צילום: דוברות בנימין

טרור בבנימין: מרדף אחרי המחבלים מפיגוע האבנים – שניים מילדיה היו ברכב

הפצועה היא רבקה, אשתו של ג'ק טייטל, שמרצה שני מאסרי עולם - ו-30 שנה על רצח שני פלסטינים. שניים מילדיה שהיו איתה ברכב לא נפגעו, היא פונתה במצב קשה לביה"ח תל השומר. צה"ל מנהל מצוד אחר החשודים. אחותה של הפצועה: "מבקשת מעם ישראל להתפלל לשלומה"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו


צילום: דוברות בנימין

רבקה טייטל היא האישה שנפצעה היום (ראשון) באורח קשה בראשה לאחר שאבן הושלכה לכיוון מכוניתה. האירוע התרחש בכביש 465, סמוך לכניסה ליישוב חלמיש. טייטל נשואה לג'ק טייטל, המרצה שני מאסרי עולם ועוד 30 שנה על רצח שני פלסטינים ועבירות נוספות.

פראמדיק מד"א אורי גבריאל סיפר: "הפצועה חולצה מהרכב כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה מדממת בראשה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותה לבי"ח כשהיא בהכרה מעורפלת ומצבה יציב."

ד״ר יורם קליין, מנהל יחידת הטראומה וכירורגיה קריטית במרכז הרפואי שיבא, סיפר על על מצבה של הפצועה בתדרך לעיתונאים. "היא הגיעה אלינו במצב קשה, עם פגיעת ראש משמעותית", אמר ד"ר קליין. "בשעות הקרובות נשקול אם לנתח אותה, בהתאם למצבה ובהתאם לתוצאות שיגיעו מבדיקות ההדמיה. היא כרגע בהכרה, וקצת נסערת עדיין. קיבלתי מצוות מד"א את הפרטים על נסיבות פציעתה. לא דיברתי איתה עדיין על האירוע כי כשהגיעה לחדר הטראומה מצבה לא אפשר לשאול הרבה שאלות".

דסי פפרמן ושרה אביטן, אחיותיה של רבקה, מסרו הצהרה לתקשורת לאחר שביקרו אותה בבית החולים ואמרו: "זו הפעם השניה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור, משה בעלה של שרה נפצע לפני 12 בפיגוע ירי והתעוור כתוצאה מכך ועד היום הוא מוגדר 100% נכה. אנחנו נוהגים לחשוב שאבנים זה בקטנה אבל זה יכול להיות מסוכן יותר מירי. רבקה סובלת מפגיעת ראש ויותר מזה כרגע אנחנו לא יודעים – אנחנו מחכים לרופאים שיעדכנו אותנו ויגידו לנו מה לעשות. ביישוב עוזרים עם הילדים ואנחנו ממוקדים רק בלעזור לה ולהתפלל. שניים מהילדים היו איתה, הם בני 11 ו15 והם מטופלים כעת".

אביטן, שבעלה משה נפצע בראשו באורח קשה בפיגוע ירי בציר אלון ב-2009, הוסיפה: "צריך לדעת שאבן הורגת. לצערנו זה קורה כל יום אבל אין נפגעים אז לא שומעים על זה. לא ייתכן שזו המציאות שלנו בכבישים בין היישובים. אמרתי לרבקה שאנחנו נצא מזה, נתפלל לרפואה. אני מבקשת מעם ישראל להתפלל לשלומה של רבקה. כרגע עדיין לא החליטו אם לנתח. אנו מתפללים לבריאותה של רבקה".

מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי צה"ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים מפיגוע יידוי האבנים. בהמשך לדיווח על יידוי האבנים סמוך לכפר דיר ניזאם שבמרחב החטיבה המרחבית ״אפרים״, כוחות צה״ל ממשיכים במרדף אחר המחבלים, מכתרים את הכפר וחוסמים צירים במרחב".

"מתחקיר ראשוני עולה כי מוקדם יותר היום, אזרחית ישראלית שנסעה ברכבה עם ילדיה על ציר סמוך לכפר, נפצעה לאחר שמספר חשודים פלסטינים יידו אבנים לעבר הרכב בו נהגה ופגעו בראשה ובשמשת הרכב. הפצועה פונתה באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים", לשון הודעת דו"צ.

ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר מוקדם יותר כי "‏אם המחלק לפשיעה לאומנית במחוז ש"י היה עסוק קצת פחות בלרדוף אחרי נוער הגבעות וקצת יותר בלרדוף אחרי מחבלים ערבים שמיידים אבנים ובקת"בים בעשרות מוקדים בכל יום יכול להיות שהפיגוע הקשה היום בבנימין היה נמנע".

צילום: דוברות בנימין

"לפני כשעה יידו כעשרה פורעים ערבים אבנים על תושבת בנימין שנסעה עם שניים מילדיה בכביש חוצה בנימין", נכתב בהודעת הרשמית של מועצה אזורית בנימין. "התושבת, כבת 40, ספגה פגיעה חזקה בראשה מאחת האבנים. תושב שנסע מאחוריה הבריח את הפורעים. האישה מפונית לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעת ראש ומצבה מוגדר קשה. הילדים לא נפגעו בגוף. ראש המועצה ישראל גנץ נמצא במקום הפיגוע עם נציגי אגף הבטחון של המועצה וקציני הצבא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה שמה לתפילה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture