"יצור כלאיים מפוצל": סמוטריץ' תוקף את בנט; איילת שקד מגבה

"אתה יודע מצויין שאם רק היית מניח בצד את העניינים האישיים ומוריד מעל סדר היום את אופציית ממשלת השמאל בראשותך היתה קמה כבר ממשלת ימין", כותב סמוטריץ' • שקד: "נפתלי הגיע למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות, בלב פתוח ובנפש חפצה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בכירת מפלגת ימינה ושותפתו לדרך של ח"כ נפתלי בנט, איילת שקד מפרסמת הערב (רביעי) פוסט תמיכה ביו"ר מפלגתה: "מאז הבחירות עבדנו, נפתלי ואני, קשה מאוד כדי שתקום ממשלת ימין. קשה מאוד מאוד. אפשר לספר סיפורים ולמלא את הארץ ספינים, אבל בסופו של דבר נתניהו לא הצליח להקים ממשלת ימין, בגלל התנגדות סער וליברמן, ובגלל ההתעקשות של בצלאל. מתחילת הדרך, 7 המנדטים של ימינה היו חלק מגוש הימין, ללא תנאים וללא חרמות".

"אני הולכת עם נפתלי דרך ארוכה. נכנסנו יחד לחיים הציבוריים. אני לא בטוחה שיש תקדים לאמון שיש בינינו. אני רוצה להבהיר: נפתלי הגיע למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות, בלב פתוח ובנפש חפצה. הוא ישב בישיבות ליליות, פגש את כל מי שיכל, הפך כל אבן, כדי שתקום ממשלת ימין. ראיתי זאת בעיני – הוא עשה כל שיבכולתו, וגם מעבר לכך, כדי שזה יקרה".

היא הוסיפה, "אני יכולה להבין את הבלבול וגם את הכעס, אבל לא אתן יד להשמצות פרועות: בנט אמר מההתחלה שינסה להקים ממשלת ימין וכך עשה. הוא גם אמר שיעשה כל מאמץ למנוע בחירות נוספות – וכך כעת הוא יעשה. כמו שאמרנו, תמיד נחתור ונעדיף ממשלת ימין".

איילת שקד הבהירה: "אנחנו אנשי ימין אידיאולוגים שאחראים לחלק מהמהפכה שהתרחשה פה בשנים האחרונות. הכנסנו לשיח הפוליטי את ערך הריבונות כשנאום בר אילן היה המצפן, שינינו את השיח המשפטי משיח פרוגרסיבי לשיח שמרני, התחלנו להסדיר את ההתיישבות ושינינו את השיח מפינוי להסדרה. על כל הערכים האלה נעמוד, תמיד".

"אני מכירה את נפתלי היטב ומאמינה בכנותו, באהבה הגדולה שלו לעם הזה, וביכולת שלו להתעלות ברגעי משבר", כתבה לסיום שקד. "אנחנו פועלים יחד ובעזרת ה' נעשה ונצליח".

מנגד, יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' שהיה בעבר שותף פוליטי של בנט, תוקף אותו הערב שוב: "עזוב דמגוגיה נפתלי. וודאי שאחים אנחנו. אסור שנהיה חלוקים בלבבות חלילה. אבל מה לעשות, בדעות אנחנו כן חלוקים. כנסת וממשלה הן לא קומזיץ בתנועת נוער ואתה לא קומונר שמפריח סיסמאות. אלה זירות של קבלת החלטות והכרעות מעשיות. לכן קואליציה צריכה להיות הומוגנית ומבוססת מכנה משותף ערכי רחב".

"‏יצור הכלאיים המפוצל קיצונית שאתה מנסה להקים יענה אולי על השאיפות האישיות שלך להיות ראש ממשלה אבל לא יעשה שום דבר טוב למדינת ישראל. זו תהיה ממשלת שיתוק לא מתפקדת שלא תוכל לקבל שום הכרעה במגרש הפוליטי וממילא תאפשר לבג"צ ולפקידות המשפטית להמשיך לשחוק ולפגוע בכל היקר והחשוב לנו".

סמוטריץ' הוסיף והתריע מפני ממשלת שמאל יחד עם בנט: "זו תהיה ממשלת הרס הזהות היהודית, הרס הציונות וההתיישבות, הרס המעט שעוד נשאר מהמשילות, ועוד ועוד".

"אתה יודע מצויין שאם רק היית מניח בצד את העניינים האישיים ומוריד מעל סדר היום את אופציית ממשלת השמאל בראשותך היתה קמה כבר ממשלת ימין, בלי תומכי טרור אנטי ציוניים שאתה רץ לזרועותיהם. עוד לא מאוחר נפתלי, תקשיב לחברך עמיחי שיקלי. תודיע ללפיד שחבל לו על הזמן. תישאר חבר שלו ברמה האישית אבל אל תפר את שלל הבטחות הבחירות שלך ואל תמסור לו ולשמאל הקיצוני ותומכי הטרור את המפתחות לניהול המדינה. אני מקווה שאם לא תעשה זאת מעצמך, שותפיך למפלגה יעצרו אותך רגע לפני התהום".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החרדים חייבים להיתצרף לבנט

חס ושלום להצטרף לבנט. שימו לב- הבן אדם רפורמי ויקדם כניסה שקטה בדלת האחורית של הרפורמה למדינת ישראל, הוא הרבה יותר מסוכן לנו מלפיד!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture