Yoav Dudkevitch/POOL

"כאבי הבטן שלה הם אחיזת עינים" – שקד: "כל עוד הממשלה עובדת היא תמשיך"

שרת הפנים התייחסה לביקורת על כך שהיא מציגה את עצמה כימנית: "נשארתי אותה פוליטיקאית, ימינית ושמרנית. כל עוד הממשלה הזאת עובדת, ועובדת טוב, היא תמשיך • הציונות הדתית: ״היא המנוע של ממשלת בנט-עבאס"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שרת הפנים איילת שקד אמרה הערב (ראשון) כי "כל עוד הממשלה עובדת ושומרת על העקרונות שלה – היא יכולה לסיים את ימיה". שקד שספגה בימים האחרונים ביקורת רבה על כך שהיא מציגה את עצמה כימנית בעוד היא מחזיקה את ממשלת בנט ושלל החוקים האנטי ימניים שלה הבהירה בראיון ל'חדשות 12': "יש לי עמדות אידיאולוגיות ברורות".

לדבריה, "זאת ממשלת אחדות של ימין ושמאל, אף אחד לא צריך לצפות שהקמנו את הממשלה הזאת עברנו תהליך המרה אידיאולוגי. נשארתי אותה פוליטיקאית, ימינית ושמרנית. כל עוד הממשלה הזאת עובדת, ועובדת טוב, היא תמשיך. באתי לכאן מישיבת תקציב והעברנו תקציב חשוב לטיפול הפשיעה במגזר הערבי".

לגבי "חוק נתניהו" שמעורר מחלוקות בקואליציה אמרה שקד: "בנט ביקש שאת כל העניינים השנויים במחלוקת נדחה לאחרי התקציב. יש לנו משוכה מאוד גדולה בשבועיים הקרובים ואחרי התקציב אנחנו נקיים ישיבת סיעה מסודרת, כל אחד יגיד את דעתו ונקבל החלטה".

עוד הוסיפה השרה: "אני מתנגדת לחוק מסיבות אידיאולוגיות, בלי קשר לבנימין נתניהו, אני נגד החוק. לאחר התקציב, אני בטוחה שבנט יגיד את דעתו. אישית אני חושבת שהחוק לא נכון עבור מדינת ישראל ולא צריך להיכנס לספר החוקים, אין אף מדינה בעולם שיש בחוק את החוק הזה".

שקד נשאלה על התנגדות מרצ לאביתר והצהירה: "הקמת אביתר תקרה, בטוחה ששר הביטחון וראש הממשלה יעמדו בהתחייבות שלהם". לדבריה, "שר הביטחון קיים מילה במילה מה שנחתם בהסכם, נעשה סקר אדמות בצורה מאוד מהירה ונמצא שיש כמה עשרות דונמים של אדמות מדינה – מאמינה שהמתווה יקודם".

השרה טענה להסתה נגדה ואמרה שהיא מופתעת: "גם שר המשפטים וגם אני לא אמורים להיות מאובטחים ואנחנו עם אבטחה, זה לא אמור להיות ככה – מקווה שהרוחות יירגעו", אמרה והוסיפה: "ההסתה היא ברשתות על ידי הרבה מאוד אנשים. ההסתה קיימת והיא בעוצמות גבוהות, זאת החלטה תקדימית ששני שרים שלא צריכים להיות מאובטחים, מאובטחים לכל כך הרבה זמן".

"נפתלי בנט יעמוד מאחורי הסכם הרוטציה", אמרה שקד. "התקציב שאנחנו מעבירים הוא חשוב וקריטי לאזרחי ישראל. מבחינתי כל עוד הממשלה שומרת על העקרונות שלה – היא יכולה לסיים את ימיה".

בראיון ל'כאן חדשות' התייחסה שקד גם למתווה חוק החשמל שאושר בתיאום עם רע"ם: "חוק החשמל חוקק ב-2014, חודש ב-2017 ושוב ב-2019 ועכשיו נעשים דברים שכבר נעשו בעבר – במקומות שתהיה בהם הסדרה בתוכנית כוללנית גורפת".

מהליכוד נמסר בתגובה: "איילת שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט. שקד הונתה את בוחריה ונכנסה לממשלה עם מרצ, רע״מ ולפיד בניגוד לכל הבטחותיה ולכל כאבי הבטן. ממשלות הליכוד בנו פי 2 יותר ביהודה ושומרון גם תחת לחץ בינלאומי כבד. שקד ובנט משקרים ללא הפסקה – אתמול, היום ומחר".

בציונות הדתית בתגובה לאיילת שקד: ״הערב הודתה שקד שכל כאבי הבטן שלה הם אחיזת עינים, שהיא המנוע של ממשלת בנט-עבאס וכי תעשה הכל כדי שתשלים את ימיה. ההמרה של שקד הושלמה סופית עם אימוץ טרמינולוגיית השמאל והאשמת כל מבקריה מקרב מצביעי ימינה אותם הונתה בבחירות האחרונות כאחראים להסתה כנגדה״

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture