Miriam Alster/Flash90

80 יום לבחירות: נכדתו של שמיר מצטרפת לסער – שלח חושף את שם מפלגתו

עורכת הדין מיכל דיאמנט הצטרפהלמפלגת ״תקווה חדשה״ בראשותו של גדעון סער. עפר שלח הציג הערב את שם מפלגתו החדשה. דיווח: מפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט מצרפת שחקן חיזוק לשורותיה - מנכ"ל משרד החינוך ומנכ"ל משרד הבינוי לשעבר שמואל אבואב • חדשות הבחירות

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

נכדתו של יצחק שמיר, עורכת הדין מיכל דיאמנט הצטרפה היום (מוצאי שבת) למפלגת ״תקווה חדשה״ בראשותו של גדעון סער. עפר שלח, שפרש מיש עתיד, הציג הערב את שם מפלגתו החדשה: "תנופה". דיווח: מפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט מצרפת שחקן חיזוק לשורותיה – מנכ"ל משרד החינוך ומנכ"ל משרד הבינוי לשעבר שמואל אבואב.

הפוסטר הראשון של מפלגתו של עפר שלח:

עפר שלח, שפרש מיש עתיד, הציג הערב את שם מפלגתו החדשה: "תנופה". הוא התייחס בראיון ל'חדשות 12' לאפשרויות החיבור של מפלגתו החדשה, בדגש על מפלגת "הישראלים" של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. "כל חיבור אפשרי שיכול להכניס אותי לממשלה הבאה – אני נכנס. יש דיבור עם חולדאי, היה גם לפני כן ואני מניח שיהיה בהמשך. התנאי שלי יהיה ערכים". שלח שלח מסר לחולדאי, שטרם התפטר מתפקידו הנוכחי, ואמר: "אל תבוא לפוליטיקה על תנאי".

מצטרפת למפלגתו החדשה של סער

עו״ד מיכל דיאמנט מצטרפת למפלגת 'תקווה חדשה'. דיאמנט היא בעלת נסיון של כ-12 שנים במשרדי עו״ד גדולים. היא התמחתה בניהול תיקים גדולים ומורכבים, בעיקר בתחום הכלכלי. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ובניהול ותואר שני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. עו״ד דיאמנט משמשת כחברת הועד המנהל בעמותה להנצחת מורשת לוחמי חירות ישראל (לח״י).

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער: "עו״ד מיכל דיאמנט היא אשה עם השקפת עולם סדורה, המבינה לעומק את חשיבות אחדות העם כערך וכיסוד בעוצמה הלאומית שלנו. היא תצטרף לנבחרת תקווה חדשה לכנסת ה-24, תשתלב בצוות המכין את תוכנית תקווה חדשה לרפורמות במערכת המשפט ותתמקד בנושא זכויות האזרח בחקירה ובמשפט."

עו״ד מיכל מיכל דיאמנט: ״זכיתי להיות נכדתו של ראש הממשלה השביעי של מדינת ישראל, יצחק שמיר, לגדול לצדו, לספוג את מורשתו ולהתחנך לאור סט הערכים שהנחיל לי ולמשפחה כולה מכל אלו התגבשה גם תפיסת עולמי ולפיה תפקיד ראש הממשלה של מדינת ישראל צריך להיות מונע מעקרונות ואידאולוגיה ולא רק משיקולים פוליטיים".

"כאשר סבי נשאל בעבר מי לדעתו צריך לכהן כראש הממשלה אחרי נתניהו, הוא השיב: "חשוב שייבחר אדם שהאינטגריטי שלו יישמר גם לאחר שיזכה בתפקיד הנכסף של ראש הממשלה במדינה היהודית". אני מאמינה בלב שלם שבגדעון סער יש את כל אלו: אינטגריטי, הגינות, ערכיות ואידיאולוגיה אמיתית. אני מאמינה שיש לו את הכישורים, העוצמה ויכולת המנהיגות הדרושים על מנת להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו. ולכן, קיבלתי החלטה, לא בקלות אבל באמונה שלמה, לעזוב את מפלגת הליכוד ולהצטרף למפלגת תקווה חדשה", דברי דיאמנט.

מצטרף חדש לימינה?

ב'ישראל היום' דווח כי מפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט מצרפת שחקן חיזוק לשורותיה – מנכ"ל משרד החינוך ומנכ"ל משרד הבינוי לשעבר שמואל אבואב. על פי הדיווח, בימים הקרובים צפויה ימינה להודיע על הצטרפותו של שמואל אבואב למפלגה.

לאבואב ולבנט היכרות מוקדמת מתקופת עבודתם יחד בזמן כהונתו של בנט כשר החינוך, כאשר אבואב שימש כמנכ"ל המשרד בתקופה זו. כמו כן המשיך אח"כ את עבודתו המשותפת עם השר רפי פרץ מהבית היהודי. יש לציין שעם כניסתו של השר יואב גלנט למשרד החינוך, הודיע אבואב על פרישה מתפקידו.

בין תפקידיו הקודמים של אבואב: מנכ"ל משרד החינוך, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, ראש מועצת קריית טבעון, יו"ר קרן נאור ומנכ"ל עמותת אור ירוק. מימינה נמסר בתגובה לפרסום: "‏אנשים רבים ומוכשרים פונים לימינה על מנת להצטרף לרשימתה לכנסת, ואנחנו מקיימים עימם מגעים. נודיע רק כאשר זה סופי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture