Nati Shohat / Flash90.

הפת"ח על מצעד הדגלים: "ירושלים היא קו אדום – להתעמת עם הצועדים"

בציוץ של התנועה, בראשה עומד יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נכתב עוד: "הפת"ח קוראת לפעולה חופשית על מנת להגן על ירושלים ולהתעמת עם הצועדים". הודעת הפת"ח מגיעה לאחר שגם חמאס איים נגד צעדת הדגלים המתוכננת ליום חמישי הקרוב

בתגובה לפרסומים על הכוונה לקיים את מצעד הדגלים בירושלים כבר ביום חמישי הקרוב עליה שוקדים פעילי ימין כבר בימים אלו, תנועת הפת"ח, המתמודדת בבחירות לראשות הפלסטינית מול חמאס, פרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה היום (ראשון) ציוץ הקורא להתקומם נגד "צעדתם של הפאשיסטים הגזענים".

בציוץ של התנועה, בראשה עומד יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, נכתב עוד: "הפת"ח קוראת לפעולה חופשית על מנת להגן על ירושלים ולהתעמת עם הצועדים ביום חמישי".

"ירושלים היא קו אדום, ולעם הפלסטיני יש רצון חזק ונחישות להתנגד לכיבוש בה, ועל כל השטחים הפלסטיניים", נכתב עוד בהצהרה. "מאה שנות סכסוך הן הוכחה שלאנשינו אין כוונה להיכנע, והעם יעמוד על רגליו האחוריות ויתנגד עד שאחרון החיילים והמתנחלים יתפנו מאדמתו".

בהצהרה נמסר עוד כי הסכסוך בשייח' ג'ראח, בטן אל-ווא וסילוואן היא הוכחה ליכולת של הרשות הפלסטינית ושאר האזורים להילחם ב"מכונת המלחמה" הישראלית. "מדיניות הטיהור האתני לא תעבור שוב", הוסיפו.

עוד נכתב כי הפת"ח רואה בממשלת ישראל כאחראית להתלקחות המצב הביטחוני בירושלים וברצועת עזה, וכי הרשות קוראת לקהילה הבינאלומית להתערב במהירות כדי לעצור את ההסיטריה של ראש הממשלה בנימין נתניהו והימין הקיצוני, שלדבריהם, "מאיימים לפוצץ את כל האזור שוב".

ח"כ שלמה קרעי ממפלגת הליכוד כתב: "קורא לכל חבריי לסיעה ולמחנה הלאומי להגיע. איפה שחמאס לא רוצה שנהיה, נתייצב בגו זקוף ובראש מורם. ירושלים המאוחדת בריבונות ישראל איננה עניין פוליטי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה התחיל עם עזה, עכשיו גם את ירושלים הם רוצים, חוצפה! לא לוותר, על כל פיגוע טרור לחתוך להם מהשטחים של הרשות, [או מעזה- בהתאמה] עד שיבינו שזה פשוט לא "משתלם" להם לעודד פיגועים, או כלשונם אחרי כיבוס המילים, "פעולה חופשית"…., וכך בעזרתו יתברך, הטרור יעלם. [אם נתן להם פרסים על הטרור זה רק יעודד אותם להמשיך-על פי דרך הטבע]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו