בנט נפגש עם משפחת מנגיסטו: "מחויב באופן אישי להשבת השבויים"

בפגישה השתתפו גם המזכיר הצבאי, אלוף אבי גיל, ראש המטה לביטחון לאומי, ד"ר איל חולתא, ומתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום. הפגישה התקיימה במסגרת פגישות עדכון עיתיות שראש הממשלה מקיים עם משפחות השבויים והנעדרים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי) עם משפחתו של אברה מנגיסטו, המוחזק ברצועת עזה. בפגישה השתתפו גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה, אלוף אבי גיל, ראש המטה לביטחון לאומי, ד"ר איל חולתא, ומתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום.

הפגישה התקיימה במסגרת פגישות עדכון עיתיות שראש הממשלה מקיים עם משפחות השבויים והנעדרים. ראש הממשלה ציין בפני משפחת מנגיסטו, כי הוא מחויב באופן אישי להשבת החיילים והאזרחים המצויים ברצועת עזה, וכי דלתו פתוחה בפניהם.

בפגישה השתתף כאמור גם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, שהצטרף לראש הממשלה בנט בפגישתו עם נשיא מצרים עבד אל פתאח א-סיסי אתמול בשארם א-שייח', וסוגיה זו עלתה גם בפגישה עם הנשיא המצרי.

לפני כחודש וחצי דיווחו מקורות פלסטיניים כי החמאס מציע לשחרר את השבויים והנעדרים שבהם הוא מחזיק, תמורת שחרור 800 אסירים ובראשם מרואן ברגותי, וכן שחרורם של כל הנשים האסירות וכ-300 גופות של פלסטינים.

בתוך כך, משפחת גולדין, שגופת בנה סגן הדר הי"ד מוחזקת בידי חמאס בעזה כשבע שנים תרפה אמש בחריפות את שר החוץ, יאיר לפיד על התעלמות מוחלטת מהשבת הבנים במסגרת תכניתו המדינית אותה פרסם אתמול. "לפיד ישב בקבינט שעה שבננו הדר יצא לקרב וכעת הוא ננטש שוב על ידי לפיד בידי ארגון הטרור חמאס", אמרו במשפחת החייל שנהרג במבצע צוק איתן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו