Miriam Alster/Flash90

מיקי זוהר: נתניהו הוא לוחם בן 72 שלא מוכן לוותר – נהיה אופוזיציה לא קלה

יו"ר הקואליציה לשעבר התייחס להקמת הממשלה החדשה ואמר כי, "אין מה לעשות, נתניהו הוא האדם הנתמך ביותר בישראל. לא רק שהוא קיבל הכי הרבה מנדטים אלא שבעיניי רוב העם הוא המתאים ביותר להיות ראש ממשלה. הסיבה שלא הצלחנו להרכיב ממשלה ידועה – גדעון סער החליט לנקום אישית בנתניהו"

ח"כ מיקי זוהר ממפלגת הליכוד התייחס הבוקר (רביעי) לדיווחים על רצונו של בכיר המפלגה יולי אדלשטיין להתמודד ראש בראש מול נתניהו על ראשות המפלגה ואמר כי, "מה שמיוחד אצלנו זה שאנחנו תנועה דמוקרטית וכל אחד רשאי להשמיע את עמדתו ואפילו להביע ביקורת. אבל בסוף, כדי להיות יו"ר התנועה אתה צריך את תמיכת מתפקדי הליכוד".

בריאיון שהעניק הבוקר ל-103FM אמר מיקי זוהר, "מרגע שיריב לוין אמר שהוא מתכוון לנסות להתמודד על התפקיד אמרתי לו 'יריב, אתה ראוי ומתאים ואני מכבד אותך, ויש בינינו חברות מאוד מאוד עמוקה'", הסביר, "במקרה הזה עובדתית אני החלטתי לא להתמודד על התפקיד ולתמוך ביריב לוין ועשיתי את זה באומץ, משום שאני חבר טוב שלו".

הוא נשאל: "אז לא הוזזת וקיבלת על הראש בגלל ההתחברות שלך לניר ברקת?". ח"כ זוהר השיב למגישים: "ממש לא. אני חושב שכל מי שהגיע לכנס של ניר ברקת ראה איך הליכוד עובד באופן דמוקרטי, מגיעים אלפי אנשים למרות שאנחנו באופוזיציה, אתה רואה כמה התנועה שלנו חיה ותוססת. אני יודע שלפעמים בתקשורת מנסים לייצר יש מאין, במקרה הזה אתם מפספסים בגדול".

"אני באמת חושב שאנחנו יכולים לעשות פה אופוזיציה לא קלה ולהביא אותם לסיטואציה שלא יהיה להם פשוט לנהל את האירוע הזה", הוסיף זוהר, "מה שאני רואה מולי זה פייטר בן 72 שלא מוכן לוותר, שרוצה להיות ראש הממשלה, שמאמין שהוא צריך לתרום את חייו למען מדינת ישראל, שיכול בימים אלו להגיד 'חבר'ה אני רוצה ללכת לנופש ולעשות כסף בארץ ובחו"ל', אבל אומר 'לא, אני מקדיש את חיי למען מדינת ישראל ונאבק גם כיו"ר האופוזיציה עם כמה שזה קשה'".

מיקי זוהר הוסיף, "אין מה לעשות, נתניהו הוא האדם הנתמך ביותר בישראל. לא רק שהוא קיבל הכי הרבה מנדטים אלא שבעיניי רוב העם הוא המתאים ביותר להיות ראש ממשלה. הסיבה שלא הצלחנו להרכיב ממשלה ידועה – גדעון סער החליט לנקום אישית בנתניהו ובנט ויתר על האידאולוגיה שלו".

"מה שאני רוצה לומר, זה שיש דברים שחזקים יותר מהשנאה ומהקנאה, ובסוף המציאות היא זו שמנצחת את הכול. הם יצטרכו להתמודד שבוע אחרי שבוע עם מציאות, ואני מקווה שהמציאות המורכבת בישראל היא זו שתפיל את הממשלה. אי אפשר לדעת מה יקרה, אנחנו נעשה הכול כדי שהממשלה הרעה הזאת תיפול".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו