Yonatan Sindel/Flash90

שרי הקבינט עודכנו: חולה מאומת נכח בישיבת קבינט הקורונה בשבוע שעבר

בהודעה שקיבלו שרי קבינט הקורונה נכתב כי אחד המשתתפים שהיה נוכח בישיבה שנערכה בשבוע האחרון נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בלשכת שר הביטחון עדכנו כי מדובר תא"ל יעקב דולף מזכירו הצבאי של גנץ

לשכות השרים החברים בקבינט הקורונה עודכנו במהלך היום (ראשון) כי אחד המשתתפים שנכחו בישיבה שהתקיימה ביום רביעי האחרון התגלה כחיובי לקורונה.

זמן קצר לאחר ההודעה שעדכנה על הימצאותו של חולה קורונה בישיבת הקבינט עדכנה לשכת שר הביטחון כי מדובר בתא"ל יעקב (יקי) דולף, מזכירו הצבאי של שר הביטחון בני גנץ.

מלשכתן של גנץ נמסר כי על פי ההנחיות, תא"ל דולף נכנס לבידוד וימשיך לקיים לוח זמנים רגיל ככל הניתן. עוד צוין כי שר הביטחון כבר קיבל מנת חיסון שלישית והוא ימשיך בלוח הזמנים שלו מלשכתו דרך שיחות ועידה, זאת עד לקבלת תוצאות בדיקת הקורונה שערך בשעות הצהריים.

בלשכת שר הביטחון הוסיפו שכלל קציני המטה, חיילי ועובדי לשכת השר שבאו במגע עם תא"ל דולף הם מחוסנים נגד הנגיף והם יערכו בדיקת קורונה ולאחר הבדיקה הם יצאו מבידוד כפי הכללים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שרי הקבינימט סער וחבר כנסת הבוגד והנוכל בנט וגץ שר בטחון מהולל שהרס את בטחון המדינה . פחדן היה ופחדן ישאר המושחת שגנב 50 מליון יחד עם הקומבינטור אבו שפם אלשיך הליצן הדבע . ויהיר האפס הגוי העמלקי . לכו לכם חבורת נוכלים אפסים טפשים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו