צילומים: פלאש 90

בנט תקף את סמוטריץ': "מנהל תחרות של מי יותר קיצוני ופרובוקטיבי"

נפתלי בנט איחל הצלחה ליו''ר מפלגת הציונות הדתית שנפרד ממפלגתו אך אמר כי "סמוטריץ מנהל תחרות של מי יותר קיצוני, אני לא שם". מפלגת הציונות הדתית הגיבה: "צא המרצע מן השק. רוצה להיראות טוב בפני החילונים במרכז ובשמאל"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר תנועת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, התייחס להחלטתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לרוץ בבחירות הקרובות לבד. בנט איחל הצלחה ליו"ר מפלגת הציונות הדתית אך אמר כי "סמוטריץ מנהל תחרות של מי יותר קיצוני, מקטב ופרובוקטיבי. אני לא שם". בהמשך דבריו אף תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ביקורו מוקדם יותר היום בנצרת.

לטענתו, מפלגת ימינה נפתחה היום לקהלים חדשים. "באופן רשמי, ימינה פתוחה לכל עם ישראל. הרבה שהרגישו שהם לא יכולים להצטרף בגלל הקצנה ואי כיבוד של חלקים בחברה הישראלית, היום יכולים להרגיש שהיא בית של כל עם ישראל", המשיך בנט.

בנט נשאל אם הוא מאמין לחיבוק שמעניק ראש הממשלה למגזר הערבי, והודה כי לתחושותיו מדובר במהלך "פוליטי נטו", כלשונו, ואף כינה זאת כ"ציניות בלתי נתפסת". בנט התייחס לתפקידו של עבאס, המכהן כסגן יושב ראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, והסביר כי מדובר ב"תנועת אחות של חמאס". כאן, היישר מבט למצלמה, ודרש מנתניהו להסביר, "איך אתה מעז לתת לגיטימציה לתנועת האחות של חמאס?".

"היחס לאזרחים הערבים צריך להיות שוויוני לגמרי", ביקש להבהיר, "אבל, לנתניהו אין גבולות? להתחבק עם אנשים שרצחו חיילים? הוא צריך להתנצל בפני עם ישראל. בושה וחרפה", שב והדגיש. בנט נמנע מלהצהיר אם גם הוא יביא מועמד ערבי לימינה, והסכים רק לומר כי יביא "אנשים לפי ההתאמה לחזון שלי".

בנט לא חסך דברים ממפלגתו של גדעון סער, ואף טען כי "כשאני חרשתי את הארץ בשנה האחרונה, סער ישב עם יועצי תדמית והכין מפלגה". לא זו בלבד, את חברי המפלגה זאב אלקין, צבי האוזר וסער עצמו כינה כ"פוליטיקאים ערמומיים. זה מה שישראל צריכה עכשיו? עוד ערמומיות פוליטית? יש לנו את מלך הערמומיות הפוליטית".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה לדברים של בנט כי סמוטריץ מנהל תחרות של מי יותר קיצוני ואמרו, "יצא המרצע מן השק. למרות ניסיונות של בנט לגלגל את האחריות לפיצול על סמוטריץ' הוא הודה היום באמת לפיה הוא זרק את סמוטריץ' והציונות הדתית בשל רצונו להיראות טוב בפני החילונים במרכז ובשמאל. המשך החלטתו לשים את כל ערכי הימין והציונות הדתית בצד".

עוד הגיבו במפלגת הציונות הדתית, "אנחנו רואים שנפתלי החליט להתנהל בזריקת בוץ במלחמות פנים מגזריות, לא זו דרכנו. לא ניגרר אליה ולא נגרור אליה את הציבור שרוצה קמפיינים חיוביים".

"אנחנו נדבר על הערכים שלנו בגאון ונשתדל לייצג את הציונות הדתית ואת עם ישראל כולו. המלחמות הפנים מגזריות לא מביאות כבוד ואנו קוראים לבנט לחדול מהתנהלות זו" – נמסר.

בתוך כך, יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיש הערב(רביעי) בקשה רשמית להיפרדות ממפלגת הימין החדש על מנת לרוץ ברשימה עצמאית בבחירות הקרובות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם אם השמאל בשפל הגדול מכל התקופות , הימין יפסיד ויחסל את שלטון הימין בגלל האגו המתסכל של כמה מראשי המפלגות הימניות.
והשמאל המוכה והמושפל יעלה לשלטון ויחסל את ההתנחלויות, ויחוקק חוקים נגד התורה יבסס את הפרקליטות ושלטון בג"ץ המושחת , לא בגלל הצלחתם , אלא כי הימין לא יודע לקחת עניין לידים, ומתפורר לרסיסים בגלל הבלי אגו, גסות ורעות רוח .

גם אם השמאל בשפל הגדול מכל התקופות , הימין יפסיד ויחסל את שלטון הימין בגלל האגו המתסכל של כמה מראשי המפלגות הימניות.
והשמאל המוכה והמושפל יעלה לשלטון ויחסל את ההתנחלויות, ויחוקק חוקים נגד התורה, יעורר את הבעיה הפלסטינים משנתם העמוקה ויבסס את הפרקליטות ושלטון בג"ץ המושחתים , לא בגלל הצלחתם , אלא כי הימין לא יודע לקחת עניין לידים, ומתפורר לרסיסים בגלל הבלי אגו, גסות ורעות רוח .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture