"פתיחת שורות": יו"ר הציונות הדתית הכריז על מפקד ופריימריז במפלגה

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ הכריז על יציאה למפקד בכנס הציונות הדתית בתוך 30 יום. בדבריו הוא תקף את החלטת בנט ואמר, "עם זאת אנחנו לא מפחדים מהאופוזיציה. הממשלה הזו תיפול, האופורטוניסטים יעלמו והימין יחזור לשלטון כמו גדול. בלי מחרימים ובלי שונאים"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

בכנס מרכז הציונות הדתית שהתקיים הערב (ראשון) בירושלים לאחר שנדחה פעמיים בשל אסון מירון והמבצע בעזה, הכריז יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' על יציאה למפקד שבסופו יתקיימו בחירות דמוקרטיות (פריימריז) בציונות הדתית. יו״ר הציונות הדתית התייחס לעריקת בנט לגוש השמאל-תומכי הטרור בניגוד לכל התחייבותיו ואמר: ״גם ברגעים האלה אנחנו עושים כל מאמץ להקים ממשלת ימין. עם זאת אנחנו לא מפחדים מהאופוזיציה. הממשלה הזו תיפול, האופורטוניסטים יעלמו והימין יחזור לשלטון כמו גדול. בלי מחרימים ובלי שונאים".

בפתח דבריו אמר סמוטריץ', "״אנחנו כאן היום, במה שנראה כנקודת שפל היסטורית שבה הולכת חלילה לקום ממשלת שמאל נוראה ואיומה, תוך הפניית עורף מצד אנשים מאיתנו, כביכול, למחנה הלאומי, לערכי הימין, ולציונות הדתית. אנחנו כאן כדי לומר דווקא ברגע השפל הזה: עם ישראל חי וקיים! הציונות הדתית חיה וקיימת".

"נאמנת לערכיה, לדרכה, ולשליחותה. לעומת הציניות הפוליטית שמתגלה עכשיו בהפניית העורף של חלק ממנהיגיה – הציונות הדתית היתה ונשארה תנועה חיה ותוססת, נחושה, מאמינה ואידיאליסטית. קשורה בקשר הדוק, ערכית ורגשית, לציבור המסורתי, לציבור החרדי, ולציבור הלאומי שהוא הרוב בעם ישראל".

"אם חלילה תקום אכן ממשלת האנדרוגינוס הבלתי אפשרית, היא לא תחזיק מעמד. רגע אחרי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה מימין יממשו את מאווי השמאל להפיל את נתניהו ואת הימין, השמאל יתהפך עליהם ויזרוק אותם, כפי שהם עושים עכשיו בעצמם למחנה הלאומי אחרי שהשתמשו בו".

"הממשלה הזו תיפול, האופורטוניסטים יעלמו והימין יחזור לשלטון כמו גדול. גם ברגעים האלה אנחנו עושים כל מאמץ כדי למנוע מעם ישראל עוד אירוע של קברות התאווה ולהקים ממשלת ימין.נמשיך בכך עד לרגע השבעת ממשלה בכנסת.מה שלא יקרה במפה הפוליטית בימים הקרובים, הציונות הדתית תצא בעזרת השם בחודשים הקרובים לעם ישראל, בערים, בישובים, בשכונות ובגרעינים. נישא בגאון את בשורת הציונות הדתית וערכיה, נרחיב ונחבר עוד ועוד מעגלים אל תורת ארץ ישראל הגואלת, נפיח רוח גדולה ובעזרת השם היא תנצח".

סמוטריץ' הוסיף, "תמיד יהיו ציניקנים, כאלה שמדברים מהרהורי ליבם ופוסלים במומם. הם ייחסו לנו מן הסתם שיקולים ציניים, יטענו שאנחנו עסוקים בפוליטיקה. אבל את האמת אנחנו יודעים, ואתם יודעים מה, אני משוכנע שגם הציבור יודע. יש לנו רוח גדולה ואנחנו צריכים לבנות לה כלים גדולים בעולם המעשה. האחדות ופתיחת השורות והכרזה על יציאה למפקד שבסופו בעזרת השם בחירות דמוקרטיות בציונות הדתית הם מרכיב חשוב ביצירת הכלים הללו ואת הבשורה הגדולה הזו אנחנו מוציאים מכאן בערב הזה".

מרכז הציונות הדתית אישר היום החלטה על מתווה לפתיחת שורות ודמוקרטיה. המתווה כולל תהליך ברור ולוחות זמנים מוגדרים וממש לא ארוכים להיערכות וליציאה למפקד. אני מודיע כאן שבעזרת השם בתוך שלושים יום מהיום, ובמקביל לסיכום ואישור הפרטים והחוקה החדשה, יפתח מפקד הציונות הדתית הגדול.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה מה שנקרא: סיימנו את ההשקעה, כעת הגיע הזמן לקום ולממש את הרווחים…
לך ותאמין לכל אלה במלה אחת שלהם.. 'אוי לך ארץ שמלכך נער'…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture