Yonatan Sindel/Flash90

"מוסיפה חטא על פשע": סמוטריץ' חושף את השיטה של איילת שקד

תדרוכים מכוונים כביכול השרה איילת שקד עומדת לעשות את דרכה חזרה למפלגות הימין, הביאו את יו"ר מפלגת הציונות הדתית להזהיר: "אם הימין חפץ חיים הוא צריך להוקיע את שקד ושותפיה ולהבהיר שיש מעשים שאין עליהם מחילה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בימים האחרונים, פרשנים פוליטיים רבים, כמו גם בראיונות עם חברי כנסת ממפלגת הליכוד, בדקו את האפשרות כביכול יש סיכוי כי שרת הפנים איילת שקד תפרק את הקואליציה הנשענת על מפלגות השמאל והערבים ותשוב לגוש הימין.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שבעבר התמודד באותה מפלגה עם שקד ובנט, מזהיר מפני האפשרות וכותב כי מדובר בחלק מהשיטה המתוכננת של איילת שקד.

וכך כותב סמוטריץ':

"לאיילת היתה שיטה. למכור את המדינה לתומכי טרור אנטי ציוניים בתנועה האסלמית ואז, כדי לדאוג בציניות לעתיד הפוליטי שלה בימין, לזרוק עצם להתיישבות ולחשוב שאנחנו מספיק טיפשים כדי לקנות את זה.

• ככה זה היה אחרי שמכרה את מפתחות זכות השיבה למנסור עבאס ואז ניהלה מו"מ דמה עם שמחה רוטמן כדי לשחק אותה שהיא מנסה לתקן. כמובן ברגע האחרון היא חזרה שוב לזרועותיו של עבאס כדי לשמור על שלמות הממשלה, ולעזאזל הרוב היהודי במדינה.

• ככה זה בשבוע שבו היא נכנעת לרע"מ ומאשרת את "חוק החשמל" שיחבר עשרות אלפי בתים לא חוקיים של ערבים בנגב ובגליל לחשמל ויתן זריקת עידוד מטורפת להמשך ההשתלטות שלהם על עוד ועוד שטחים, ואז מוציאה ספין שהיא תפעל שהחוק יאפשר לחבר גם את ההתיישבות הצעירה לחשמל.

• ככה זה בשבוע שבו היא נכנעת שוב לרע"מ ומאשרת הקמה של שלושה ישובים חדשים לבדואים בנגב, שיעבירו להם עוד למעלה מעשרת אלפים דונם! בלי שום הסדרה שתוודא שתושבי הפזורה יכנסו לישובים האלה, ואז, "בתזמון מקרי", מאשרים פתאום את כינוס מועצת התכנון העליונה ביהודה ושומרון כדי לאשר בניה בהתיישבות, תוך יצירת תקדים ראשוני ומסוכן לפיו בכל פעם שמאשרים בניה ליהודים ביהודה ושומרון צריך במקביל לאשר גם בניה לערבים שמתכננת הרשות הפלשתינית כדי לקבוע עובדות מסוכנות בשטח.

• וככה זה בשבוע שבו היא נכנעת שוב לעבאס ומשנה את נוסחאות מענקי האיזון כדי לקחת תקציב מהישובים היהודים ולהעביר מיליארדים לרשויות הערביות, ומשם לארגונים של התנועה האסלמית ולטרור, ואז מספרת שהשינוי יצ'פר בכמה גרושים גם רשויות ביהודה ושומרון וחושבת שבזה היא משתיקה את הביקורת ומלבינה את מכירת המדינה לתנועת אחות של חמאס.

על זה נאמר "לא תביא אתנן זונה ומחיר כלב בית השם אלוקיך". כשאדם עושה דבר רע וחושב שהוא מלבין אותו באמצעות שימוש במה שהוא הרוויח ממנו לדברים טובים אומרים לו – לא, תודה.

מה ששקד לא מבינה זה שבכך היא רק מוסיפה חטא על פשע, ומעליבה את ההתיישבות, המתיישבים, והאינטליגנציה של כולנו. הניסיון לייצר סימטריה מעוותת בין הבניה הבלתי חוקית של הערבים בכל רחבי הארץ להתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון משקפת אבדן עשתונות ערכי ובלבול עמוק בין טוב לרע ובין אור לחושך. הסימטריה הזו מתנכרת לערכי הציוניות הבסיסיים ביותר, עושה עוול גדול להתיישבות ולמתיישבים, וממחישה עד כמה שקד וחבריה הלכו לאיבוד עמוק עמוק בשמאל – תפיסתית ומנטאלית".

סמוטריץ' מוסיף, "מי שעקב אחרי הפרשנויות של עיתונאי הימין בסוף השבוע מבין שאיילת מתדרכת את כולם ומנסה לטעת בהם את האשליה שהיא עדיין בימין. אז לא, איילת לא תפיל את בנט בשום מחיר. חבל לשגות באשליות. היא תמשיך למכור את המדינה כשותפה בכירה בממשלה הרעה הזו ותגרום נזקים בלתי הפיכים שנצטרך להתמודד איתם עשרות שנים קדימה.

התקווה שהיא מנסה למכור היא שהיא תפיל את הממשלה אחרי תקופת בנט ותמנע מלפיד להפוך לראש ממשלה. ככה היא קונה לעצמה עוד שנה וחצי של אחיזת החבל בשתי קצותיו. להמשיך ליהנות ממנעמי השלטון של הממשלה האנטי ציונית הזו אבל לשמור לעצמה נתיב מילוט לעתיד פוליטי ביום שאחרי.

אלא שגם זו אחיזת עיניים. אם שקד תפרוש בעוד כשנה וחצי לפיד ושותפיו יכניסו במקומה בלי למצמץ את הרשימה המשותפת. שקד פתחה להם את הדלת לרווחה והפכה הישענות על תומכי טרור אנטי ציוניים לדבר נורמלי ומקובל בשמאל. אם לשקד מותר לשבת עם עבאס, ללפיד ומרצ מותר לשבת עם המשותפת. וזה הפשע הגדול ביותר שחבריה והיא גרמו בהקמת הממשלה הזו ובמחירים הבלתי נסבלים שהם משלמים עליה לתנועה האסלמית. פשע שעלול להביא חלילה לסופה של המדינה היהודית".

לכן מתריע יו"ר מפלגת הציונות הדתית כי "אם הימין חפץ חיים הוא צריך להוקיע את שקד ושותפיה ולהבהיר להם ודרכם לכל מי שיבוא אחריהם שיש מעשים שאין עליהם מחילה".

"מי אתם ימניים שעוד קונים את הדו-פרצופיות של שקד": עימות סוער ברשת

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture