איראן שוב כשלה בשיגור לוויין לחלל בחודש האחרון – ונערכת לניסיון נוסף

בארה"ב עקבו מרחוק באמצעים שונים ומתקדמים אחרי הניסיון הכושל שנערך ב-12 ביוני, ובפנטגון אישרו זאת בהודעה שמסרו לרשת. על פי הדיווח, כעת באיראן מתכוננים לשיגור נוסף, זאת על פי תמונות לוויין מהשבוע שמראות פעילות מוגברת במרכז החלל "אימאם חומייני"

איראן כשלה פעם נוספת בשיגור לוויין לחלל במהלך החודש האחרון, והיא נערכת לניסוי נוסף – כך דווח היום (רביעי) ברשת CNN, מפני גורמי ביטחון רשמיים.

ברשת דיווחו כי בארצות הברית עקבו מרחוק באמצעים שונים ומתקדמים אחרי הניסיון הכושל שנערך ב-12 ביוני, ובפנטגון אישרו זאת בהודעה שמסרו לרשת.

על פי הדיווח, כעת באיראן מתכוננים לשיגור נוסף, זאת על פי תמונות לוויין מהשבוע שמראות פעילות מוגברת במרכז החלל "אימאם חומייני" בימים האחרונים, הכוללת מכלי דלק, רכבי תמיכה ומשגר נייד.

מומחים בארצות הברית אומרים כי התמונות של הפעילות המוגברת במרכז החלל היא אינדיקציה משמעותית להיערכות לשיגור נוסף בימים או השבועות הקרובים.

"פיקוד החלל של ארצות הברית מודע לניסיון שיגור של רקטה ב-12 ביוני", אמר דובר הפנטגון, אוריה אורלנד לרשת-CNN. על פי הדיווח טרם ברור מדוע כשל השיגור ובאיזה שלב. ניסיונות איראנים קודמים לשגר לוויינים לחלל התפוצצו בכן השיגור או כשלו בשלב מאוחר יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו