רכש חדש למפלגה: עו״ד שמחה רוטמן מצטרף לרשימת הציונות הדתית

רוטמן הינו יליד בני ברק ומתגורר כיום בגוש עציון. עם הצטרפותו אמר סמוטריץ': "אנחנו עמלים על הקמת רשימה רחבה, מאוחדת ומגוונת ככל הניתן, שתביא לידי ביטוי את כלל הגוונים בציונות הדתית". רוטמן: "גאה להצטרף למפלגה שמניפה מבלי להתבייש את דגלי תיקון מערכת המשפט"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו


היועץ המשפטי של ״התנועה למשילות ודמוקרטיה״ וממייסדיה עו״ד שמחה רוטמן מצטרף לציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ׳ ויהיה מועמדה ברשימה לכנסת. רוטמן בן 40 אב לחמישה ונשוי לחנה. יליד בני ברק ומתגורר כיום בגוש עציון. בוגר הישיבה התיכונית ״מקור חיים״ שבגוש עציון. בעל תואר שני במשפט ציבורי LLM מאוניברסיטת תל אביב ומאוניברסיטת נורתווסטרן. בעל משרד עורכי דין "רוטמן-לב-בינה”. בתחילת דרכו המשפטית התמחה במחלקת ייעוץ וחקיקה בפרקליטות המדינה ולאחר מכן עבד ברשם העמותות.

רוטמן הוביל את השינוי בשיח הישראלי סביב הצורך ברפורמות במערכת המשפט וייסד את ״התנועה למשילות ודמוקרטיה״ אשר פעלה לרסן את מערכת המשפט לצד חיזוק נבחרי הציבור ברשות המחוקקת והמבצעת. רוטמן עמד מאחורי יוזמות רבות אשר מקודמות בשנים האחרונות ובהם מינוי יועצים משפטיים במשרדים ממשלתיים כמשרות אמון, שינוי שיטת הסניוריטי למינוי נשיא בית המשפט העליון, החוק המחייב שופטים ונושאי משרה בכירים בשירות המדינה לספק הצהרות הון ועוד.

כמו כן עמד מאחורי חשיפת יומני שופטי העליון לצד חשיפת פרוטוקלי ׳ועדת השתיים׳ פורום חשאי האוסף מידע על מועמדים לכהונת שיפוט עבור שופטי בג״ץ החברים בוועדה למינוי שופטים. בשנה האחרונה הוציא את הספר ״מפלגת בג״ץ״ אשר חושף את המהפכה השיפוטית שחולל בית המשפט העליון והנזקים העצומים לדמוקרטיה הישראלית בשל כך. במסגרת עבודתו כעורך דין, רוטמן ייצג את ההתיישבות בעתירות כנגד חוק ההסדרה וייעץ לעמותות ולגופים מסחריים בנושאי המשפט המנהלי והאזרחי.

יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ אמר: ״תיקון העיוותים במערכת המשפט והחזרת ההכרעה בשאלות ערכיות לידי העם באמצעות נבחריו הם המפתח לקידום ערכי הימין והציונות הדתית. הזהות היהודית, הציונות, הביטחון, ההתיישבות, הוצאת המסתננים – כל אלו ועוד נפגעים אנושות מהאקטיביזם השיפוטי הפוסט מודרני. מפלגת הציונות הדתית מחויבת לפעול להחזרת ההפיכה השיפוטית של אהרון ברק לאחור כדי לשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית. עו"ד רוטמן מזוהה יותר מכל עם המאבק ההכרחי הזה ואני מודה לו על הסכמתו להצטרף לנבחרת הציונות הדתית ולהוביל בה את סדר היום המשפטי".

עוד אמר סמוטריץ', "כפי שהבטחנו אנחנו עמלים על הקמת רשימה רחבה, מאוחדת ומגוונת ככל הניתן, שתביא לידי ביטוי את כלל הגוונים בציונות הדתית ובציבור הגדול שמזדהה עם ערכיה. אנו קוראים לכל מי שהדרך חשובה לו להצטרף למפלגה המאוחדת".

עו״ד שמחה רוטמן אמר עם הצטרפותו: "אני גאה להצטרף למפלגה שמניפה מבלי להתבייש את דגלי תיקון מערכת המשפט, חיזוק ההתיישבות והמשילות בכל חבלי ארצנו וחיזוק הזהות היהודית של המדינה. מול שלטון המשפטנים דרושים נבחרי ציבור נחושים המכירים היטב את בעיות השיטה ומחוייבים לפתרונן. אני מודה ליו"ר בצלאל סמוטריץ' על האמון ועל האפשרות להיות חלק מהמהלך של מפלגת ציונית ודתית אחת. אני מאמין שנוכל לתרום לציבור עם הרבה אכפתיות ואהבה לעם, לארץ ולמדינה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture