צילומים: דוברות הר חברון

עם שופרות: במערת המכפלה ערכו תפילה להצלחת טראמפ • צפו

במהלך האירוע קראו ראשי המועצות פרקי תהילים ואמרו את תפילת "מי שברך" להצלחת הנשיא טראמפ. ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי אמר: "באנו לכאן לומר לנשיא טראמפ תודה רבה, תודה על היחס המיוחד לארץ ישראל, על ההכרה ברמת הגולן ובמפעל ההתיישבות"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו


לפני שעה קלה הסתיימה התפילה להצלחת הנשיא טראמפ במערת המכפלה בהשתתפות מארק צל וראשי רשויות מיהודה ושומרון. את התפילה יזם ראש המועצה האזורית הר חברון והשתתפו יחד איתו: יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל, ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, ראש הישוב היהודי בחברון, הרב הלל הורוביץ וראש המועצה המקומית קרית ארבע, אליהו ליבמן.

במהלך האירוע קראו ראשי המועצות פרקי תהילים ואמרו את תפילת "מי שברך" להצלחת הנשיא טראמפ. ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי אמר: "באנו לכאן לומר לנשיא טראמפ תודה רבה, תודה על היחס המיוחד לארץ ישראל, על ההכרה ברמת הגולן ובמפעל ההתיישבות, תודה על העברת השגרירות לירושלים, תודה על המלחמה באיראן וב-BDS. תודה רבה על חיזוק ההתיישבות בארץ התנ"ך. אנחנו מתפללים ומקווים שתמשיך לעוד 4 שנים של חיזוק מפעל ההתיישבות".

ראש המועצה המקומית קרית ארבע, אליהו ליבמן: "הגענו הבוקר להתפלל להצלחתו של הנשיא טראמפ. טראמפ הוכיח את ידידותו לעם ישראל בכך שהעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים, הכיר בריבונות שלנו ברמת הגולן והיה לימין ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. אני נושא תפילה ממערת המכפלה, קברי אבות האומה שלנו להצלחתו של טראמפ בבחירות. מדינת ישראל זקוקה לנשיא חזק שהוא גם ידיד ההתיישבות בבית הלבן".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "כולנו מעריכים את המאמצים הכבירים והנועזים שעשה הנשיא טראמפ בהעברת השגרירות לירושלים, בהכרה ברמת הגולן ובהכרזה של מזכיר המדינה על חוקיות ההתיישבות ביהודה ושומרון. אנחנו אנשים מאמינים וכאן מקברי אבותינו במערת המכפלה – אנו נושאים תפילה ומוקירים תודה לנשיא טראמפ שיתן לו שנים נוספות כנשיא ארה"ב ויחזק את מדינת ישראל וביחד נחיל ריבונות ביהודה ושומרון".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "אנו מקיימים היום תפילה מיוחדת בעיר האבות בכדי לחזק את נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, אוהב ישראל ומי שפועל למען ההתיישבות ביהודה ושומרון. זכינו בקדנציה הראשונה לתמיכה חסרת תקדים מטעם הממשל האמריקאי בהובלתו של טראמפ לאחר הקפאות קשות של קודמיו בתפקיד, וחזינו גם בהעברת שגרירויות לירושלים. טראמפ הוא נשיא שדואג למדינת ישראל וחשוב עבורנו שהוא ימשיך לקדנציה נוספת".

הרב הלל הורוביץ, הישוב היהודי בחברון: "אנחנו זוכים להודות ולברך את הנשיא טראמפ ממערת המכפלה, מקום קבורתו של אברהם אבינו לפני 4,000 שנה, שעשה מהפכה בעולם של אמונה בא-ל אחד. בשנות כהונתו של הנשיא טראמפ מנהיג המעצמה החזקה בעולם, זכינו שהוא מחולל מהפכה ביחס של אומות העולם לעם היהודי, למדינת ישראל ולזכויות ההיסטוריות של עם ישראל על ארץ ישראל השלמה. אנחנו מלאי תודה והכרת הטוב על כהונתו הראשונה, ומתפללים לבחירתו לעוד ארבע שנים של עשייה ברוכה לחיזוק והגנת מדינת ישראל , והמשך ההכרה המוסרית בזכויות שלנו על כל מרחבי ארצנו."

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture