בנט בביקורת חריפה נגד הגורמים המקצועיים:

Emil Salman/POOL

בנט בביקורת חריפה נגד הגורמים המקצועיים: "ההגבלות יובילו רק לנזקים כלכליים"

רה"מ גינה את עמדת אנשי משרד הבריאות בדיון מקצועי בצל אזהרת קבינט המומחים לקורונה • "אין קשר בין הגבלת הופעה או משחק כדורסל לתחלואה אצל לא מחוסנים, זה יוביל רק לנזקים כלכליים", אמר תוך התעלמות מקריסת בתי החולים

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

בדיון מקצועי בנושא הקורונה שהתקיים אמש (מוצ"ש) תקף ראש הממשלה נפתלי בנט בחריפות את עמדת משרד הבריאות לפיה יש לשנות גישה כדי להתמודד עם מגפת הקורונה ולהטיל הגבלות על הציבור ואמר: "אין קשר בין הגבלת משחק כדורסל או הופעה של זמר, כאשר הצופים מחוסנים לבין התחלואה אצל הבלתי מחוסנים".

לדברי בנט שבחודשים הספורים בהם הוא מופקד על טיפול במגפה הנהיג מדיניות המתעלמת מדעתם של גורמי המקצוע, מה שהוביל לכך שבתי החולים הגיעו למצב של קריסה: "אני פועל לפי עובדות ונתונים. ההגבלות הגורפות שהצעתם כמעט ולא יצמצמו תחלואה שממילא נמצאת בקבוצות לא מחוסנות, ורק יובילו לנזקים כלכליים, פגיעה בפרנסה – ללא תועלת". לדבריו, "אנחנו דבקים בקו שלנו: ישראל פתוחה, המשך התחסנות, הידוק התו הירוק ומסה של בדיקות".

בתוך כך, גורם בכיר בממשלה צוטט ב'חדשות 12' מתח ביקורת נגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס: "התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות – התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים". אותו בכיר המשיך והטיח ביקורת חריפה בד"ר אלרעי-פרייס: "שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג'נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית".

שר נוסף בקבינט יצא אף הוא נגד עמדת משרד הבריאות ואמר: "התחושה שעולה מהדרישה התקשורתית של משרד הבריאות להגבלת התקהלות היא דרישה של "בריחה מאחריות מחשש לתוצאות". אין קשר בין הבעיה לפתרון. הבעיה היא האנשים הלא מחוסנים. הפתרון הוא לא להגביל את המחוסנים. זה גם פוגע במוטיבציה לתו הירוק. לא מבינים אותם. התנהלות מוזרה. אין גם שיח בין המשרדים על הגבלת התקהלות. הם אפילו לא דרשו הצבעה על זה בקבינט. מתדרכים נגד הממשלה אבל בפועל לא מציגים שום הסבר לוגי".

כזכור, בשבוע שעבר קבינט המומחים המייעץ לפרויקטור הקורונה ולממשלה התריע כי "המשך ניהול המאבק לפי מספר החולים שמצבם קשה – מסוכן. הבוסטר עוזר, אבל יש להטיל מגבלות על התקהלויות". בנוסף גורמים בכירים במשרד הבריאות טענו שההחלטה שלא להטיל מגבלת התקהלות היא "טירוף", ושהשרים נמנעים מקבלת החלטות קשות.

בדיון קבינט המומחים הלאומי לקורונה שהתכנס ביום רביעי קבעו המומחים שהשתתפו בדיון המקצועי כי "היקף התחלואה המתמשך בחודש האחרון גובה מחיר כבד בנפש" וציינו כי "למרות התקווה לירידה בתחלואה בזכות מבצע החיסונים, לא ניתן ולא סביר להמשיך במסלול הקיים, ומתחייב שינוי מדיניות לתקופת הביניים עד אשר תוכח ירידה משמעותית ומתמדת בתחלואה הקשה". בדיון השתתפו, בין היתר, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' אש, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא ופרופ' רן בליצר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לכל אורך הדרך ראינו שבנט אגואיסט אבל לא שערנו עד כמה הוא מוכן להרוג!!!!!!! בשביל הקרירה שלו פחד הוא יודע שהרוגים פחות חמור לצבור בוחרו והוא מוכן להרוג!!!!!!!!אם חשבנו שהוא אפס היום אנחנו יודעים שהוא רוצח (והסיבה שהוא מעדיף הרוגים לעומת נזקים כלכליים פשוטה הרוגים זה משהוא שנשכחה אט אט חור בכיס לא )

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture