Yonatan Sindel/Flash90

סוער: "מבחינת ביבי שהמדינה תישרף באש"; "בנט ושקד מכרו את המדינה"

אחרי הכישלון המחפיר לקואליציה, שורת הודעות סוערות מצד המפלגות השונות: "ככה נראית פוליטיקה קטנה על חשבון אזרחי ישראל. זו הסיבה שהם באופוזיציה, ושם ישארו" • "עסקה מושחתת שנתפרה בחשכת הלילה; הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הקואליציה רשמה הלילה כישלון מחפיר בהצבעה על חוק האזרחות, וחילופי האשמות יצאו לדרך. באופן אירוני משהו, הממשלה מאשימה את האופוזיציה כי לא הצילה אותה מידי הקואליציה, אך במפלגות הימין מסבירים מדוע התנגדו להצעת החוק שאמורה למנוע איחוד משפחות וכניסת אלפי פלסטינים, בהם מחבלים פוטנציאליים, לישראל תוך שהם מקבלים תעודות זהות.

ממפלגת ימינה נמסר: "האופוזיציה, בהובלת ביבי וטיבי, לא הצליחה להפיל את הממשלה, אבל יחד הם פגעו פגיעה ישירה בביטחון ישראל והפקירו את גבולותיה. ככה נראית פוליטיקה קטנה על חשבון אזרחי ישראל. זו הסיבה שהם באופוזיציה, ושם ישארו. מבחינת ביבי, אם הוא לא בשלטון – שהמדינה תעלה באש. הממשלה הזו תתקן את מה שהוא וחבריו עשו".

ממפלגת הליכוד נמסר: "עסקה מושחתת שנתפרה בחשכת הלילה בין בנט לפיד ושקד לבין רע"מ ומר"צ מהממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה, התרסקה הודות למאבק נחוש שניהלה האופוזיציה בראשות נתניהו".

"בנט ולפיד רצו לקנות שני קולות של רע"מ תמורת הכנסת אלפי אנשים שהיו מעמידים בסכנה את זהותה הציונית וביטחונה של מדינת ישראל. בעבר, דברים מסוג זה נכפו על ידי החלטות שיפוטיות. הפעם לא הייתה כל הצדקה לעסקת השוחד שנדחתה על ידי הכנסת".

"הליכוד דורש מהממשלה לעשות את המעשה הציוני ההכרחי והנכון שנהנה מרוב עצום בכנסת ולהעביר מיד את חוק יסוד ההגירה. החוק מהווה פתרון כולל ואמיתי לאתגר איחוד המשפחות, המסתננים והמהגרים הבלתי חוקיים".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב: "‏בלמנו מהקואליציה להעביר חוק מחורר שהיה מסכן את ביטחונה של המדינה, גוש הימין הניח את הצ"ח יסוד ההגירה – חוק שימשיך להגן על ביטחונה של המדינה. אני קורא לממשלה לתת לחוק פטור מחובת הנחה בכדי שכבר מחר נוכל להעלות אותו לקריאה טרומית, האופוזיציה תמשיך להיאבק למען ביטחונה של מדינת ישראל".

ח״כ הרב יעקב ליצמן מיהדות התורה אמר לאחר נפילת החוק: "הלילה הוכח לעם ישראל את מה שאנו יודעים מזה חודש: לממשלה רפורמית שהכריזה מלחמה נגד היהדות וקדשי ישראל אין זכות קיום ואין לה סייעתא דשמיא. אין לבנט-לפיד תמיכה ציבורית ואין להם רוב בכנסת. זו קואליציה מסוכנת, הנשענת על קנה רצוץ שאין לה יכולת למשול". הוא הוסיף: "נאבקנו יחד, יהדות התורה וש״ס, ובמשותף לכל גוש הימין, נגד ממשלת הזדון של בנט-לפיד-ליברמן, ונמשיך להיות אופוזיציה לוחמת נגדה, יום ולילה, עד אשר נפיל אותה במהרה, בעזרת השם".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "זהו בוקר עצוב. בנט ושקד מכרו הלילה את מדינת ישראל. הזוג שבנה קריירה על שקרים והונאות וערק לשמאל העניק את נכסי צאן הברזל של מדינת ישראל לתומכי הטרור".

"כדי לקנות את אצבעו של עבאס איילת שקד, הסכימה אמש להעניק לפלסטינים את "זכות השיבה" בתשלומים, סירסה את הוראת השעה שהיתה מחוררת גם כך והפכה אותה לנזק".

"כל העת, הממשלה סירבה לקיים ולו דיון אחד על מנת להגיע להסכמות עם האופוזיציה והעדיפה להגיע להסכמות מסוכנות עם תומכי הטרור. אכלו את הדגים המסריחים וגורשו מן העיר".

לסיום שאלו: "יש עוד מישהו במדינת ישראל שמאמין שטובת מדינת ישראל לנגד עיניהם ולא תועלתם האישית?! בושה!".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture