צילום: פלאש 90

הפגנות פלסטינים ביו"ש; דיווחים ראשונים על הפסקת אש • סיכום היום החמישי ב'שומר החומות'

היום החמישי של מבצע שומר החומות: במהלך כל שעות הלילה והיום ירו מחבלי החמאס מטחי רקטות לעבר ערי הדרום ויישובי העוטף • כוחות אוויריים בשילוב טנקים וארטילריה תקפו בצפון ובדרום הרצועה - בעוצמה שלא נראתה • היום החמישי למבצע - דקה אחרי דקה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

18:58 – דובר קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל: "הקנצלרית מגנה בתוקף את מתקפות הטילים המתמשכות נגד ישראל. אלה מתקפות טרור שמטרתן להרוג אנשים בלי אבחנה ולזרוע פחד. גרמניה תומכת בזכותה של ישראל להגן על עצמה. לא נסבול הפגנות אנטישמיות במדינתנו שמטרתן להפיץ שנאה נגד יהודים"

18:50 – העיתונאי צחי דבוש מפרסם כי הרופאים ממשיכים להאבק על חייו של לוחם הנח״ל שנפצע קשה בפיגוע הנ״ט בגבול עזה והוא עדיין מורדם ומונשם. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של שליו ביטון בן רויטל.

18:36 – דובר חמאס פוזי ברהום, קורא לערביי הגדה המערבית לצאת ולבצע פיגועים נגד ישראל: "למי שיש נשק, אבן, סכין – עליו להכות בכח את האויב הציוני בקוי העימות, בתוך ההתנחלויות – היכנסו אליהם לבתים, אם תעשו זאת, תנצחו". בצל העימותים היום בין כוחות צה"ל לפלסטיניים בכמה מוקדים ביהודה ושומרון פרסם ברהום בדקות האחרונות הודעה קולית ובו אמר כי פלסטין ואל-אקצא קוראות לצעירים שאותם כינה, "המצבורים אסטרטגיים של ההתנגדות". בתום הודעתו אמר: "המשיכו ואנחנו נמשיך עמכם עד הנצחון".

18:30 – מפקד בחמ"ל המשותף של ארגוני הטרור בעזה מצוטט בערוץ אל-ג'זירה אומר כי הם סיכלו את תרגיל ההונאה של צה"ל הלילה שנועד להשלות שמתחילה פעולה קרקעית, תרגיל שנועד להביא למותם של מאות פעילי טרור ולפגוע ביכולות של הארגונים. לדבריו, היכולת לא נפגעה ופעילים של ארגוי הטרור לא נפגעו.

18:25 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

18:20 – בדקות האחרונות נפילה נוספת בתוך ישוב באשכול. נזק נגרם לרכב ולרכוש. אין נפגעים בגוף.

18:13 – כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי צעירים שרפו את תחנת המשטרה הפלסטינית וכמה כלי רכב משטרתיים בכפר עוריף שמדרום לשכם וכי הם מפגינים במקום למען ירושלים ועזה.

17:59 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

17:59 – במטח האחרון לעבר אשכול, זוהו 4 נפילות סך הכל בתוך 2 ישובים שונים במועצה. נזק קל נגרם. אין נפגעים בגוף.

17:58 – ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, הגיעו אתמול לתא השליטה חיל האוויר בבור בקריה, בכדי לעקוב מקרוב אחר מבצע התקיפות הנרחב שביצע צה"ל נגד מנהרות חמאס.


צילום: קובי גדעון | לע"מ

17:57 – לפני זמן קצר תקפו מטוסי קרב של צה"ל אתר לייצור אמל"ח השייך לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

17:54 – הזרוע הצבאית של חמאס מפרסמת תיעוד של שיגור כטבמ נפץ על מפעל כימי בניר עוז.

17:52 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

17:42 – בימים האחרונים תקפו כלי שיט של צה"ל עשרות יעדים של הכח הימי של חמאס בינהם כלי שיט, מחסני אמל״ח, עמדות תצפית, ומתחמים צבאיים של המערך הימי של חמאס ששימשו את הכח הימי של הארגון.

תיעוד מתקיפת מחסן כלי שיט של הכח הימי של חמאס על ידי כוחות מיוחדים של זרוע הים

מצורף סרטון של מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט, בהערכת מצב ותיעוד מפעילות הכוחות של זרוע הים בימים האחרונים: https://bit.ly/3bnu8Rh

17:36 – חברת החשמל מודיעה כי כתוצאה מפגיעת טיל, נפגע קו מתח גבוה המזין את היישובים להבים, אשכולות, להב והסביבה. צוותי חברת החשמל יצאו לתקן את הנזקים ובד בבד, הצליחו להחזיר את אספקת החשמל למרבית התושבים דרך קווי מתח אחרים.

17:31 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

17:26 – אירוע תמיכה יוצא דופן בישראל נערך בצ'כיה. בהנחיית נשיא צ'כיה, הונף דגל ישראל בחצר מצודת פראג לאות תמיכה בלתי מסוייגת בישראל.

17:18 – מניין ההרוגים הפלסטינים ביהודה ושומרון עלה ל-6.

17:16 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל זיהה ותקף חוליית שיגור רקטות בעת השיגור במרחב רצועת עזה. החולייה סוכלה.

17:11 – – אזעקות בבאר שבע ויישובי עוטף עזה.

17:05 – משרד הבריאות הפלסטיני מדווח כי מניין ההרוגים בעימותים מול צה"ל בגדה המערבית עלה ל4 לאחר שנהרג מפגין נוסף מעופרין, בקרבת שכם.

17:03 – אזעקות בבאר שבע.

17:00 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

16:55 – אזעקות ביישובי עוטף עזה.

16:49 – מטח כבד לעבר אשדוד, אשקלון ויישובי עוטף עזה

16:37 – מקורות פלסטינים מדווחים כי צה"ל התקיף 2 בתים במרכז העיר ח'אן יונס.

16:35 – משרד הבריאות הפלסטיני מדווח כי שני פלסטינים נוספים נהרגו מפציעות ירי בעימותים עם צה"ל במרדא וסכאכא שבמחוז סלפית.

16:34 – דיווח בערוץ BBC: מצרים הציעה לישראל ולחמאס הפסקת אש בת 12 שעות. בישראל שללו את ההצעה: "כרגע אין כוונה להפסקת אש".

16:30 – הוסר האיום – תושבי שדות נגב רשאים לצאת מהמרחבים המוגנים.

16:28 – תושבי שדות נגב התבקשו לשהות במרחבים המוגנים.

16:24 – רקטה התפוצצה ליד באר שבע. במקום פצוע אחד קל. מהמשטרה נמסר על נפילת רקטה סמוך לכביש 40 צ. גורל וכי שוטרים נמצאים במקום. הכביש נסגר מצומת גורל לכיוון צפון עד גמר טיפול חבלן משטרה.

16:10 – תיעוד המפגינים הלבנונים קרעו את גדר הגבול וחצו לשטח ישראל.

16:04 – אזעקות בנתיבות ויישובי עוטף עזה.

15:59 – באר שבע ואזור מרכז הנגב.

15:58 – לפני זמן קצר, ובמאמץ משותף של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אמ״ן וחה״א, תקף צה״ל באמצעות מטוס קרב אתר אחסנת ציוד סייבר של המודיעין הצבאי של חמאס בצפון רצועת עזה.

15:53 – לפני זמן קצר, טנקים של צה"ל ביצעו ירי הרחקה לעבר מספר חשודים מפרי סדר, אשר חצו משטח לבנון לשטח ישראל. החשודים חיבלו בגדר, הציתו שריפה במרחב ולאחר מכן התרחקו בחזרה לשטח לבנון.

15:47 – מפגינים לבנונים הציתו אש ליד מטולה, קרעו את גדר הגבול, חצו לשטח ישראל ונעצרו.

15:35 – אזעקות בעוטף עזה.

15:35 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף חוליית נ"ט נוספת של ארגון הטרור חמאס בסג'עיה, בזמן שהייתה בהכנות לירי נ"ט לעבר שטח ישראל. התקיפה התאפשרה באמצעות סגירת מעגלים מהירה, יכולת אש קטלנית ומודיעין מדויק של אוגדת עזה.

15:31 – אזעקות בעוטף עזה.

15:17 – אזעקת צבע אדום בכיסופים.

15:12 – הפלסטינים מפרסמים תיעוד של בית שנהרס בתקיפת צה"ל במחנה הפליטים אל-בורייג'

15:11 – צבע אדום בנתיב העשרה.

15:03 – צבע אדום בעוטף עזה.

14:58 – מטח נוסף מרצועת עזה. אזעקות בקריית מלאכי וחבל לכיש.

14:38 – צבע אדום בעוטף עזה.

14:19 – הפלסטינים מדווחים על תקיפות משמעותיות של צה"ל לעבר בתי מגוריהם של בכירי ארגוני הטרור.

14:13 – צפו בכוחות צה"ל נערכים בגבול הרצועה וביירוטי כיפת ברזל

13:58 – מקורות פלסטיניים מדווחים על תקיפה לעבר ביתו של מרוואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה.

13:56 – מטח כבד לעבר אשקלון, קרית גת ויישובי עוטף עזה.

13:55 – ערוץ אל-אקצא של חמאס מפיץ קריאה לערביי מזרח ירושלים והגדה המערבית להגיע לעימותים מול צה"ל במחסומים שונים בירושלים, ראמאללה, חברון, יריחו, ג'נין, טולכרם, קלקיליה, שכם ובית לחם.

13:43 – מקורות פלסטיניים מדווחים כי כטב"מ של צה"ל תקף בית בג'באליא, בצפון רצועת עזה.

13:36 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל חוליית פעילים של ארגון הטרור ג'יהאד איסלאמי בצפון רצועת עזה תוך סגירת מעגל מהירה של יכולות מודיעין ואש של אוגדת עזה.

13:29 – שר הביטחון גנץ מקיים כעת הערכת מצב ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אמיר אשל ובכירי מערכת הביטחון, בעקבות התקיפות הלילה ולקראת המשך המערכה.


צילום: אלעד מלכה

13:19 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף חוליית נ"ט של ארגון הטרור חמאס בסג'עיה, בזמן שהייתה בהכנות לירי נ"ט לעבר שטח ישראל.

13:10 – תושבי קיבוץ בעוטף הונחו להיכנס למרחבים המוגנים בשל אירוע ביטחוני.

13:07 – לוחמי צה"ל סיכלו נסיון פיגוע בבנימין – בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל הגיע ברכבו למוצב צבאי סמוך ליישוב עפרה שבמרחב החטיבה המרחבית ״בנימין״ והאיץ לעבר הלוחם ששהה במקום. בהמשך המחבל יצא מרכבו וניסה לדקור את הלוחם, שפתח בירי וניטרל את האיום. אין נפגעים לכוחותינו.

13:05 – בדקות האחרונות התקבלה התרעה ביישומון פיקוד העורף על חשש לחדירת כלי טייס בלתי מאויש עוין לשטח האווירי של ישראל. הופעלה התרעה בעלומים ונחל עוז.

13:00 – אזעקת צבע אדום בעוטף עזה.

12:53 – אזעקת צבע אדום בעוטף עזה.

12:51 – מקורות פלסטיניים מדווחים כי ישראל תקפה בשעה זו בית בח'אן יונס.

12:50 – קנצלר אוסטריה קורץ הורה להניף את דגל ישראל מעל לשכת הקנצלר לאות הזדהות עם ישראל.

12:32 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף חוליית פעילים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בזמן שהייתה בהכנות לשיגור רקטות למרכז הארץ.

12:25 – נשיא צרפת עמנואל מקרון בהודעה בטוויטר בעברית ובערבית: "מערבולת האלימות חייבת להיפסק במזרח התיכון. אני קורא בתקיפות להפסקת אש ולדיאלוג. אני קורא לרגיעה ולשלום".

12:13 – ‏הבוקר שאחרי התקיפה המסיבית הלילית של צה"ל בצפון הרצועה

12:03 – בירדן דווח על אלפים שעושים את דרכם לאזור הגבול עם ישראל כדי להפגין לאות הזדהות עם התושבים בעזה ובירושלים. בתיעוד המתפרסם ברשתות החברתיות נראים כוחות הביטחון הירדניים חוסמים את הדרך באזור הגבול כדי למנוע מהמפגינים להתקרב.

12:04 – צה"ל הודיעה כי התקבל דיווח על נסיון פיגוע סמוך לעפרה שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". אין נפגעים לכוחותינו. מחבל מנוטרל בנקודה. פרטים נוספים בהמשך.

11:33 – דיווחים בסוריה: חיל האוויר הישראלי תקף רכב שהוביל אמצעי לחימה באזור אלג'נטליה בסוריה שבקרבת אזור אלהרמל שבצפון לבנון. עוד צוין כי התקיפה גרמה לנזק ברכוש בלבד. בישראל לא מתייחסים לדיווחים הזרים.

11:26 – אזעקה בנתיב העשרה.

11:18 – תיעוד תקיפת עמדת תצפית ליד הגבול. צילום: דדי פולד

11:02 – צבע אדום בעוטף עזה.

10:49 – אזעקת צבע אדום באשקלון ובעוטף עזה.

10:49 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל תקפו מספר עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס בצפון ומרכז רצועת עזה. "צה"ל ממשיך לתקוף מטרות טרור ברחבי רצועת עזה וימשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש", מסר דובר צה"ל.

10:32 – מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו היום מספר עמדות שיגור תת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה וכן עמדת משגר של כלי טיס שכוונו למרכז הארץ.

10:25 – לפני זמן קצר, לוחמי ההגנה האווירית יירטו כלי טיס בלתי מאויש שחצה משטח הרצועה לשטח מדינת ישראל. חיל האוויר היה במעקב אחר הכלי עד הפלתו.

10:12 – הפלסטינים מדווחים על תקיפות של צה"ל בצפון רצועת עזה.

10:04 – צבע אדום בעוטף עזה.

09:45 – משרד הבריאות ברצועת עזה מדווח: 119 הרוגים ו-600 פצועים עד כה.

09:37 – אזעקות בעוטף עזה.

09:28 – בתגובה להפצצה המאסיבית הלילה של צה"ל ברצועת עזה, מאיים מפקד משמרות המהפכה האיראניים, מוחמד באקרי כי "הציונים יישרפו בלהבות ההתנגדות".

09:11 – אזעקות באשקלון ויישובי העוטף.

08:52 – אזעקה בעוטף עזה.

08:34 – צה"ל מעדכן כי נכון לשעה 7:00: החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-190 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-30 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות על פי מדיניות היירוט.

08:25 – אזעקות צבע אדום בעוטף עזה.

07:55 – תיעוד תקיפות צה"ל הלילה:

07:35 – מטח כבד לעבר ערי הדרום. אזעקות ביישובים רבים ובערים אשדוד ואשקלון.

07:34 – אזעקות צבע אדום באשקלון ויישובי עוטף עזה.

07:29 – הפלסטינים התעוררו בבוקר וגילו את ממדי ההרס מתקיפת צה"ל בבית חאנון • צפו:

07:25 – אזעקות צבע אדום בעוטף ובשדרות.

07:13 – אזעקות צבע אדום בערי שדרות ויישובי העוטף.

07:07 – הוסרה הנחיית פיקוד העורף לשהייה במרחבים המוגנים לתושבי יישובי עוטף עזה במרחק של עד 4 קילומטרים מגבול הרצועה.

07:00 – דובר צה״ל תא"ל עדכן הבוקר (שישי) על פעילות צה"ל במהלך הלילה. לדבריו, מהשעה 23:30 החלה מתקפה משולבת מהים ומהאוויר. "ממריאים משישה בסיסים ממגוון טייסות 160 מטוסים שנמצאים בשמיים בו זמנית, במספר מקומות סביב העיר עזה. מטילים 450 חימושים בחצות לעבר 150 מטרות בצפון רצועת עזה, במשך חצי שעה".

"במקביל, מניעים כוחות של אוגדה 162 בפיקודו של תא"ל סער צור ואגד ארטילרי 215 הם נפרשים לעבר קו עמדות ומבצעים ירי של 500 פגזי ארטילריה נפיץ ועשן על מטרות ועשרות פגזי טנקים. היעד הוא פגיעה קשה בתת קרקע בעיר התחתית של חמאס מתחת לעיר עזה והשכונות הצפוניות הן נכנס אסטרטגי שהשקיעו בהן שנים של עבודה והרבה מאוד כסף".

הוא אומר כי "מוקדם להגיד מה התוצאות אבל יש כאן פגיעה בק"מ רבים במטרו הזה. מתחילים לאסוף מידע על תוצאות התקיפה הזו. תקיפה כזו מצריכה תכנון ושילוב בין מטוסים, מל"טים, טנקים, נגמ"שים וארטילריה. התמקדנו הלילה גם בבורות שיגור והמרגמות".

בין המטרות שהופצצו הלילה: עיר תחתית בצפון הרצועה המתוארת כ"מטרו של חמאס" שהשקיעו שנים בחציבתה ונועדה להגנה על עזה, ואתרים לייצור ושיגור רקטות. כמו כן, לוחמי כיפת ברזל יירטו מל"ט בדרום הרצועה, 7 חוליות נ"ט סוכלו ביממה האחרונה, וככל הנראה חוסל בכיר במערך הנ"ט של הג'יהאד.

למרות איומי החמאס, דובר צה"ל מבהיר: "נמשיך לפגוע ברבי קומות ובבתי מפקדי השטח של ארגוני החמאס והג'יהאד האסלאמי".

06:54 – לפני זמן קצר, לוחמי ההגנה האווירית יירטו מל"ט שחצה משטח הרצועה לשטח מדינת ישראל. חיל האוויר היה במעקב אחר הכלי עד הפלתו.

לילה סוער: היום החמישי של מבצע שומר החומות נפתח עם לילה לא רגוע בעוטף עזה, כאשר מחבלי החמאס וארגוני הטרור העזתיים ירו ללא הפסקה לעבר יישובי העוטף וערי הדרום. מידי שעה נשמעו אזעקות, מערכת כיפת ברזל יירטה חלק מהרקטות ונרשמו נפילות בכמה מקומות.

במד"א עדכנו על פגיעה בבניין מגורים בן שבע קומות באשקלון, גבר בן 57 נפצע בינוני קשה מפגיעת רסיס ונותח בבית החולים ברזילי. קשיש כבן 90 נפצע באורח קל בריצה לממ"ד. בנוסף, מתה מפצעיה אישה בת 87 שנחבלה קשות בזמן שרצה לממ"ד במושב שתולים.

02:33 – אשקלון: גבר כבן 60 במצב קשה מרסיסים של רקטה.

02:18 – שוב מטח כבד של רקטות לעבר אשקלון ועוטף עזה.

01:40 – דוברות עיריית אשקלון: כשלוש זירות נפילה בעיר אשקלון כתוצאה מירי רקטות לעבר העיר לפני זמן קצר. צוותים מטעם העירייה נמצאים בשטח. ככל הידוע, ללא נפגעים. מדגישים כי חל איסור להגיע לזירות השונות ויש להימנע מהתקהלויות שעלולות לסכן את חיי התושבים.

01:35 – מטח רקטות כעת לכיוון אשדוד, אשקלון, נתיבות ועוטף עזה.

01:25 – תושבים באשקלון מדווחים על הפסקות חשמל במספר שכונות בעיר.

01:20 – דיווח ראשוני: כנראה פגיעה ישירה בבניין באשקלון. לא ידוע על נפגעים, כוחות בדרך.

01:09 – אזעקת צבע אדום באשקלון.

01:03 – מטח כבד של רקטות לכיוון באר שבע, דימונה ואשדוד.

01:00 – אזעקות צבע אדום באשדוד, נתיבות ועוטף עזה.

00:45 – דובר צה"ל: בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, תושבי יישובי עוטף עזה במרחק של עד ארבעה קילומטרים מגבול הרצועה, מתבקשים להישאר במרחב המוגן עד להודעה חדשה.

00:44 – אזעקת צבע אדום בנתיב העשרה.

00:38 – צה"ל תוקף בצורה אגרסיבית ביותר בניינים ותשתיות חמאס ברחבי רצועת עזה במבצע שמתנהל מהאוויר והמקרקע. תותחים, טנקים ומטוסי קרב לוקחים חלק במה שנקרא כאירוע חריג ביותר. הדי הפיצוצים נשמעים היטב ביישובי עוטף עזה.

00:22 – דיווחים על תקיפה מאסיבית מאוד בדקות האחרונות בצפון רצועת עזה ובמזרחה. על פי הדיווחים הפלסטינים, חיל האוויר ירה כ-40-50 טילים והחשמל נותק בכמה מקומות בעיר עזה כתוצאה מכך.

00:20 – אזעקת צבע אדום באזור עוטף עזה.

00:18 – דובר צה"ל: כוחות אוויריים וקרקעיים של צה״ל תוקפים כעת ברצועת עזה.

00:08 – אזעקת צבע אדום באזור עוטף עזה: נחל עוז.

00:06 – דיווחים על תקיפה נרחבת של צה"ל ברצועת עזה.

00:05 – דובר צה"ל מעדכן: מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מוקדם יותר היום מספר מבנים בהם מאוכסנים אמצעי לחימה רבים של ארגון הטרור חמאס וארגון הטרור גאפ. אחד ממחסני האמלח שהותקפו, היה בביתו של פעיל מהמערך הימי של ארגון הטרור חמאס.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture