טיוטה אוטומטית

צילום: פלאש 90

הבכירה בעדות דרמטית: "חולים מתים כי אין מספיק מיטות וצוות לטיפול נמרץ – קורע לב"

מדיניות ה"הכלה" של הממשלה: פרופ' רהב, מנהלת המחלקה למניעת זיהומים בבי"ח שיבא, מתריעה: "בחלק ממחלקות הקורונה בבתי החולים לא מספיק יודעים לטפל בחולים מונשמים. חולים שלא קיבלו את הסיכוי לחיות, מתים"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

פרופ' גליה רהב, מנהלת המחלקה למניעת זיהומים בבית החולים שיבא, שנחשבת אחת הרופאות הבכירות, הטובות והמנוסות בישראל בטיפול בחולי הקורונה. אומרת דברים קשים וחסרי התקדים בחומרתם כלפי מדיניות ה"הכלה" של הממשלה שלטענתה מביאה לנפטרים רבים מנגיף הקורונה.

פרופ' רהב צוטטה הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום' מתארת את המצב בבתי החולים כ"קטסטרופלי": "בימים האחרונים בכיתי, ואני כבר מרגישה דון קישוט, אבל התמותה כעת מקורונה היא בלתי נסבלת וקשה מאוד. אין מספיק מיטות טיפול נמרץ לחולי הקורונה המונשמים. קוראים לי להרבה ייעוצים, ובחלק ממחלקות הקורונה בבתי החולים לא מספיק יודעים לטפל בחולים מונשמים. חולים שלא קיבלו את הסיכוי לחיות, מתים כי אין מספיק מיטות וצוות לטיפול נמרץ. אני רואה את זה בהרבה בתי חולים. כואב הלב".

עוד אמרה: "היו לי מלחמות של שעות להעביר חולי קורונה מונשמים ובמצב קשה ליחידות לטיפול נמרץ, וכל מאבק כזה קורע את הלב. נאבקתי, למשל, להעביר לטיפול נמרץ חולה צעירה שעברה לתל השומר מחוברת לאקמו – מכשיר שמחליף זמנית את תפקוד הריאות והלב. ועכשיו היא כבר בשיקום. אם היא לא היתה עוברת, סיכויי ההישרדות שלה היו נמוכים מאוד. גם בלי קורונה יש קטסטרופה במחלקות פנימיות, עם המחסור במיטות טיפול נמרץ, אבל עכשיו בבת אחת – קורע לב".

פרופ' רהב, המכהנת גם כיו"ר האיגוד למחלות זיהומיות בהסתדרות הרפואית, אומרת: "70-60% מהחולים קשה אינם מחוסנים, אבל במחלקות לטיפול נמרץ רוצים קודם לטפל בחולים הצעירים יותר שרובם לא מחוסנים – ובחלק מהמקרים הם תופסים את המקומות של החולים שהתחסנו, שהם הרבה יותר מבוגרים, וזה מקומם מאוד".

על פי נתוני משרד הבריאות אמש, מתוך כ־1,100 חולים שמאושפזים במחלקות הקורונה בבתי החולים, כ־670 מהם במצב קשה – כולל 246 במצב קריטי ו־175 מונשמים.

העדות האמיצה של פרופ' רהב מחזקת את העדויות שנחשפו בעיתון בתחילת החודש שכללו אזהרות חמורות של רופאים בכירים בבתי החולים הציבוריים על איכות הטיפול בחולי הקורונה במצב קשה, שהולכת ויורדת. בחלק מבתי החולים המצב כבר הגיע לאי־ספיקה קשה, שבעקבותיה הטיפול בחולים הרבה פחות מסביר, בשל שחיקה של צוות הרופאים והאחיות שלא מצליחים לתת טיפול רפואי הולם לחולים קשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש תרופות יעילות ובטוחות ומוכחות לקורונה למה לא מאפשרים את נתינתם?!!!
תשובה – כי יש אינטרס ממוני בלתי נשלט של חברות מסחריות לשווק לעולם תלות כרונית בחיסונים, וכשיש צפי לרווחים של מאות מליארדי דולרים, יעשו הכל לא לאפשר לאשר תרופות לקורונה!!! פרופ' רהב שמתאימה מאד להיות סוכנת של פייזר, "לא שמעה" שיש תרופות טובות מאוד ומוכחות לקורונה… תשאלו גם את פרופ' ברבש המפורסם שהיה מנכ"ל בית חולים וגם מנכ"ל משרד הבריאות וכל הזמן הזה – לא יאומן כי יסופר – במקביל – הוא משמש כחבר בכיר, כבר 20 שנה תמימות, בדירקטוריון של חברת הייצור של – ניחשתם – החיסונים של פייזר..!!! ובלי להתבלבל – הוא עודד וממשיך לעודד בפומבי בפועל את המשקיעים ובעלי המניות של החברות המסחריות שמייצרות את החיסונים…אתם מוזמנים לקרוא כתבות מעטות שפורסמו על כך…תוך כדי שהוא רץ בכל אולפן וטורח להופיע על גבי כל מדיה אפשרית, בהתלהבות מופגנת, על מנת לדחוף את שיווק החיסונים… "תגלו להם" שיש מספר תרופות יעילות בטוחות ומוכחות, שניתנו כבר בפועל לחולי קורונה קשים והצילו את חייהם למשל: אברמקטין – שניתנה לעשרות אלפי חולים ברחבי העולם. תראו להם את העדות של רופא אמריקאי מסור ובלתי תלוי, בשם ד"ר קורי שמסר לסנט בארצות הברית, בה הוא מעיד על כך שיש תרופה והיא עובדת!!! תראו להם רופאים ומדענים בכירים בארה"ב שטוענים בהחלטיות מוכחת, שיש באי מתן אישור לשימוש חרום בתרופה המוכרת והבלתי מזיקה הזו, פשוטו כמשמעו "פשע נגד האנושות"…תזכירו להם שיש ויש תרופה ישראלית מקורית שניתנה כבר לפני שנה ל-30 חולי קורונה קשים באיכילוב, שהלכו הביתה לאחר 4 ימים בלבד…ושניתנה, במסגרת המריחה של אישור התרופה לפי כל הכללים המחייבים, לעוד 90 חולי קורונה קשים בשלושה בתי חולים ביוון שגם הם הלכו הביתה ברגל אחרי 4 ימים… אז תשאלו למה לעזאזל לא נותנים תרופות אלו ואחרות למי שחייו בסכנה ולכל אלו שמתו ויכלו להינצל…?! למה לא נתנו להם קודם תרופות שהוכחו בפועל על חולים שניצלו…למה לא?!! תשובה – אם יצילו חולים רבים מדיי על ידי תרופות קיימות מי ירצה להתחסן??? לא כל כך פשוט לוותר על רווחים של מאות מליארדים גם אם אנשים מתים מזה!!!!זו האמת לאמתה ולא יעזרו כל הכיסויים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture