Yonatan Sindel/Flash90

פרקליט נתניהו הציג את הסיקור השלילי לרה"מ; ישועה: "לא מכיר"

חקירת העד המרכזי בתיק 4000 התחדשה היום ובהגנה ערערו את אמינותו של ישועה לאחר שהציגו פרסומים ביקורתיים נגד רה"מ לאחר המפגש בין נתניהו לאלוביץ' שלטענת הפרקליטות בו הוחלט על עסקת השוחד • ישועה: "לא זכור לי על פנייה מאנשיו של רה"מ"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

חקירת העד המרכזי בתיק 4000 נמשכת גם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי פרקליט ראש הממשלה, עו"ד בועז בן צור שממשיך להציג את טענות ההגנה כי מדובר בתיק ללא בסיס וכי פוליטיקאים אחרים ואף יריביו הפוליטיים קיבלו סיקור אוהד יותר בתקופה בה לפי הפרקליטות האתר היה מחויב לתמוך בנתניהו.

מנכ"ל 'וואלה' לשעבר, אילן ישועה, התבקש להשיב על ידי סנגורו של ראש הממשלה בישיבה ה-12 במספר בחקירה הנגדית שלו, עו"ד בועז בן צור ניסה להפריך את טענת התביעה שלפיה ההבנות והאינטרסים בבסיס טענת השוחד הוצגו בארוחת ערב משותפת בין בני הזוג נתניהו לבין בני הזוג אלוביץ שנערכה ב-27 בדצמבר 2012.

בן צור הציג סיקור שלילי וביקורתי נגד ראש הממשלה נתניהו באתר "וואלה", כבר ביום שאחרי אותה ארוחת ערב. ב-28 בדצמבר 2012 התפרסמו ידיעות תחת הכותרות: "ביבי הפראייר"; "בניגוד לקריאות במערב: הממשלה הקפיאה הסכם כלכלי עם הפלסטיניים; וכן "יחימוביץ: מתאפשר סיכוי שאעמוד בראש הממשלה הבאה". ישועה השיב כי הוא מאשר שההודעות על בסיסן נכתבו הידיעות השליליות על ראש הממשלה הגיעו מיריבים פוליטיים של ראש הממשלה, וכי לא זכור לו על פנייה כלשהי מאנשי ראש הממשלה.

עו"ד בן צור, המשיך להציג בבית המשפט סדרת כתבות שהציגה את נתניהו באור שלילי וביקורתי, לעתים אף ללא קבלת תגובה מצדו או מטעם מפלגת הליכוד ותהה מספר פעמים במהלך הדיון כיצד לא עשו בדיקה מינימליץ מטעם הפרקליטות בטרם הגישו כתבי אישום. "עשינו בדיקה של הסיקור שהיה באתר (ערב בחירות 2013) וברובו הוא היה סיקור נגטיבי", אמר והוסיף, "אני רוצה לעמת את העד עם הטענות האלה – זה השוחד שטוענים שהתקבל ולא בדקו את זה. הדברים האלה צריכים להתלבן".

"התביעה לא עשתה לצערנו שום בדיקה של מה קרה באתר ומה קרה באתרים מקבילים – הם לא ראו את התמונה המלאה", מתח עו"ד בן צור על הפרקליטות. "על עשרה או עשרים מקרים בנו תיק שלם של שוחד בדמות סיקור חיובי. סיפרו לנו שהייתה עסקה ושוחד, וכרגע יש עשרות כתבות שליליות מסוף דצמבר ועד הבחירות שנערכו בחודש ינואר. זה עולם הפוך ואנחנו נראה אותו".

גם סנגורם של שאול ואיריס אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, מתח ביקורת על הפרקליטות ואמר: "אין הסבר לפערים בין העדות של ישועה לבין החקירה שלו במשטרה". בין השאר הוצגו בבית המשפט מספר כתבות מאתר וואלה, שהציגו את נתניהו כפראייר, כאשר בכותרת המשנה נכתב: "במפלגת העבודה לא מפספסים הזדמנות ללגלג על הליכוד-ביתנו". בהמשך הוצגה כתבה שבה הופיע לכאורה סרטון תעמולת בחירות של מפלגת העבודה. ישועה אישר כי הטקסט שהופיע באחת הכתבות הוא טקסט של מפלגת העבודה, ועו"ד בן צור קבע: "זה פוזיטיבי על העבודה ונגטיבי על בנימין נתניהו".

הסנגורים הגישו בקשה בכתב לקבל את כל ההתכתבויות והשיחות של ישועה בכל מכשירי הטלפון שלו הקשורות להתערבות בסיקור ובתכנים, זאת לדבריהם בעקבות החומרים החדשים שהתגלו במהלך הדיונים. כמו כן, דורשים הסנגורים לקבל רשימה של כל הגורמים שעמם ישועה היה בקשר ומצויים במכשירי הטלפון שלו שנתפסו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל המשפט הזה כבר יוצא מהאף, כל אחד רואה שפשוט מטפסים על הקיר, אין פה שום אשמה, כל התיק בנוי על שטויות, צריכים להעיף את כל הפרקליטות לכלא בעוון תפירת תיקים והכנסת המדינה לסחרור פוליטי על האשמות טפשיות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture