David Cohen/Flash90

נסע במהירות של 50 קמ"ש: פרטים חדשים על התאונה הקטלנית

פרטים חדשים שהגיעו למשטרה מוכיחים כי נהג האוטובוס בסון שנהרג בתאונה הקטלנית בגליל נסע בעיקול הכביש במהירות של 50 קמ"ש בלבד - מהירות סבירה שמתאימה לדרך. בנוסף, האוטובוס עבר רישוי רק לפני שבועיים

מידע חדש שמתפרסם במהלך הלילה האחרון (שישי) על עברו התעבורתי של נהג האוטובוס, אשר בסון ז"ל, מגלה כי ככל הנראה לא מדובר בעבריין תנועה סדרתי. בנוסף, המשטרה שולחת את חלקי האוטובוס למכוני בדיקה כדי לבחון אם היה כשל טכני שגרם לתאונה.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', בסון, בן 76, שנהרג בתאונה הקטלנית, אומנם נמצא בגיל מבוגר – אך יחד איתו עבדו בחברת ההסעות נהגים נוספים שקרובים אליו בגיל. עוד מתברר כי האוטובוס שבו נסע עבר מבחן רישוי רק לפני שבועיים ונמצא תקין לחלוטין.

מניתוח של אמצעים טכנולוגיים עולה כי בעיקול שנמצא באזור התאונה הוא נהג במהירות של 50 קמ"ש בלבד – מהירות סבירה שמתאימה לתוואי הדרך בנקודה הזו. נוסף על כך, דוח העבר התעבורתי של בסון מראה כי רישיון הנהיגה שלו בתוקף עד אמצע נובמבר, והוא החל לנהוג באוטבוס בשנת 1974 – כך שיש לו ניסיון נהיגה של 47 שנים.

עם זאת, בשנת 2017 עבר בסון קורס נהיגה נכונה עקב עבירות תנועה שצבר – ומאז ועד היום לא היו לו עבירות נוספות. לפי הדוח, העבירה האחרונה בוצעה באוגוסט 2017. עשרות עבירות התנועה שצבר לאורך השנים הן טכניות.

כזכור, אמש דווח כי למשטרה הגיעו ממצאי הנתיחה לאחר המוות שנערכה לנהג האוטובוס אשר בסון בן השבעים ושש שנהרג בתאונה הקטלנית שהתרחשב אמש בסמוך לחורפיש, אך לא ניתן לקבוע אם אירוע רפואי כלשהו גרם לתאונה.

על פי הדיווח למשטרה נודע כי מהממצאים ניתן לראות שהנהג עבר בעבר ניתוח מעקפים מסובך בלבו, אך עוצמת התאונה ועוצמת הפגיעה בו הייתה כל כך קשה שאי אפשר לקבוע בוודאות אם אירוע לבבי גרם לכך שיאבד שליטה ברכב שהוביל עשרות ילדים.

מחקירת המשטרה בשלב ברור שנהג האוטובוס הוא זה שאיבד את השליטה, וכעת נותר להם לקבוע מה גרם לאובדן השליטה מממצאים אחרים, בעיקר ע"י חקירת החלקים המכניים באוטובוס ועדויות ראיה של נהגים נוספים והילדים ובני הנוער שהיו באוטובוס בעת התאונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שאנשים בהתחלה דנו לכף חובה ולא דנו לכף זכות! כמה צער זה גרם למשפחתו!
כל הכבוד לJDN שלא נסחפו ישר לפרסם על הנהג הפוגע פירסומים שלילים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו