מיקי זוהר ביטל השתתפותו בכנס בחסות תומכי הרפורמים – גפני עדיין לא

מיקי זוהר ביטל השתתפותו בכנס בחסות תומכי הרפורמים – גפני עדיין לא

ח"כ מיקי זוהר ביטל את השתתפותו בוועידת "הארץ" בשל מימונה על ידי הקרן החדשה לישראל שתומכת ברפורמים. כך יוצא שח"כ משה גפני, שמנהל מאבק נגד הארגונים הרפורמים השונים, ישתתף בכנס בחסות הקרן שממנת רבים מהארגונים

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), החליט לבטל את השתתפותו בועידת עיתון 'הארץ', לאחר שפורסם כי הועידה מתקיימת בחסות הקרן החדשה לישראל.

"פנו אליי לפני זמן מה להשתתף בוועידת הארץ לדמוקרטיה כדי להביע את עמדות הימין ולהביא לידי ביטוי את הקול של המחנה הלאומי והליכוד", אמר ח"כ זוהר. "מצאתי לנכון להסכים כדי שקול הימין יישמע בכל מקום", הוסיף והבהיר כי "לאחרונה עודכנתי שגופי שמאל קיצוני כמו הקרן החדשה שתומכת באירגונים בזויים כמו 'שוברים שתיקה' ו'בצלם', מממנים את הועידה ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי לאלתר".

"בע״ה אמשיך לייצג את עמדות הימין והליכוד בכל מקום אפשרי אך לא אוכל לתת לגיטימציה לאירגונים אלה הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם", כך ח"כ מיקי זוהר.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי חברי הכנסת מיקי זוהר ומשה גפני צפויים להשתתף, כך על פי הפרסום הרשמי, בוועידת ישראל לדמוקרטיה שעורך עיתון הארץ, בחסות הקרן החדשה לישראל – דבר המעורר זעם בקרב ארגוני הימין.

על פי הדו"ח השנתי של הקרן החדשה, הקרן מממנת את הארגונים 'בצלם', 'שוברים שתיקה', 'לוחמים לשלום' – אשר פעיליו התעמתו לאחרונה עם לוחמים בחברון, וכן 226 אלף דולר לתנועה הרפורמית.

יו"ר תנועת 'אם תרצו' מתן פלג קרא אז לח"כ זוהר וגפני לבטל מיידית את השתתפותם בכנס ואמר: "לא ייתכן שחבר כנסת מהמחנה הלאומי יבחר לחבור למי שמממנים סיוע למחבלים ומנסים לשנות באופן מתמשך את אופיה של מדינת ישראל". לדבריו, "הדבר משול לעריקה בזמן מלחמה. הניסיון להתייפייף ולטעון שמדובר "בשיח חשוב עם הצד השני" פשוט מוטעה לחלוטין. מיקי זוהר נותן לגיטימציה לארגונים הכי קיצוניים, שמשמיצים את חיילי צה"ל, מתעמתים איתם ומוציאים את דיבתם רעה".

הוא הוסיף כי "אין גם שום סיבה שח"כ גפני ישתתף בועידה בחסות הקרן שפועלת נגד הציבור שלו, נגד חיילי צה"ל ונגד מדינת ישראל וזהותה היהודית. הקרן מממנת ארגונים רפורמיים ומקדמת יהדות רפורמית בישראל. מוטב שיודיעו שניהם מיד על ביטול השתתפותם".

כך יוצא שח"כ משה גפני, שמנהל מאבק נגד הארגונים הרפורמים השונים או ארגון "נשות הכותל", ישתתף בכנס בחסות הקרן שממנת רבים מאותם ארגונים. ח"כ זוהר הודיע היום, כאמור, על ביטול השתתפותו בכנס.

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו בירך היום את ח"כ זוהר: "'אנו מודים לח"כ מיקי זהר מקרב לב על הקשב ועל ההחלטה לבטל את השתתפותו בכנס עיתון הארץ במימון הארגון הפוליטי הזר 'הקרן לישראל חדשה'. הקרן לישראל חדשה, ארגון פוליטי זר הוא ארגון הגג הגדול ביותר בישראל לארגוני דה לגיטימציה ישראלים. מממן ארגונים המגנים משפטית על מחבלים ומשפחותיהם, מממן ארגונים המתפרנסים מהכפשת חיילי צה"ל, קידום לחץ בינלאומי עם ישראל, ואיזרוח מסתננים ועוד מירעין בימין. החלטתו של מיקי זהר להסיר את השתתפותו כמוה כמסר חד וברור לכל מבקשי רעתנו ומכפישנו כי דם חיילינו אינו הפקר. יישר כוח גדול".

גפני: "יש דברים שהם בלתי הפיכים" – זוהר: "אל תגיד את זה" • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture