Omar Samir/FLASH90

במהלך הלילה האחרון: המשטרה מחקה את תמונות המחבלים באום אל פחם

ציור שצויר על קיר באום אל פחם שנשא תמונות של מחבלים בני העיר, שביצעו פיגוע בהר הבית לפני כארבע שנים ושל מחבל שניסה לעשות פיגוע בעיר העתיקה, פצע שוטר וחוסל - נמחק במהלך הלילה בהתערבות מחוז חוף במשטרה

המשטרה מחקה הלילה (ראשון) קיר באום אל פחם שנשא תמונות של מחבלים בני העיר, שביצעו פיגוע בהר הבית לפני כארבע שנים ושל מחבל שניסה לעשות פיגוע בעיר העתיקה, פצע שוטר וחוסל.

מתחת לציור שפורסם נכתב משפט שכתב אחד המחבלים בפייסבוק יום לפני הפיגוע: "החיוך של מחר יהיה יפה יותר בעזרת אללה". שכיב שנאן, אביו של כמיל, אמר ל'כאן חדשות' כי אמש נודע לו על קיר ההנצחה, וכי פנה לראש הממשלה נפתלי בנט בעניין. "לא יעלה על הדעת שנאבד את המשילות במדינה. פניתי גם למשטרה ולשר לביטחון הפנים, ואני דורש להרוס את הקיר הזה".

מפקדי מחוזות ירושלים וחוף שוחחו עם האב ופעלו למחיקת הציור. ראש עיריית אום אל פחם, סמיר מחמיד, אמר כי נודע לו על קיר ההנצחה אמש. "מדובר על קיר של בית פרטי. כעת אנחנו בודקים עם היועץ המשפטי כיצד ניתן לפעול. נפעל גם מול בעל הבית", אמר מחמיד טרם מחיקת הציור.

מחיקת הציור התבצעה במהלך הלילה האחרון התערבות מחוז חוף במשטרה. כוחות המשטרה וצבא נכנסו אום אל פחם ומחקו את הציור שגרם לסערה גדולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו