Miriam Alster/Flash90

נתניהו איחל לגפני: "רפואה שלימה לאחר שלקה בליבו" ותיקן את עצמו

חבר הכנסת גפני פנה היום לקבלת המנה השנייה של החיסון בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, לאחר כמה דקות יצאו שמועות כביכול הרב גפני עבר אירוע רפואי חמור יותר, אך דוברו ירח טוקר עדכן כיהו חש בטוב ועובר פרוצדורה רפואית מסויימת בהמשך לטיפול בבית החולים

חבר הכנסת משה גפני פנה היום (שלישי) לקבלת המנה השנייה של החיסון בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, לאחר כמה דקות יצאו שמועות כביכול הרב גפני עבר אירוע רפואי חמור יותר, אך דוברו ירח טוקר עדכן כי חבר הכנסת משה גפני חש בטוב והוא עובר פרוצדורה רפואית מסויימת בהמשך לטיפול שלו בעבר בבית החולים.

מוקדם יותר נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס המתחסנת השני מיליון: "ראשית, בשם כולנו שולח את תפילותינו לשלומו של חבר הכנסת משה גפני שלקה בהתקף לב". לאחר שסיים את דבריו, קיבל ראש הממשלה תדרוך מהסובבים אותו.

נתניהו עלה שוב לבמה ואמר לציבור: "אני רוצה לתקן משהו לגבי חבר הכנסת גפני, הוא קיבל חיסון וזה הכל",, אני שמח לתקן את זה, משום שקיבלתי דיווח על שפת בית החולים. זה פייק ניוז ואני שמח על כך. ברוך השם".

העיתונאי עמית סגל דיווח כי מאוחר יותר שוחח נתניהו עם גפני, ואמר לו: "עדיפה מבוכה שלי מאשר מחלה שלך. לפחות כולם עכשיו יידעו שאתה בריא".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא משכנע במיוחד….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו