא יאומן כי יסופר כמה בחורים וילדים נפלו לרשת היצר בכל מיני אופנים.

"בתקופה האחרונה החלו להקל במקצת על ההוראות בפתיחת כל בתי החינוך, בתי המדרש והיכלי הישיבות. אי אפשר להמשיך במצב של סגירת בתי החינוך אין זה פיתרון נאות. אולם קמה וגם ניצבה חבורת 'מלשינים" הזדעק הרבי.

"זקיני הקדוש בעל ה'אמרי חיים' זיע"א היה אוהב ישראל בכל מאודו, אהב כל יהודי, אולם נגד מלשינים דיבר כל דבר אסור. מצד התורה מותר להחרימם מכלל ישראל, אסור לתת להם למלאות רצונם הנזולה. מלאים רשעות לשמה יש בהם, לדאבוננו יכולים המה להתפלל ג' תפילות ביום ולהניח תפילין , שום דבר לא שווה אצלם , צריכים להוקיעם ממחננו".

הרבי המשיך וסיפר את מה שסיפר הרה"צ רבי אברהם אלימלך בידרמן שליט"א בשבוע האחרון, כאשר בחור טירפד שמחת חתן וכלה, והמה מחלו לו לבסוף, וראו ישועה כאשר ניצלו מתאונת דרכים.

"אנשי המשטר המה אחראים לקיים סדר ולשמור על סדר הציבור לא ח"ו להרביץ ולהפריע לשמחות. אולם אלו מגיעים רק כתוצאה מהלשנות של מלשינים רח"ל. בדורות קודמים ראינו שהחרימו מלשינים מהמחנה ממש".

"להוקיעם ממחנינו": במהלך ה'סעודה שלישית' – האדמו"ר תקף את המלשינים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חזי
אולי תדבר גם על השיחיים שחטפו את הגופה
ואז הדרוזים יפטרו את כל הבעיות??

הוא פשוט מקנא בהצלחת האדמו"ר שליט"א

כולנו מתפללים כל יום
"ולמלשינים על תהי תקווה…"
אז מי הטיפש שמקלל את עצמו?

כל החינוך החרדי בתקופה הזו זקוף אך ורק ליזכותו של מרן האדמו"ר שליט"א

כל הגינויים האלו נשלחים לכתובות חלשות ולא נכונות.
ביבי אמר והסית בצורה גרועה בהרבה – כשקרא לציבור החרדי ומנהיגיו להורות על שמירת ההנחיות – האידיוטיות שלו – ושהם גורמים לחילול השם ולמעשה עוברים על ונשמרתם.
דבר זה עבר בקול דממה דקה.
ששש…
אז הפסיקו להיות גיבורים על גמזו או לוי – ובפרט שאינם קובעי מדיניות אלא מבצעיה!

ממתי כל אמירה של פקיד כלשהוא מזיזה לנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture