Olivier Fitoussi/FLASH90

נתניהו מגיב לבנט: "זאת הממשלה המסוכנת ביותר שקמה בישראל" • צפו

בנימין נתניהו עלה לנאום במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט. נתניהו תקף את התנהלות הממשלה החדשה בכל הנוגע להתמודדות מול נגיף הקורונה ואף עקץ את בנט מספר פעמים וכינה אותו "ראש ממשלה בובה". נתניהו הבטיח להפיל את הממשלה בקרוב

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו


ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב היום (שני) במהלך דיון 40 חתימות במליאת הכנסת להתקפות של ראש הממשלה נפתלי בנט וטען שממשלתו לא עושה דבר כדי למנוע את התפרצות הקורונה בישראל. נתניהו פנה לבנט: "יש לי שאלה אחת בשם אזרחי ישראל לממשלת ההונאה של בנט ולפיד: איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה שלנו במאבק נגד הקורונה?"

נתניהו המשיך לתקף את יו"ר ימינה וטען שהרס בחודש את העבודה שממשלתו עשתה במשך שנים, "מסרנו לכם מדינה במצב הטוב ביותר בעולם. הוצאנו את ישראל מהקורונה מהר יותר מכל מדינה אחרת. ומה עשיתם עם ההצלחה שלנו? הם בעטו בדלי המלא. ביום חילופי הממשלה היו בישראל תחת הנהגתנו פחות מחמישה חולים ביום, היום יש כבר 500. פי מאה. סגרנו מחלקות קורונה ואתם פתחתם מחלקות קורונה. אנחנו הורדנו את המסיכות ואתם החזרתם אותן".

יו"ר האופוזיציה תקף את התנהלות הממשלה החדשה בכל הנוגע להתמודדות מול נגיף הקורונה, "למען השם", אמר נתניהו. "מה אתם עושים מול התפרצות הקורונה? אתם לא עושים כלום. איך בנט קורא לזה – בלימה רכה. זו בלימה ריקה מתוכן, ממעשים ומנהיגות".

"הדבר היחיד שיש לכם זה סלפי וציוצים. במקום לקבל החלטות אתם יודעים רק להצטלם. רק חודש אחד עבר וכבר יצרתם שלושה מחדלים ענקיים. נתב״ג – אנחנו סגרנו את שדה התעופה למעט כניסת אזרחים ישראלים שחוזרים הביתה. הממשלה שלכם הפקירה את הגבולות ובמקום לבלום את הוריאנט ההודי אתם עשיתם איתו סלפי בנתב"ג".

עוד אמר נתניהו, "המחדל השני שלכם זה החיסונים. עבדנו סביב השעון כדי להביא מיליוני חיסונים. אתם אז הסברתם שלא יהיו חיסונים ולא צריך אותם. קראתם לפתוח הכל. אני אמרתי שהפתרון היחיד לקורונה זה החיסונים. לא הפסקתי להילחם על הבאת עוד ועוד חיסונים גם כשפעלו נגדי מתוך הממשלה. בזכות העשייה שלנו החזרנו את ישראל לחיים ובזכות הכישלון שלכם אנחנו צריכים לשבת עם מסיכות עכשיו בכל מקום סגור בישראל".

"כבר שבועות אני דורש מכם להקדים ולהביא עוד מיליוני חיסונים. החיסון השלישי נגד הקורונה חייב להיות בידינו כבר עכשיו. המצב כרגע עלול לעלות בחיים רבים. החיסון הזה כבר היה צריך להיות פה. הגיע הזמן שתהיו אובססיביים בעניין הזה".

"ויש עוד מחדל – אצלכם הספין הוא חזות הכל. מה שחשוב זה רק הכותרת בעיתון. התקשורת מלטפת את הממשלה. שום ליטוף לא יסתיר את המחדלים שלכם. במקום להגדיל את מספר התקנים למערכת הבריאות אתם מבטלים את מאות התקנים שהבאנו. אתם לא מבינים שאנחנו עומדים בפני התפרצות? הכתובת על הקיר. אין חיסונים, אין תקנים, אין תן ירוק, אין אכיפה. ולמה?".

יו"ר האופוזיציה תקף ואמר, "לממשלה הזאת אין דרך ואין מנהיגות. יש לה רק ספרון עם שם יומרני איך לנצח מגיפה כשבפועל קורה בדיוק ההפך. אגב אני לא יודע למי באים בטענות על כך – למחבר האמיתי או למי שהעתיק ממנו".

"איך הצלחתם להתברבר בניווט כל כך מהר? תוך ימים הורדתם את ישראל ממסלול של הצלחה למסלול של כישלון. אתם אמרתם – ״לא קורונה לא מעניין״ אז כנראה שהמאבק בקורונה לא מעניין אתכם כי החזרתם אותנו הרבה אחורה".

"אתם עסוקים בכל דבר חוץ מקורונה. אתם מתמקדים רק בהישרדות שלכם. הקמתם בהונאה ממשלת נוכלות שלראשונה בתולדות ישראל כוללת מפלגה אנטי ציונית שמתנגדת לעצם קיומה של ישראל ותומכת בטרור".

"דיברתם גבוהה גבוהה על תקציב והדבר הראשון שעשיתם היה לדחות אותו. תקפתם את החוק הנורווגי ואתם הגדלתם אותו מעבר לכל דמיון. יש יותר נורווגים בכנסת מאשר בנורווגיה".

"הפקרתם את המאבק נגד איראן. בנט עומד כאן כולו נפוח אבל למעשה יש כאן 8 ממשלות. התפקיד שלו הוא להיות ראש ממשלה ייצוגי כדי להעביר את השלטון ללפיד שהוא ראש הממשלה האמיתי. הוא ראש ממשלה בובה".

לסיום אמר בנימין נתניהו, "זו ממשלה שמסכנת את ישראל מבפנים על ידי מחדלי הקורונה וחוסר המנהיגות ומנגד מפקירה את ביטחוננו על ידי הכניעה שלהם לאיראן. זאת הממשלה המסוכנת ביותר שקמה בישראל. אנחנו נפיל אתכם במהרה בימינו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צריכים להפגין נגדם בלי הפסק עד שהממשלה תקרוס בקול רעש גדול, וכל יום שעובר והיא קיימת זה נזק בלתי הפיך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture