ניסנקורן הצטרף לחולדאי: "כחול לבן מתרחקת מעמדותיי ומתפיסת עולמי" • צפו

שר המפשטים היוצא הודיע על פרישתו מכחול לבן והצטרפותו למפלגת 'הישראלים': "מודה לגנץ על הדרך המשותפת, בחרתי ללכת עם הערכים ועם האידיאולוגיה". עוד הוסיף: "הקדשתי את כולי למאבק נגד ניסיונות ראש הממשלה לחבל בעבודת במערכת החוק והמשפט"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

שר המפשטים היוצא אבי ניסנקורן הודיע הערב (שלישי) על פרישתו מכחול לבן והצטרפתו למפלגה החדשה בראשות רון חולדאי, "הישראלים". הוא אמר בהצהרתו כי "אני מבקש בהזדמנות הזו להודות לבני גנץ על הדרך המשותפת למען עם ישראל. אבל זה לא סוד, שכחול לבן הולכת ומתרחקת מעמדותיי ומתפיסת עולמי. אחרי לבטים לא פשוטים בחרתי ללכת עם הלב, עם הערכים ועם האידיאולוגיה".

"בחרתי להצטרף לרון חולדאי, למפלגה ברורה, אידיאולוגית וחזקה. מפלגה שאני יודע להגיד בלב שלם, שתקדם כלכלה חברתית – לצד תחרות הוגנת. תשמור על מדינת הרווחה וסולידריות חברתית, מפלגה שתשים את זכויות האדם והשוויון בין כל אזרחי ישראל בראש סדר העדיפויות. מפלגה שלא חוששת מעמדה מוצקה וברורה גם בתחום המדיני. למי שמאמין בערכים שלנו, כפי שהצגנו כאן הערב, ויש רבים כאלו, אנחנו הבית שלכם. רבים יבואו בעקבותינו".

לדבריו, "מדינת ישראל נמצאת בצומת קריטי. הדמוקרטיה הישראלית תחת מתקפה. הניסיונות לפגוע בשלטון החוק הישראלי חסרי תקדים. לא היה דבר כזה מקום המדינה. כמי שהיה שם, כשר המשפטים וכחבר ממשלה, לצד קידום נושאים חברתיים והישגים בתחום זכויות האדם והאזרח, הקדשתי בחודשים האחרונים את כל כולי למאבק נגד ניסיונות בוטים ומסוכנים, מצד ראש הממשלה ושלוחיו, לחבל בעבודת משרד המשפטים ובמערכת החוק והמשפט. נאבקתי נגד ניסיונות חוזרים ונישנים לערב שיקולים אישיים בהחלטות בקנה מידה לאומי. החלטות שנוגעות לחיים של כל אזרחית ואזרח בישראל".

"נאבקתי וגם ניצחתי, כאשר הם דרשו להפוך את הליך מינוי בכירי שלטון החוק למסחרה פוליטית, – כאשר הם רצו לפגוע בשומרי הסף ובמערכת המשפט והצדק. עמדתי שם במקרים אלו וברבים אחרים ובלמתי אותם. ניסו, וימשיכו לנסות לפגוע בי, להכפיש את שמי, להדביק לי עלילות וסיפורים מופרכים. גם היום המשיכו בזה. אבל לרגע אני לא מתבלבל, הסיפור פה הוא ערכים, ולא בריחה מאחריות. על הכף מונחת יציבותה של הדמוקרטיה הישראלית, בעת הכי שברירית ופגיעה שידעה. זו המחשבה שמובילה אותי, וזה השיקול היחיד שעומד לנגד עיני".

"אנו עומדים כעת בשיאו של המאבק על החברה, הכלכלה, ועל דמותה של המדינה שלנו. מולנו ניצב ראש ממשלה שמוכן, בעת משבר כלכלי ובריאותי חסר תקדים, להחזיק את תקציב המדינה כבן ערובה ולדרוש בתמורה את ראשיהם של מערכת אכיפת החוק. לא ניתן לזה להימשך.
כפי שהתחייבתי עם כניסתי לתפקיד, עמדתי כחומה בצורה בשמירה על מערכות שלטון החוק והמשפט. במאבק הזה אין לנו ברירה אלא לנצח. לא אזרחי ישראל הואשמו בשלושה כתבי אישום, אין סיבה שישלמו את המחיר".

"למעלה מ-15 שנים אני לוקח חלק בעשייה הציבורית. זה בנפשי. כיו"ר הסתדרות הובלתי את העלאת שכר המינימום, את העלאת קצבאות הנכים והעלאת הביטוח הסיעודי לאזרחים הוותיקים, צמצום תופעת עובדי הקבלן ושילוב אנשים עם מוגבלות. וויתרתי על תפקיד ציבורי בכיר ונכנסתי לכנסת ולממשלה, כדי להוסיף ולהשפיע על פי הערכים העומדים לנגד עיניי במוקדי קבלת החלטות בשעת חירום למדינה", דברי ניסנקורן.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוכ"ס יש מתמודד אמיתי בשמואל, שיודע לדבר כמו שצריך – מזכיר את העבר של שריד אלוני רבין ופרס, מדבר אדיולוגית ולא רק לא ביבי,
"אבל מה לעשות אנו עם מטומטם וכל חברי השמולאנים יוכיחו בפעם ה100 שלא מענין אותם, מה שמניע אותם זה שנא תהומית….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture