סאנ"א

שר החוץ האיראני: "גם היהודים מוחזקים שבויים על ידי הציונים"

"נוצרים, מוסלמים ואפילו היהודים מוחזקים שבויים על ידי הישות הציונית בשטחה ההיסטורי של פלסטין", אמר היום שר החוץ החדש של איראן, שהגיע לביקור בדמשק סירת סוריה, שם נפגש עם הנשיא אסד ובכירי הממשל - ותקף את ישראל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר החוץ החדש של איראן, חוסיין אמירעבדוליאן, הגיע היום (ראשון) לביקור ראשון בדמשק בירת סוריה, שם פגש את הנשיא אסד וקיים פגישות עם בכירי הממשל. סוכנות הידיעות הסורית הרשמת סאנ"א, פרסם תיעוד מהביקור ופרסם כי הצדדים עסקו ביחסים האסטרטגיים בין שתי הארצות.

לפי הדיווח בפגישה ביניהם דנו שני הצדדים בצעדי הארצות להידוק שיתוף הפעולה הדו-צדדי כדי להתקדם לרמה עליונה של שותפות בכל המישורים, ובעיקר בתחום הכלכלי והמסחרי, כדי שיהיה באפשרותם של שני העמים להמשיך בעימות עם השלכות המצור והסנקציות המוטלים על שתי הארצות, בשל דבקותן בריבונותן ובהחלטותיהן העצמאיות, כלשון ההודעה.

במסיבת עיתונאים שערך אמר השר החדש, כי "הציונים הם הסיבה העיקרית לאי היציבות הפוקד את האזור". נוצרים, מוסלמים ואפילו היהודים מוחזקים שבויים על ידי הישות הציונית בשטחה ההיסטורי של פלסטין". עוד אמר השר כי "רק שיתוף פעולה אזורי בין המדינות המוסלמיות יוכל להביא ליציבות ביטחונית בהיבט הזה".

בעיתון ישראל היום דווח כי אמירעבדוליאן יצא נגד הסנקציות על סוריה והדגיש כי ארצו תפעל להידוק הקשרים הכלכליים עם סוריה ותסייע לה לצאת מהמשבר המתמשך בו היא נתונה של הסנקציות ובשל מלחמת האזרחים המתמשכת במדינה.

"אנו שוקדים על תוכנית כלכלית שתכלול שיתוף פעולה בתחומי המסחר והאנרגיה, במטרה להילחם בסנקציות הדכאניות של ארצות הברית על הרפובליקה הערבית של סוריה", אמר הדיפלומט האיראני.

"אנו רואים את ההתפתחויות האחרונות באזור. אנו מאמינים כי כל הסדר פוליטי או ביטחוני באזור צריך להתרחש תוך מעורבותן של המדינות הריבוניות בו, בהן עיראק וסוריה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הייתי פעם ציוני לאומי אמנם לא נלהב אבל יורת פרק ושנים בספרי הציונות ורבניה וכן ההיסטוריה שלה אבל אז מישהו הכיר אותי עם הספר דת הציונות ומאז התחלתי יותר ללמוד לעומק את הסוגיא קראתי עשרות ספרים ממש משני הצדדים הן של הציונות הן של אגודה והן של סאטמר וכד' ואחרי העיון אני יכול להגיד בבטחה שהדרך של רבי יואל מסאטמר היא האמת והדרך הציונות והאגודה ודומיהם הם דרך השקר .אח"כ למדתי (וממשיך ללמוד) את הקונטרסים של הפלגים בתוך הקנאים העדה החרדית(2 קבוצות) נטורי קרתא(3 קבוצות) בני יואל סאטמר(2 קבוצות+בני ברק) וכד' למדתי הרבה את הקונטרסיםבענין ההליכה והפיוס לערבים הן מהתנגדים לזאת והן מהמעודדים זאת .ועד היום חשבתי שיש אמת אצל שיטתם של מי שהולך לערבים אבל לא היה לי אומץ לאמר זאת אבל היום שראיתי כאן שהראש ממשלה האירני אמר שיש יהודים שבוים בתוך המדינה הציונית .זה המכה בפטיש .עכשיו אני מבין שהנטורי קרתא שהולכים לערבים צדקו בגדול ובעז"ה אחזק את ידם מכאן ולהבא.וזה קידוש ה' והצלה גדולה ולא כמו שיש כאלה שאומרים שזה חילול ה' או סכנה .והלוואי שנינצל מטעויות ונכוון לשם שמים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture