גדעון סער תוקף את נתניהו: "הוא מוכן לעשות כל דבר כדי לשרוד ולהיאחז בשלטון"

יו"ר תקווה חדשה הציג היום את התכנית שלו לפיתוח ירושלים. במהלך דבריו הוא תקף את ראש הממשלה נתניהו זאת בעקבות הדיווחים כי היו מגעים עם בכירי הרשות הפלסטינית על תמיכה שקטה בליכוד. "זה דבר חמור ביותר שאומר שנתניהו איבד את הבושה ועבר כל קווים אדומים"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער הצהיר הבוקר (שלישי) כי: "ממשלה בראשותי תבנה בגבעת המטוס תבנה בעטרות ותבטיח, באמצעות פעולה ובנייה בירושלים את הרוב היהודי בירושלים ואת אחיזתנו ועתידנו בבירת ישראל לדורי דורות".

עוד התייחס סער לפרסומים על מגעיו של סגן השר פטין מולא עם הרשות הפלסטינית: "הניסיון של נתניהו באמצעות סגן שר במשרדו וממפלגתו לערב את אש"ף בבחירות פה בישראל, זה דבר חמור ביותר שאומר שנתניהו איבד את הבושה ועבר כל קווים אדומים".

"מוכן לעשות כל דבר כדי לשרוד ולהיאחז בשלטון ואפשר רק לתהות מהן התרומות המצופות מהצד הפלסטיני לסיפור הזה. אם הדברים הללו נעשו שלא על דעתו של נתניהו, נתניהו צריך לפטר את סגן השר ללא דיחוי״.

בהצהרה שהתקיימה הבוקר הציגו יו"ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה, גדעון סער ומועמד הרשימה, עופר ברקוביץ' את תכנית המפלגה לפיתוח העיר ירושלים.

עיקרי התכנית:

1. 70,000 משרות איכות חדשות בירושלים – נפעל לייצר 70,000 משרות חדשות איכותיות ומגוונות. נקדם מסלולי הכשרה טכנולוגיים בקרב אוכלוסיות מוחלשות ונפעל להקים 6 מיליון מ”ר שטחי תעסוקה בתחומי ירושלים בעשור הקרוב.

2. 40,000 יחידות דיור חדשות בירושלים תוך 10 שנים – נגדיל את ההיצע ע"י פרויקטים של התחדשות עירונית, מימוש שטחים משלימים בירושלים ומחוצה לה, בנייה בכל חלקי העיר, בניית פרויקטים לשכירות ארוכת טווח למשפחות צעירות וטיפול בדירות רפאים ונכסים נטושים.

3. חיזוק מטרופולין ירושלים- נשדרג את מערך התחבורה ונקים רשות ‘ירושלים רבתי’, שאליה יתחברו הרשויות המקומיות במרחב המטרופוליני כ’עיריות בנות’. ניצור מסגרת גג שלטונית שראש עיריית ירושלים נבחר בה על ידי כלל תושבי המטרופולין, תוך שמירה על העצמאות השלטונית של הרשות המקומית בנוגע לניהול המוניציפלי הפנימי.

4. עיר הממשל והשגרירויות- נפעל להעברת כל משרדי הממשלה לירושלים לשם חיזוק מעמדה וכלכלתה, נמשיך לעודד העברת שגרירויות נוספות אל ירושלים והכרה בין-לאומית בה כבירה של ישראל.

5. מימוש ריבונות ופיתוח מזרח ירושלים- מזרח ירושלים סובלת מתת-פיתוח ארוך שנים בשכונותיה, אשר חותר תחת יכולתה של מדינת ישראל לממש את ריבונותה על השטח. נחתור להשלים את הפערים ולפתח את מזרח ירושלים במגוון היבטים.

6. ירושלים כמרכז תרבותי-תיירותי- נהפוך את ירושלים למרכז בין-לאומי בעזרת פיתוח תשתיות ושירותי התיירות, מאמץ מיתוגי מקומי ובין-לאומי והגדלת התמיכה במוסדות ופעילות תרבות ורוח.

עוד מדברי סער: "ב12 השנים האחרונות בהן נתניהו ראש ממשלה הרוב היהודי בירושלים הולך ומצטמק, זה נובע מכך שנתניהו הקפיא את הבניה ונמנע מלבנות בשכונות הייעודיות לבניה במזרח ירושלים. ממשלה בראשותי תבנה בגבעת המטוס ובעטרות ותבטיח את הרוב היהודי בירושלים".

מועמד הרשימה, עופר ברקוביץ': "גדעון סער ומפלגת תקווה חדשה הציבו עמדה חזקה ביותר לחיזוקה של ירושלים, להבטחת עתידה הציוני שלה, ליצירתה כעיר מתפקדת וחזקה מבחינה כלכלית, לעיר שהיא מרכז תרבות ותיירות בינלאומי שוקק כי יש פה עושר ומגוון שאין באף מקום אחר במדינת ישראל ואני גאה להיות שותף שלך בדרך הזו ולהצטרף לנבחרת המצוינת של תקווה חדשה בהובלתך".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יחי סער!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture