Yonatan Sindel/Flash90

פרופ' אש: "ככל שיהיה אפשר לא נייצר מגבלות בחגים – תלוי ברמת התחלואה"

האם במשרד הבריאות מתכוונים להטיל סגר והגבלות בחגי תשרי? טרם ברור, אך מנכ"ל משרד הבריאות התחמק הערב מלענות ישירות על השאלה ואמר כי זה יהיה תלוי ברמת התחלואה. בדבריו חשף כי היו תקלות בבדיקות הקורונה דבר שגרם לשיבושי הבדיקות בנתב"ג

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, פרופ' נחמן אש, אמר הערב (שני) בתדרוך לתקשורת כי נמצאה שגיאה בנתוני הבדיקות שמפרסם משרד הבריאות, דבר שגרם לכך שבדיקות שנעשו בנתב"ג נספרו פעמיים.

לדברי פרופ' נחמן אש מקור התקלה אותר והיא תוקנה. הוא גם רמז שהוא מסתייג ממתווה להתניית כניסה לאירועים בבדיקות מהירות לאיתור נגיף הקוורנה.

בפתח דבריו בתדרוך שקיים ציין פרופ' אש כי "התחלואה נמצאת עדיין בעלייה". הוא שב ואמר כי אין עדיין החלטה על מתן מנה שלישית של החיסון לציבור הרחב, אך אמר כי "זה משהו שבוחנים".

מנכ"ל משרד הבריאות הוסיף כי "נכון לעכשיו אין כוונה להציע מגבלות נוספות, ואנחנו ממשיכים על פי מה שהוחלט בקבינט – בלימה רכה, כלומר לנסות לצמצם את התחלואה בכל האמצעים שיש לנו ללא מגבלות".

פרופ' נחמן אש התייחס לאפשרות של הגבלות בתקופת החגים ואמר: "ככל שיהיה אפשר לא נייצר מגבלות מיוחדות בחגים, ואני שם בכוכבית – תלוי ברמת התחלואה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו