Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו מרמז על עריקים: "יש גישושים מצד חבר'ה אצל בנט וגם אצל סער"

רה"מ התייחס לפרסומים כי ישנם עריקים שיעברו אליו לאחר הבחירות, "יש גישושים מצד חבר'ה אצל בנט ואצל סער, שאומרים שאם הם ינסו לעשות מהלך של רוטציה עם לפיד, הם לא יוכלו להשלים עם זה. הם יושבים בפנים, אז הם מכירים את התכנון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לחשיפת 'ישראל היום' אמש לפיו ישנם עריקים ממפלגותיהם של גדעון סער ונפתלי בנט שיערקו אליו מיד לאחר הבחירות. בראיון ל'חדשות 12' אמר נתניהו כי ישנם גישושים כבר.

בדבריו אמר ראש הממשלה, "יש גישושים מצד חבר'ה אצל בנט וגם אצל סער, שאומרים שאם הם ינסו לעשות מהלך של רוטציה עם לפיד, הם לא יוכלו להשלים עם זה. הם יושבים בפנים, אז הם מכירים את התכנון".

ב'ישראל היום' פורסם אמש הקלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח עם מקורביו, יועצו הקרוב מדבר על סקרים פנימיים שחוזים שגוש הימין יהיה גדול מ-61 מנדטים, ואומר: "זה עוד לפני החבר'ה של גדעון וגנץ, שיגיעו אלינו אחרי הבחירות", נתניהו השתיק אותו ואמר כי זה לא המקום לדבר על כך.

מעומד תקווה חדשה לכנסת, זאב אלקין, התייחס הבוקר לדברי נתניהו בראיון ל-103FM ושלל את טענותיו של ראש הממשלה, "תבינו, אם נתניהו היה מוצא אצלנו עריקים הוא לא היה מדבר על זה".

הוא הוסיף כי "הסיבה שהוא כן מדבר על זה היא שכל מה שנתניהו עושה בשבועות האחרונים, הוא, עושי דבריו והשופרות שלו, היא לפגוע בנו בכל דרך אפשרית כי רק מאיתנו הוא מפחד. אתם יודעים, הרי אתם כבר יודעים שלי יש דוקטורט בענייני נתניהו, וכשהייתי לצידו השתתפתי בלא מעט פרויקטים מהסוג הזה".

כדי להבהיר את נקודתו, הוא ציין כי עריקתה של אורלי לוי-אבקסיס ממפלגת העבודה-גשר-מרצ לגוש נתניהו "עברה בשקט מוחלט וזה הפתיע את כולם. בסיפור של אורלי אני יודע בדיוק מה היה ואני יודע מי המציא את הרעיון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקיצור, תוצאות הבחירות הם כך:
כפי הנראה ממשלת ימין ליכוד – בנט – חרדים – ציונות דתית – עריקים מסער – עריקים מגנץ
(או תרחיש פחות ריאלי כחולבן במלואה בממשלת ימין או מפלגת סער אצל ביבי, שסער אצל ביבי זה נשמע יותר הגיוני, כי גנץ לא כל כך רוצה שיקימו ממשלה, אפילו אם יציעו לו תפקיד שר חשוב אצל לפיד או ביבי, מסיבה פשוטה אם לא מקימים ממשלה בחודש נובמבר הקרוב גנץ על פי חוק ראש ממשלת ישראל, אז למה להפסיד את התפקיד שעליו הוא נלחם שלוש מערכות בחירות ובמקום זאת להיות שר, וחוץ מזה שגנץ חושב (ואגב זה נכון…) שמבלפור יותר קל לנצח, ולכן גם אם הוא יהיה ראש ממשלה קצת זמן עד הבחירות, עדיין יש לו סיכוי לנצח ולהביא לפחות עשר מנדטים) או המשך ממשלת מעבר ובהמשך גנץ ראש ממשלה (כנ"ל),
בקיצור ביבי לא אומר נכון בכך ש"הבחירות הללו זה או ביבי או לפיד",
כי ללפיד אין כמעט סיכוי להיות ראש ממשלה, בפרט אחרי שבנט אמר לאחרונה "אני מוכן לוותר על האגו בשביל ממשלת ימין, רוב הכנסת ימינית, מגיעה לישראל ממשלה ימינית, לא ממשלת שמאל…"
אז הבחירות זה או ימין ביבי, או רוטציה (ממשלת מעבר) בין ביבי לגנץ.

תגובה לפרשן פוליטי: חזק! נכון, הבחירות זה או ביבי או ביבי-גנץ.

אדוני ה"פרשן פוליטי" מפלגת "תקוה חדשה" הוקמה בשביל מטרה אחת "רק לא ביבי"
אז למה שהם יכנסו לממשלת ביבי?
חוץ מזה כל מה שכתבת נכון.

בתכלס' זה נכון מה שהפרשן כתב,
אבל גם אני לא הבנתי על סער, שמה פתאום שהא יכנס לממשלת נתניהו?

אגב, הפרשן פוליטי כתב על כך שגנץ יהיה ראש ממשלה,
מעניין מה יקרה אם גנץ לא עובר את אחוז החסימה, ובחירות חמישיות,
האם גנץ יהיה ראש ממשלה?

זה תלוי כמה גנץ ישלם למנדלבליט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו