Yonatan Sindel/Flash90

התפשטות הקורונה: במשרד הבריאות ימליצו על הגבלות חדשות • כל הפרטים

במשרד הבריאות ימליצו להטיל הגבלת התקהלויות במקומות הומי אדם, בתקווה למנוע התפשטות של הקורונה. בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי מתוך כ-600,000 מתחסנים במנת חיסון שלישית, התקבלו פחות מ-50 דיווחים על תופעות לוואי

בשל המשך התפשטותה של נגיף הקורונה במשרד הבריאות צפויים להביא לאישור קבינט הקורונה שורה של מגבלות חדשות שהם מעוניינים שייכנסו לתוקף באופן מיידי. על פי הדיווח ב'חדשות 12' מדובר בצעדים שכוללים בעיקר מגבלה של התקהלויות במקומות הומי אדם, בתקווה למנוע הדבקות.

במשרד הבריאות ימליצו לקבינט הקורונה להטיל הגבלת התקהלויות – עד 50 איש בפנים ו-100 בחוץ במקומות שבהם אין תו ירוק או סגול. בנוסף, הגבלת התקהלויות באירועים גדולים, אם כי טרם הוחלט לאיזה מספר להגביל את המשתתפים.

בנוסף ימליצו במשרד הבריאות: הקדמת התו הירוק כדי שיחול גם על ילדים עד גיל 12 – כבר מהשבוע הבא, וכן, הפעלת תו סגול ביחס של אדם אחד לכל 7 מטרים במקומות כמו קניונים, התקנון לא יחול על חנויות קטנות.

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע הערב כי מתוך כ-600,000 מתחסנים במנת חיסון שלישית, התקבלו עד כה פחות מ-50 דיווחים על תופעות לוואי בסמיכות לקבלת החיסון. התופעות שדווחו היו קלות וחלפו במהרה כמו: כאבים במקום ההזרקה, חום, בחילה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו