אילוסטרציה • צילום: David Cohen/Flash90

מירון: גבר בן 30 נפל מגובה ופונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה

במהלך עבודות ההכנה להילולת הרשב"י במירון, נפל גבר בשנות השלושים לחייו מגובה של מספר מטרים. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה והוא סובל מחבלה רב מערכתית

אחרי חצות הלילה, במהלך עבודות ההכנה להילולת הרשב"י באתרא קדישא מירון, נפל גבר בשנות השלושים לחייו מגובה של מספר מטרים, ונפצע קשות עם חבלות בפלג גופו העליון.

כוחות הצלה, מתנדבים ופראמדיקים שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת כאשר מצבו מוגדר קשה ולא יציב. הוא סובל מחבלה רב מערכתית.

חובש הצלה אפי פרידמן שהגיע ראשון למקום סיפר: "כחלק מהיערכות הארגון להילולת הרשב"י הייתי במהלך סיור אבטחה ביישוב עם בימבולנס הצלה כאשר אזרחים סימנו לי לעצור על יד גבר כבן 32 אשר שכב עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של כ4 מטרים. באופן מיידי חייגתי למוקד 101 של מד"א והזעקתי ניידת טיפול נמרץ, כאשר במקביל התחלתי יחד עם רופא הצלה ד"ר רועי בבילה להעניק לו מענה רפואי מציל חיים, ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול בחדר טראומה בבית חולים זיו בצפת".

ד"ר רועי בבילה רופא רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "כחלק מההערכות הגדולה של מד"א לאבטחה הרפואית במירון אנחנו פרוסים באופן נרחב עם אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בהר ומיד עם קבלת הדיווח על האירוע הגענו מיד למקום. הפצוע שנפל מגג הבניין שכב בחצר כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בחצר, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשמצבו קשה ולא יציב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו