צילום: מתוך שידורי סקיי ניוז בערבית

בכיר חמאס בראיון: "ישראל היא התנחלות, זה אזור ערבי ומוסלמי ואנחנו בעלי הבית"

מחמוד א-זהאר, מצמרת ההנהגה המדינית בעזה וממייסדי חמאס יצא ממקום המסתור שלו ואומר בראיון כי "אף אחד בשני הצדדים לא רוצה הסלמה נוספת, לכן אני מאמין שהפסקת האש תחזיק מעמד", תוך שהוא טוען כי מחבלי חמאס ניצחו את ישראל במבצע 'שומר החומות'

מחמוד א-זהאר, מצמרת ההנהגה המדינית בעזה וממייסדי חמאס יצא היום (שני) ממקום המסתור שלו אחרי סיום מבצע 'שומר החומות' ובראיון שהעניק, שלל את זכותה של מדינת ישראל להתקיים – גם לא לצד מדינה פלסטינית.

בראיון לרשת סקיי ניוז בערבית נשאל האם יש לישראל זכות קיום, וענה: "לא. ישראל היא התנחלות, זה אזור ערבי ומוסלמי ואנחנו בעלי הבית. הוכח שפתרון שתי המדינות אינו אפשרי, זה תהליך שכשל. אנחנו לא נגד יהודים, הם חיו באזור הזה שנים רבות. אנחנו נגד הכיבוש".

לדבריו, גם מבחינת חמאס וגם בעיני הרשות הפלסטינית פתרון שתי המדינות אינו פרקטי. על האפשרות לשלום בעתיד עם חמאס ענה: "שלום הוא צדק. לא יהיה שלום בלי צדק לפלסטינים".

במהלך הראיון טען כי חמאס ניצח את ישראל במבצע 'שומר החומות' והעריך כי הפסקת האש תישמר. "אף אחד בשני הצדדים לא רוצה הסלמה נוספת, לכן אני מאמין שהפסקת האש תחזיק מעמד".

כשעומת עם העובדה כי חמאס שיגר טילים מריכוזי אוכלוסייה אזרחית בעזה, טען א-זהאר: "אף טיל לא שוגר מאזור אזרחי. רוב הטילים שוגרו מאזור הגבול". כמו כן, הוא הגן על החלטת חמאס להשקיע את הסיוע הכלכלי שהיא מקבלת בהתעצמות צבאית ואמר: "אין דוגמה בעולם למדינה בלי ביטחון צבאי. אנחנו מגנים על עצמנו מפני תוקפנות ישראלית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה אנחנו עונים להם תשובה אמיתית. הרי הם כאן כאלף שנים לפני שכבשנו את המקום. רק אם ה' בעל הבית כאן והוא הביא אותנו לכאן. נוכל להחזיר להם תשובה

אתם בטוחים שהוא לא קוף יש בו משהו כזה

בס"ד, למה להראות את פניו הטמאות ?

לא מספיק שהוא בור ועם הארץ בהיסטוריה הוא גם מספיק טיפש להראות את זה.סה"כ הוא יוד עמלקי שסופו קרב ובא ב"ה

איטבח אל ערב…בקרוב ממש לכם לא יהיה קיום בו. שקרן כדאב
משיח כאן

השם א-זאהר הוא מצרי במקורו לפי שם שכונה בקהיר,מצרים.

ממליץ לו לקרוא את הקוראן שלו, שבשמו הוא כביכול נלחם ביהודים וטוען שהשטחים של מדינת ישראל שייכים לערבים.

למי שלא יודע, בקוראן שלו כתוב שאללה נתן את ארץ ישראל במתנה ליהודים.
וככה מפרש גם הפרשן שלהם על הקוראן שמבחינתם הוא בסדר גודל של רש"י שלנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו