David Cohen/Flash90

הנדל בנאום הפרידה ממשרד התקשורת: "אנחנו יוצאים לבחירות שנובעות מכישלון"

שר התקשורת היוצא, יועז הנדל נשא הבוקר דברי פרידה מעובדי משרדו בדבריו אמר כי "המשרד ליקק את פצעיו מפרשת 4000 ו2000 ראש ממשלה ופוליטקאים אחרים שמערבבים בין צרכים לאומיים לבין צרכים אשיים לסיקור חיובי". בסיום דבריו אמר כי יוצאים לבחירות

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שר התקשורת יועז הנדל אשר עזב את משרדו נפרד הבוקר (רביעי) מעובדי משרד התקשורת, בנאום סיום התפקיד ציין השר: "לפני שבעה חודשים בדיוק עמדתי כאן ודיברתי בנאום כניסה לתפקיד על חשיבות הגישה הממלכתית והשקיפות. משרד שליקק את פצעיו מפרשת 4000 ו2000 ראש ממשלה ופוליטקאים אחרים שמערבבים בין צרכים לאומיים לבין צרכים אשיים לסיקור חיובי".

"הפיכת עובדי ציבור נאמנים לאויב המדינה. מדינה בתוך מדינה וזה לא משנה אם מדובר בקצינים בצה"ל, אנשי שב"כ, שופטים, פרקליטים או אנשי המשרד המופלא הזה.דיברתי על חשיבות התקשורת החופשית, המגוונת והמאוזנת שתפקידה לבקר פוליטקאים, גם כשלא נעים ותאמינו לי זה לא נעים וכן גם לא מדויק תמיד".

עוד אמר הנדל, "אז הנה בנאום הפרדה מכם אני לא צריך לדבר על כך יותר. בתקופה שלי בו חזר המשרד להתעסק בעיקר ולא בכותרות העיתונים והאינטרסים שמאחורי הדיווח על פוליטיקאים. והעיקר זה לחבר את ישראל. לצמצם פערים ולאפשר לכל אזרח ישראלי קליטה וכיוסי ראויים, אינטרנט מהיר ותחרות הוגנת".

"ההחלטה הראשונה שקבלתי היא לקבל החלטות. לא לפחד ולא לחשב משמעויות פוליטיות. אני מקווה שלא עשיתי טעויות רבות מידי אבל בכל מקרה הכל על כתפי ואני אחראי לטוב ולרע.המשימות במשרד הזה לא מסתיימות וכולן נוגעות לאיכות החיים ואפילו לפעמים להצלת חיים של תושבי ישראל".

שר התקשורת היוצא סיפר כי "באחד הסיורים שקיימתי, אמר לי ראש עיר גדולה שהוא לא ידע עד הביקור שמשרד התקשורת רלוונטי לחייו והאמת שגם אני לא ידעתי עד כמה הוא משפיע וחשוב לפני שהתכוננתי לתפקיד. זה נובע מחוסר יציבות פוליטי. שרים באים והולכים והדרג המקצועי מוכשר ומסור ככל שיהיה מתקשה להתחיל ולסיים תהליך".

"הבנתי את שעון החול שלי והחלטתי לעשות כמה שיותר בזמן קצר. לסיים תהליכים, להניע פריסת תשתיות ולקבל החלטות כדי לקדם את השוק. מה שלא עושים במאה הימים הראשונים לא יעשה כבר ומה שלא נעשה בשנה הראשונה כבר לא יקרה. אז לצערי הרבה אני לא מצליח להשלים את השנה הראשונה, אבל אם נשתמש בפראפרזה על מילים של שרה אחרת, מה שנעשה כאן בתקופה הזאת גם שני שרים אחרי לא יכולו שלא להנות מהפירות".

"תקופת הקורנה שעדיין איתנו המחישה עד כמה המשרד הזה חשוב, עד כמה זה פסול לדחות רפורמות ועיסוק בעיקר. למדתי בתקופה הזאת להכיר את המקצוענים שמשתתפים באירוע הזה, את אנשי משרד התקשורת, המנהלים והעובדים. מצאתי כאן חבורה מופלאה של עובדי ציבור רציניים ומסורים".

בסיום דבריו אמר הנדל, "אנחנו יוצאים לבחירות שנובעות מכישלון. אני אעשה הכל כדי לתקן. לא יודע אם אחזור למשרד הזה או למשרד אחר אבל אני מתכוון לפעול למען עתיד טוב יותר ולאנשים שנמצאים כאן יש חלק בלהפוך את מדינת ישראל לטובה וראויה יותר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture