כוחות צה"ל מאבטחים בקלנדיה. צילום: Flash90

פיגוע דקירה במחסום קלנדיה – לוחם נפצע, החשוד נוטרל

פלסטיני שהגיע למעבר הרכבים במחסום צפונית לירושלים לא נענה לקריאות אנשי הביטחון לעצור, הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר ולאחר מכן ירו לעבר פלג גופו התחתון, כוחות הביטחון סגרו את המקום כעת ומנהלים תחקיר על האירוע • צפו


צילום הצלה ללא גבולות

‏ראשוני: ניסיון פיגוע דקירה במחסום קלנדיה, לוחם צה"ל פצוע במקום, המחבל נורה ונוטרל. הפרטים בבדיקה. מחקירה ראשונית עולה כי לפני זמן קצר הגיע חשוד למעבר קלנדיה, לא שמע להוראות השוטרים לעצור וניסה להתקדם לעבר הכוחות. בוצע נוהל מעצר חשוד הכלל ירי באוויר וירי לעבר החשוד. החשוד מנוטרל ואין נפגעים לכוחותינו.

"מבירור ראשוני עולה כי המאבטחים קראו לעברו לעצור מספר פעמים ומשלא נענה לקריאות, ביצעו ירי לעבר פלג גופו התחתון. כוחות הוזעקו למקום". עוד נמסר כי נסיבות האירוע בבדיקה.

מוקדם יותר היום (שני), שישה לוחמי משמר הגבול נפצעו בהפרות סדר אלימות שבמהלכן פלסטינים השליכו אבנים וחפצים כבדים מגגות. הכוחות הגיבו בירי ובאמצעים לפיזור הפגנות, והפלסטינים דיווחו כי ארבעה בני אדם נפצעו. מדובר בכוח של ימ״ס ירושלים (מסתערבים של מג"ב) שנכנס בשעה 8:20 למחנה הפליטים למעצר של יעדים פליליים. נעצרו שני מבוקשים.

מזק"אנמסר כי מצבו של המחבל, בינוני-קשה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני שמחה שהחיילים שלנו פועלים באומץ בלי לפחד מפרטי האדם ה' ישמור אותם שנזכה לחסל את כל המחבלים והרוצחים.
כמובן לא חלילה אזרחים ערבים

השם הישמור רק תפילות לפחות לא היה פגועה רציני

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture