Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו לועג לשקד: "איילת המתייסרת שתמיד מתמסרת בסוף לשמאל"

"בנט מעביר סכומי עתק לתנועה האסלאמית כדי לשמור על הישרדותו הפוליטית", תקף יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד • הוא תקף את השותפה של בנט: "'ראינו את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. איזו הצגה"

בישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום (שני) בכנסת, התייחס יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו לראיונות שהעניקה אמש שרת הפנים איילת שקד בהם ביקשה להגן על תדמיתה הימנית וטענה כי מעולם לא זנחה את דעותיה.

"ראינו אתמול את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. איזו הצגה. איילת המתייסרת. הם חושבים שהם יכולים להמשיך לדבר ימין וללכת עם השמאל, זה לא עובד על אף אחד. זה לא עובד על הבוחרים שלהם ואפילו לא עובד על חלק מהאנשים בסיעה שלהם".

נתניהו הוסיף, "בנט מעביר סכומי עתק לתנועה האסלאמית כדי לשמור על הישרדותו הפוליטית. לא סתם רע"מ קראו לתוכנית הזו "נאהדה", שם שהוא מותג עולמי של האחים המוסלמים. לזה יש כסף, לא לחיילים, לא לרופאים ולא להורדת מיסים".

עוד התייחס נתניהו לתכנית הכלכלית לחברה הערבית שעברה בממשלה בהתאם לסיכומים עם מפלגת רע"מ: "יש מועקה כבירה ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית, יש לזה מחיר כשהם מכילים את הטרור ואת איראן ועכשיו הם גם משלמים סכומי עתק לתנועה האסלאמית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו