Yonatan Sindel/Flash90

מקורבי נתניהו תוקפים את בנט: "מנסה להרוויח זמן – לא מעוניין לקיים מו"מ אמיתי"

במפלגת הליכוד תוקפים ואומרים כי, נפתלי בנט מנסה להרוויח זמן ולכן לא מעוניין לקיים משא ומתן אמיתי. מקורבי ראש הממשלה הוסיפו ואמרו כי כי הם בטוחים שיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' יבוא בסוף לממשלת הימין ולא יכשיל ברגע האמת את הקמתה בגלל טענות כאלו ואחרות

מקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו הבוקר (ראשון) כי הם בטוחים שיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' יבוא בסוף לממשלת הימין ולא יכשיל ברגע האמת את הקמתה.

על פי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש במפלגת הליכוד תוקפים ואומרים כי, נפתלי בנט מנסה להרוויח זמן ולכן לא מעוניין לקיים משא ומתן אמיתי. הדברים נאמרים בתגובה לטענות שהשמיעו אנשי בנט בסוף השבוע לפיהם סמוטריץ' הוא המכשול האמיתי שמונע את ההתקדמות בשיחות.

בתוך כך, שרת התיירות אורית פרקש הכהן ממפלגת כחול לבן אמרה הבוקר לכאן רשת ב' כי יו"ר מפלגתה בני גנץ "מחויב לקדם בכל הכוח את ממשלת השינוי, והראה את זה בהחלטה שלו להמליץ על ראש המפלגה הגדולה בגוש".

"אני מקווה שבנט יחזור. גם הוא עצמו דיבר על החוליים בממשלתו של נתניהו, מבחינת ההתנהלות שלה.", אמרה פרקש הכהו. "לעשות עוד מאותו הדבר לא יקדם את ישראל לשום דבר. חשוב גם בתקופה הזו שכחול לבן חלק מהממשלה ודואגת שנושאים חשובים מתנהלים כמו שצריך".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו