דוברות יאיר לפיד.

לפיד לנתניהו: "אני רוצה תשובה לשאלה אחת – למה אתה לא אומר אמת על החיסונים"

בישיבת הסיעה השבועית תקף יו"ר האופוזיציה: "אנחנו אנשים בוגרים, גם אם האמת לא נעימה, נדע להתמודד איתה. נוכל להתמודד עם אכזבות, עם קושי, כל עוד אומרים לנו את האמת. אנחנו מבינים שזה קשה להשיג חיסונים. אין שום סיבה לשקר. כשאתה אומר משהו, אזרחי ישראל רוצים להאמין. הם רוצים חיסון נגד המגיפה. הם רוצים להאמין לראש הממשלה שלהם"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פתח היום (שני) את ישיבת הסיעה השבועית: "אני רוצה להפנות מפה שאלה לראש הממשלה נתניהו. מר נתניהו, אני רק רוצה תשובה לשאלה אחת – למה אתה לא אומר את האמת בעניין החיסונים"?.

"אנחנו אנשים בוגרים, גם אם האמת לא נעימה, נדע להתמודד איתה. נוכל להתמודד עם אכזבות, עם קושי, כל עוד אומרים לנו את האמת. אנחנו מבינים שזה קשה להשיג חיסונים. אין שום סיבה לשקר. כשאתה אומר משהו, אזרחי ישראל רוצים להאמין. הם רוצים חיסון נגד המגיפה. הם רוצים להאמין לראש הממשלה שלהם. אז הם יחכו לחיסון בינואר, והוא לא יגיע. לרובם המכריע הוא לא יגיע. החיסון של פייזר לא עבר את כל הבדיקות. לא עבר את השלב האחרון. גם אחרי שהוא יעבור אותו, ישראל היא המדינה ה-36 שחתמה איתם".

הוא הוסיף: "35 מדינות יקבלו את החיסון לפנינו. 35 מנהיגים התקשרו בלילה למנכ"ל פייזר לפני נתניהו. יש עוד בעיות רפואיות. יש בעיות לוגיסטיות. זה ייקח זמן. כל גורמי המקצוע במשרד הבריאות אומרים את זה: בינואר לא יהיו חיסונים לכולם".

לפיד אמר: "היום בבוקר מנכ"ל משרד הבריאות אמר בקבינט הקורונה שבמקרה הטוב רק מאה אלף חיסונים יגיעו ברבעון הראשון של 2021. נתניהו צעק עליו: "זה לא מידע שאתה מורשה למסור." יכול להיות – אבל זה מידע נכון. לספר סיפורים מנותקים מהמציאות זו לא התמודדות. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להשיג חיסונים. אין שאלה. אבל אנחנו לא יודעים מתי הם יגיעו. אז הדבר הנכון הוא לנהל את האירוע כאילו החיסונים לא יגיעו לפחות בשנה הקרובה".

"צריך להמשיך עם המסיכות. להמשיך עם מתווה הרמזור. עם התו הסגול. לפתוח באופן מבוקר את העסקים. להחזיר את בתי הספר. רוב הילדים לא היו בבית ספר כבר שמונה חודשים. להעביר תקציב. בעיקר צריך להחזיר את אמון הציבור ברשויות. לא לספר לו סיפורים. הנזק הכי גדול של הממשלה הזאת, זה אובדן האמון של הציבור. אנחנו כבר לא נאמין להם, כי אי אפשר להאמין להם".

בסיום דבריו אמר: "מדינת ישראל צריכה ממשלה אחרת. קטנה, יעילה, חסכנית ובעיקר אמינה. עם ראש ממשלה שאומר את האמת לאזרחיו. הממשלה הנוכחית קיבלה את כל הצ'אנסים האפשריים. היא נכשלה כשלון מחפיר. הגיע הזמן לשינוי. הגיע הזמן להעביר את הלפיד".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צבי

פתאום הוא מדבר על לשים מסכות ולשמור הנחיות, לפני כמה חודשים הוא וחבר מרעיו יצאו נגד זה …..

לעורכי אתר JDN: את מי זה בכלל מעניין מה הוא אמר ? ? למה זה חשוב שזה יופיע פה באתר ??
האט ער געזאגט… אז מה ? ?

אבל הוא צודק . . .

נתניהו לא אומר אמת על החיסונים בנושא לגמרי אחר!! שמשרד הבריאות יגיד קודם אמת מה מכילים החיסונים!!! ואת הקשר שלהם לביל גייטס, שמודיע על כוונתו לדלל את אוכלוסיית העולם באמצעות חיסון וכמה חשוב להתחסן!

כמי שתרגם מאנגלית לעברית "ארבעת האבות …"
דוקטור לפיד … הלפיד שלך כבוי !
את הלפיד הבוער ביבי ימסור ישירות למשיח .

לדעתי ולפי מה שבדקתי בכמה מקומות באינטרנט לפיד צודק ואנשים פה סתם הגזימו יקח עוד חודשים ארוכים מאוד עד שהחיסונים יגיעו גם בתרחיש האופטימי ששתי החיסונים מודרנה ופייזר יאושרו בתוך שבועות ובתרחיש האופטימי ביותר יגיעו בתחילת ניסן כמה מאות אלפי מנות אבל אני לא רואה כמעט סיכוי שזה יגיע לפני סיון וגם אז זה יהיה 200 אלף מקסימום 300 ואז ובסוף השנה העברית יגיעו עוד כמה ובסוף הלועזי כבר יהיה (בתרחיש האופטימי) כמות מכובדת של מיליון וחצי ואז יגידו שרק כשיש הרבה מחוסנים אז אין הדבקה אבל כשיש התפרצות אז החיסונים פחות אפקטייבים ולוקח עוד כמה שבועות עד שהחיסון נקלט ועד אז כבר יפוג התוקף של החיסונים הראשונים וחוץ מזה שהרבה סיכויים שהחיסונים לא עוזרים לכל האיכלוסיות
בקיצור התרחיש שנראה לי הגיוני זה
1:שזה סיפור של עוד שנים-שנים
2:שכנראה שיתנו את קבלת החיסונים בבדיקה סרולגית שלילית ועד אז פשוט לא ישארו חרדים כאלה וגם בציבור החילוני יש הרבה יותר הדבקה ממה שחושבים והראיה זה שאחוז הנפטרים אצלם הוא פי כמה וכמה מאשר אצלנו וזה פער שאי אפשר להסביר בטענה של איכלוסיה צעירה וכו' ואני גם חושב שיהיה אצלם עוד התפרצויות גדולות שהסגרים לא יעזרו להם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו