Avshalom Sassoni/Flash90

שעות לפקיעת המנדט של לפיד: פעילי ליכוד מפגינים סמוך לחדרי המו"מ

עשרות פעילי ליכוד ומתנגדי ממשלת השינוי הגיעו להפגין מחוץ למקום הדיונים בכפר המכביה. השרה מירי רגב וח"כ גלית דיסטל הגיעו למקום גם הם וקראו לבנט, סער ושקד שלא לתת יד לממשלה הזו. מנגד הגיעו להפגין במקום גם עשרות תומכי גוש השינוי המעוניינים בהקמת ממשלה שכזו

שעות ספורות לפני תום המנדט של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ובמהלך משא ומתן של גוש השינוי בניסיון להקים ממשלת אחדות הנערך בכפר המכבייה, הגיעו עשרות פעילי ליכוד ומתנגדי ממשלת השינוי להפגין מחוץ למקום הדיונים בכפר המכביה. השרה מירי רגב וח"כ גלית דיסטל הגיעו למקום גם הם וקראו לבנט, סער ושקד שלא לתת יד לממשלה הזו.

מנגד הגיעו להפגין במקום גם עשרות תומכי גוש השינוי המעוניינים בהקמת ממשלה שכזו. בהפגנה נצפו גם פעילי "הדגלים השחורים" ותנועות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שהביעו תמיכה בממשלת השינוי.

בהודעה שנשלחה בקבוצות פעילי הליכוד מוקדם יותר היום נכתב, "צו השעה קוראים לכם לבוא ולמנוע את ההונאה הגדולה בהיסטוריה של הפוליטיקה הישראלית ולהחזיר את מפלגות הימין הביתה. מתכנסים היום- שרים, חברי כנסת, ופעילים בכפר המכביה בשעה 16:00. בואו בהמוניכם".

ההפגנות הללו נערכו גם אמש ובמהלך היום מחוץ לביתה של איילת שקד בתל אביב, רבים קראו לה שלא לתת יד לממשלת השמאל ומאידך עשרות פעילי שמאל קראו לה להקים את הממשלה ולא להתמהמה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו