Revkin Fenton/Flash90

ניצלו את הקורונה וסגרו סניפים בשעות הפעילות: דואר ישראל ייקנס ביותר ממיליון ש"ח

הקנס בסך כ-1,100,000 ש"ח יוטל בעקבות שורה של הפרות מצד חברת הדואר. החברת סגרה סניפים בשעות הפעילות, צמצמה ימים ושעות קבלת קהל בניגוד לרשיון, וגרמה לפגיעה חמורה בשירות חיוני לציבור. "לא נאפשר מצב שאזרחים מגיעים לסניף דואר סגור בשעות הפעילות"

  • סובלים מכפייתיות? זה שווה לכם הרבה כסף

    תוכן מקודם

  • קברוך דיין האמת: הרב חיים טודרוס גולדבלט זצ"ל

    תוכן מקודם

  • אתה יכול להיות בעלים של פרויקט נדלן בירושלים

    תוכן מקודם

  • מרן רבי ברוך ויסבקר שליט"א פונה אליכם בפניה אישית ומרגשת

    תוכן מקודם

בצעד אכיפה תקדימי וחריג בהיקפו משרד התקשורת הודיע הבוקר (רביעי) על כוונתו להטיל על חברת דואר ישראל עיצום כספי בסך כולל של  1,100,000 ₪ בתגובה להפרות חמורות שפגעו בשירות חיוני לציבור בתקופת מגפת הקורונה.

בשנה האחרונה הציבור התמודד עם מגפת הקורונה וסגרים לתקופות ארוכות שהביאו לעלייה חדה בהזמנת חבילות אונליין, ולצורך מוגבר בשירותי בנק הדואר (קצבאות, תשלומים וכד' ) כך ששירותי הדואר היו חיוניים במיוחד לציבור הישראלי.

בהודעת משרד התקשורת נאמר כי "המשרד הציב לנגד עיניו את  שיפור רמת ואיכות שירותי הדואר  לטובת הציבור, בפרט שהחברה נמצאת בעיצומו של הליך הפרטה. מינהל הדואר במשרד מבצע באופן שוטף פעולות פיקוח ואכיפה לאכיפת הוראות חוק הדואר, התקנות, הרישיונות וההיתרים. במסגרת זו, במידת הצורך, המשרד מטיל עיצומים כספיים על הפרות שונות".

לאחר תהליך בדיקה ייסודי  החליט מינהל הדואר במשרד התקשורת להמליץ להנהלת המשרד לפתוח  בהליכי אכיפה נגד חברת דואר ישראל, וזאת  עקב הפרות שונות. ההפרה המרכזית – במהלך הסגר השלישי חברת הדואר צמצמה שעות וימי פעילות ב 44 יחידות דואר בניגוד להוראות הרישיון.

במקביל, התקבלו תלונות רבות מהציבור ומגורמים שונים על זמני המתנה ארוכים מאוד שיצרו התקהלויות ביחידות הדואר. עוד עלה מבדיקת משרד התקשורת כי לקוחות שהזמינו תור מראש מצאו עצמם מגיעים ליחידת הדואר ומוצאים אותה סגורה מבלי שחברת הדואר טרחה להודיעם על סגירת היחידה.

מנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר-בן חורין: "לא נאפשר מצב שאזרחים מגיעים לסניף דואר סגור בשעות הפעילות. מדובר בהפרות בוטות וחמורות של החברה ואנו נחושים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לוודא שאזרחי ישראל יקבלו שירותי דואר מתקדמים ואיכותיים".

חברת דואר ישראל דוחה מכל וכל את הטענות: "מדובר בתקופת הקורונה והסגר, בה התחלואה היתה בעיצומה. ביחידות שנסגרו שהו חולי קורונה מאומתים, שאילצו את הדואר לסגור זמנית את היחידות, עקב כניסת עובדים לבידוד בהוראת משרד הבריאות, ומתוך אחריות לשלום עובדינו ולקוחותינו. משרד התקשורת עודכן בזמן אמת על כל אחת מהיחידות שנסגרו בתקופה זו, והודעה על כך פורסמה באתר הדואר וביחידה שנסגרה לידיעת הציבור. ברוב המקרים היחידות נפתחו מחדש למחרת היום. בכוונתנו לערער על הכוונה להטיל עיצומים על חברת הדואר בעיתות הקורונה".

4 תגובות

הלוואי ויקבלו על הראש. המקום עם השירות הגרוע ביותר במדינת ישראל. בשביל לקבל איזה חבילה מחו"ל צריך להמתין 3 שעות בתור

אבל האיחורים בקבלת דברי דואר (בחלק מהמקומות בארץ) זה כבר תופעה שכבר נהיה מיותר להציף אותה…

דואר ישראל יותר גרוע מדואר אוקראינה

שיפריטו כבר את הדואר למען השם.
הם ירוויחו, הציבור ירוויח, המדינה תרוויח.
למה השירות הבסיסי הזה מתנהל עדיין כאילו אנחנו במדינה בולשביקית בשנות הארבעים???

דיי, מדינה יקרה, שחררי את השוק!!!

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

דילוג לתוכן

logsuz shell indir instagram takipçi satın al ucuz gündem haber Pubg mobile cephaneleri takipçi satın al leke kremi aktif takipçi php shell

logsuz shell indir instagram takipçi satın al ucuz gündem haber Pubg mobile cephaneleri takipçi satın al leke kremi aktif takipçi php shell

logsuz shell indir instagram takipçi satın al ucuz gündem haber Pubg mobile cephaneleri takipçi satın al leke kremi aktif takipçi php shell