המשטרה תפסה את ה'אלמוני עם קפוצ'ון ומסכה' שתקף חרדים באשדוד

במהלך פעילות מבצעית שנערכה הלילה בעיר, סמוך לחצות התקבל דיווח דומה לעשרות הדיווחים על האלמוני שתוקף חרדים. השוטרים שהיו בפעילות באזור הגיבו מיד ותוך זמן קצר איתרו את החשוד במעשה, גבר בשנות ה-20, ועצרו אותו לחקירה

אחרי שורה ארוכה של מתקפות נגד חרדים בידי בריון אלמוני. תגובה מהירה הלילה של השוטרים בעיר אשדוד, הובילה למעצרו של חשוד שעפ"י החשד במהלך הימים האחרונים, תקף באופן אקראי אזרחים בעיר בעלי חזות חרדית.

משטרת ישראל פתחה במהלך הימים האחרונים בחקירה, בעקבות דיווחים שהתקבלו אודות אדם שתוקף באופן אקראי אזרחים בעיר אשדוד, כאשר כולם בעלי חזות חרדית.

במהלך פעילות מבצעית שנערכה הלילה בעיר, סמוך לחצות התקבל דיווח דומה במוקד המשטרה על תקיפה ברובע ג', אליו מיד הגיבו השוטרים שהיו בפעילות באזור, ותוך זמן קצר איתרו את החשוד (שנות ה 20, אשדוד) במעשה ועצרו אותו לחקירה.

החשוד נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה, ובהמשך היום יובא לדיון בעניינו בבית המשפט.

כזכור, הבריון שהטיל את חיתתו על ריכוזי המגורים החרדיים בעיר אשדוד במהלך השובע האחרון, הסתובב כשהוא לבוש בקפוצ'ון למרות החום, ועם מסכה על פניו למרות ביטול חובת עטיית המסכות.

כך, התקשו לזהות את התוקף, שלפי חלק מהדיווחים שכעת מצטברים בלשכת סגן ראש העיר, יחיאל וינרגטן, כבר החל לתקוף יהודים בעלי חזות חרדית, ובפרט חסידית, מיום רביעי שעבר.

מלשכת סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן נמסר כי המקרים הועברו למשטרה ולמוקד העירוני, וחשוב שכל אחד שנתקל במקרים מעין אלו לפנות מיידית גם למוקד העירוני וגם למשטרת ישראל להגשת תלונה. כמו"כ יש לפנות ללשכת סגן ראש העיר לדיווח ולשם מעקב. ממשטרת ישראל נמסר לסגן ראש העיר אשדוד, יחיאל וינגרטן כי עם קבלת הדיווח המשטרה הקימה צוות לטיפול במקרים אלו. כאמור, היום הוא נתפס ונעצר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא זרע פחד רב.
אך אל דאגה – 'משטרת ישראל' אמונה על הכלל:
סוף גנב לשחרור.

כל מי שמזיק לחרדים ומכה אותם אולי גם מקבל בונוס מהמשטרה . כמו הערבים הארורים . . וגם מתנות מחיות ומנדלבליט .

"לעובדה"- השוטרים אומרי םשלפעמים שופטים משחררים פושעים שתקפו יהודים!!! או -שאם כבר יש משפט- הם משקבלי םעונש עלוב ולא מרתיע זמן קצר בכלא עם ארוחות חינם ומקלחות ללא הגבלת מים.(השר ארדן אמר שמחבלי םבכלא הביטחוני צורכים פי 3 כמות מים מהממוצע)
ה ש י ב ה ש ו פ ט י נ ו כ ב ר א ש ו נ ה ר א ה נ א ב ע ו נ י נ י נ ו וריבה ריבנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו