Olivier Fitoussi/Flash90     

נתניהו על הפיגוע בירושלים: "בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון" • צפו

נתניהו: "בזמן שבנט נמצא במצרים, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את חזרת הטרור לרחובותינו". גפני: "המשטרה דרשה להמשיך את הסגר ביו"ש, והממשלה מחליטה להסיר את הסגר"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במתקפה על ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות פיגוע הדקירה היום בירושלים: "לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים. אני משבח את כוחות הביטחון שניטרלו את המחבלים בפיגועים בירושלים ובגוש עציון, ושולח איחולי החלמה לפצועים".

"בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים ולהחזיר אותם לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז״ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו".

"הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה מדי יום כתוצאה מהשתוללות המגיפה בלי הנחיות ובלי אכיפה. הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל", דברי נתניהו.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף גם הוא את בנט: "המשטרה באופן מקצועי דרשה להמשיך את הסגר ביו"ש מחשש להסלמה, והממשלה בהפקרות מוחלטת מחליטה להסיר את הסגר, כתוצאה מכך אזרחי ישראל מקבלים פיגוע שני בירושלים בתוך יומיים".

ח"כ ישראל כץ: "‏יחיא סינוואר לא מאמין לכל איומי ממשלת בנט וממשיך לירות על שדרות. מבחינתו בנט הוא אפרוח שלא צימח נוצות, שתלוי בעבאס והתנועה האיסלמית ולא יעז לתקוף. כל הבטחות בנט לשינוי מדיניות ודין שדרות כדין ת״א – נקברו בדיונות של עזה".

שר הבריאות לשעבר חה"כ יולי אדלשטיין: "שלושה ימי טפטופים והכלה של ירי על ישראל, שני פיגועי דקירה בשטח ישראל. אחת ממשלה כנועה לתומכי טרור. ממשלת לפיד, הורוביץ ועבאס. השינוי הצליח – העלימו את הימין".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) בתגובה לפיגוע בירושלים: "הרפיסות ממשיכה ליתן את אותותיה. מספר הפיגועים קפץ והיום בליבה של ירושלים מחבל ללא פחד מבצע פיגוע דקירה. אני קוראת לראש הממשלה בנט – גלה מנהיגות, הפגן אומץ ונחישות ותבלום את הטרור".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: " רה"מ בנט טעה כשהחליט להסיר את הסגר על יו"ש למרות המלצת המשטרה מהחשש לפיגוע שאכן קרה. כשההסלמה גוברת צריכים להוריד לה את הראש בכח ובלי היסוס. אירוע זה יכול להיות כסמן לאירועים נוספים שחייבים לנהוג בהם ביד חזקה וללא מורא".

ח"כ בן גביר הוסיף: "למרבה האבסורד כשיהודים נפגעים מטרור יש עדיין חברי כנסת שתומכים בגלוי בטרור ומסיתים לאלימות ומקומם של תומכי הטרור האלו בכלא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture