Yehuda Haim/Flash90

ניסו לגזור את זקנו: ח"כ מאיר פרוש הותקף על ידי בעלי חזות חרדית

ח"כ מאיר פרוש הותקף הבוקר על ידי אלמונים שהגיעו לפתח ביתו • אחד מהם ניגש פיזית אל הח"כ וניסה לגזור את זקנו - אך פרוש הצליח להדוף אותו. השניים נמלטו רכובים על אופנוע • המשטרה פתחה בחקירה ואוספת מצלמות אבטחה

חבר הכנסת מאיר פרוש, יו"ר סיעת שלומי אמונים באגודת ישראל, הותקף הבוקר (שני) על ידי אלמונים שארבו לו בפתח ביתו. כאשר יצא הח"כ בשעת בוקר מוקדמת מביתו, ניגש אליו גבר בעל חזות חרדית ושאל אותו: "אתה מאיר פרוש?" כאשר ענה בחיוב – ניסה לתקוף אותו.

למקום הגיעו שני אלמונים, אך רק אחד מהם ניגש לתקוף פיזית את הח"כ, ואף ניסה לגזור את זקנו הלבן והארוך של פרוש. מאיר פרוש לא נבהל, והצליח להדוף את התוקף ממנו, לפני שהספיק לפגוע בו. השניים נמלטו מהמקום באמצעות אופנוע.

עוזרו של פרוש פנה לקצין הכנסת להגיש תלונה, ובמקביל נעשתה פנייה לקציני משטרת מחוז ירושלים, שמיהרו לשלוח למקום ניידת ולפתוח בחקירת האירוע. השוטרים אוספים מהמקום את מצלמות האבטחה כדי לאתר את החשודים.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר דווח למשטרה על תקיפתו של נבחר ציבור בסמוך לביתו בעיר ירושלים. על פי החשד, שני חשודים תקפו את נבחר הציבור ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי. בשעה זו כוחות משטרה עורכים סריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו