David Cohen/Flash90

ראש צוות המומחים: "אם נמשיך כך – נגיע למספרים שלא נראו בגל השלישי"

פרופ' רן בליצר המשמש כראש צוות המומחים המייעץ ל"מגן ישראל", התריע הבוקר ואמר כי "אם נמשיך באותו הקצב, בכל 10 ימים נכפיל את מספר המאומתים ונגיע למספרים שלא נראו גם בגל השלישי". דבריו מגיעים ברקע ישיבת קבינט הקורונה שתתקיים היום

קבינט הקורונה עתיד להתכנס היום (שלישי) לדון בהגבלות עתידיות וזאת בעקבות העלייה בתחלואה בקורונה בישראל. על הפרק, בין השאר: תו ירוק במתכונתו המלאה ומסיכות בהתקהלויות בחוץ של יותר מ־20 בני אדם.

פרופ' רן בליצר המשמש כראש צוות המומחים המייעץ ל"מגן ישראל", התריע הבוקר בגל"צ ואמר כי "אם נמשיך באותו הקצב, בכל 10 ימים נכפיל את מספר המאומתים ונגיע למספרים שלא נראו גם בגל השלישי".

פרופ' בליצר הוסיף כי, "כדי לבלום את זה – צריך לפעול היום. מי שחושב על סגר צריך לחשוב על הגבלות כרגע". דבריו מגיעים ברקע דיון קבינט הקורונה שידונו בין היתר על שלל הגבלות נוספות בעקבות התפרצותה של נגיף הקורונה.

בתוך כך, בכירים בקבינט הקורונה אף אמרו אתמול כי קיים "חשש לסגר מלא בתקופת החגים", זאת על רקע העלייה בתחלואה. גם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש אמר אתמול כי לנוכח העלייה בתחלואה "המצב מדאיג" וכי במשרדו בוחנים הטלת הגבלות נוספות, תוך כדי הידוק התו הירוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו