Yonatan Sindel/Flash90

רומסים כל דבר שבקדושה: הממשלה אישרה 40 מיליון שקלים לרפורמים

מדובר בתקציב עתק שלא היה קיים עד כה, והוא הוקצה על ידי הממשלה הנוכחית למשרד התפוצות עבור פעילות "יהדות מתחדשת", לדרישת נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים בקואליציה. החכי"ם החרדים תקפו בחריפות את היוזמה הדורסנית

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

עוברים מדיבורים למעשים: ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט החליטה סופית להעביר תקציב של 40 מיליון שקלים עבור פעילות התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בשנת 2021, וזאת בהמשך ליישום ההסכמים הקואליציוניים.

מדובר בתקציב עתק שלא היה קיים עד כה, והוא הוקצה על ידי הממשלה הנוכחית למשרד התפוצות עבור פעילות "יהדות מתחדשת", לדרישת נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים בקואליציה.

כבר בהקמת הממשלה פורסם דבר ה- 40 מיליון השקלים שיוקצו לרפורמים ולקונסרבטיבים, אולם בימים האחרונים מזכירות הממשלה פרסמה הצעת מחליטים שבה ההכרה הרשמית בתנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות מקבלת ביטוי מעשי וסופי.

בתוך הפעילות שתתוקצב מהתקציב הייחודי – יכללו אירועי פרובוקציה בכותל המערבי, שמעתה ממשלת ישראל והעומד בראשה בנט – יהיו שותפים רשמים להם.

כזכור, בראש חודש האחרון, הכותל המערבי חולל על ידי חבר הכנסת גלעד קריב, יו"ר ועדת חוקה, שבניגוד גמור לחוק, נכנס לעזרת הנשים כשבידו ספר תורה. קריב לא התנצל על פעילותו הלא חוקית ואף התגאה בה והבהיר כי ימשיך לנהוג כך.

בעקבות חילול הכותל על ידי קריב, מרכז ליב"ה המוביל את המאבק נגד הרפורמים, שיגר תלונה משפטית ליועץ המשפטי לממשלה, ובה דרישה להעמיד לדין פלילי את קריב. בהמשך הצהירו חברי הכנסת מ'יהדות התורה' ומש"ס כי להבא, בראש חודש כסלו, הם מתכוונים לבלום בגופם את הפרובוקציה של קריב ולא לאפשר לו לחלל את הכותל המערבי, בניגוד לחוק.

הלגיטימציה וההכרה הרשמית שממשלת ישראל מעניקה לראשונה לרפורמים ולקונסרבטיבים – גורמת לכך שבימים אלו מתגבשת חזית פוליטית – פרלמנטרית רחבה, הכוללת ח"כים חילונים, דתיים וחרדים, שמבקשים למנוע את שינוי צביונה היהודי – מסורתי של מדינת ישראל. מי שפועל מול הח"כים הוא מנכ"ל מרכז ליב"ה אורן הניג שמוביל בישראל את המאבק נגד ההשתלטות הרפורמית.

ח"כ מאיר פרוש אמר בתגובה לצעד הדורסני: ״הממשלה הנוכחית ממשיכה לרמוס כל דבר שבקדושה ותומכת בארגונים רפורמיים שממיטים שואה רוחנית על העם היהודי, שבאמצעותה נעלמים יהודים רבים בהתבוללות או בנישואי תערובת".

ח"כ אורי מקלב אמר כי "לצערנו הממשלה עוקרת את הדת – הממשלה הזו עושה כמה דברים באבחה אחת, היא פוגעת בציבור החרדי, בערכי צביון המדינה. ולא מסתפקת בכך אלא אף מעניקה סכומי עתק שערורייתיים ומתקצבת התבוללות לאנשים שאין להם כל משמעות בארץ ישראל, לא מספרית ולא ערכית בכדי לעזור להם בעקירת הדת, הייחוס והכשרות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

על כך נאמר: טול קורה מבין עיניך. האתרים החרדים הם אתרים של "חרדים" רפורמים לכל דבר ועניין. מתוקצבים ומשמשים חלק מתקשורת הסדר עולמי חדש שעומד מאחורי הרפואמים ומנסה למוטט את היהדות האורתודוקסית והחרדית בפרט בעסרתם הרבה והאדיבה של כל העיתונים והאתרים החרדים. אתם הרשעים הגדולים ביותר. הרפורמים הם הזאב, אתם זאב בעור של כבש. באמת מעניין אותכם אם תתחזק ההפצה הרפואמית.. מה שמעניין אותכם זה שהכסף לא זורם לכיס שלכם. קחו עצה בשביל לקבל עוד מזומנים: תמשיכו להעלים את עשרות המיתות הפתאומיות מדום לב ושינה ללא קימה שפוקדות כרגע את ציבור המתחסנים החרדים ותמשיכו לפרסם פרסומות בעד החיסון ואנדי הסדר עולמי חדש ימשיכו להזרים לכם כספים. רשעים בכם משיח יטפל ראשונים.

מצויין
עכשיו אנ"ש יוכלו לבקש תקציב זהה ואפילו גדול יותר ויוכלו לעתור לבג"ץ. אנחנו אוכלוסיה לכל דבר וזה מגיע לנו על פי דין. מי מרים את הכפפה? גפני? אשר? דרעי?

חוצפה
ימות המשיח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture