בכיר רע"מ שהצטלם עם בנט ולפיד – והקשרים עם ארגון הטרור חמאס

בעת החתימה על המו"מ הקואליציוני הוא עמד כשושבין בין עבאס לבנט ולפיד, שחתמו על ההסכמים במשרדי העמותה שלו - עמותה אותה משבחים בכירי ארגון הטרור חמאס, עימם אף נפגש ברצועת עזה • "בנט ולפיד מסכנים את בטחון ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שני בכירים במפלגת רע"מ המנהלים עמותה בשם 48 הפועלת ביהודה, שומרון ועזה, נפגשו ברצועה עם בכיר בארגון הטרור חמאס, כך דיווחה הערב (חמישי) איילה חסון במהדורה המרכזית של חדשות 13.

ראזי עיסא, תושב כפר קאסם ובכיר במפלגת רע"מ שמוקם גם ברשימתה לכנסת משמש גם כיו"ר האסיפה הכללית של התנועה האסלאמית וחבר מועצת השורא. הוא הקים עמותה בשם "סיוע 48".

את ההסכם הקואליציוני עם מפלגת רע"מ, חתמו במשרדים השייכים לעמותה, והוא נראה עומד כשושבין בין יו"ר המפלגה ח"כ מנסור עבאס לבין ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד.

מלבד הפגישה עם בכירי ארגון הטרור, ראזי חמאד, בכיר בחמאס אף צילם ברכת תודה לעמותה על תרומתה לארגון. כשנשאל עיסא מדוע הודה לו בכיר חמאס אמר, "כל עזה מודה לאנשים שתורמים לנזקקים ויתומים".

"בנט ולפיד מסכנים את ביטחון ישראל"

תגובות רבות במערכת הפוליטית בתגובה לדיווח המטריד של איילה חסון. ממפלגת הציונות הדתית נמסר בתגובה: "נפתלי בנט צדק כשאמר לפני הבחירות "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס. לשתף פעולה עם רע"ם זה דבר מטורף וחמור מאוד. אסור לשתף פעולה עם האחים המוסלמים הסניף הישראלי". ממשלת בנט-עבאס-חמאס מסוכנת לישראל!".

יו"ר עוצמה יהודית אמר: "הכתובת הייתה על הקיר. הזהרנו שתנועת האחים המוסלמים היא תנועת אויב של מדינת ישראל וכעת נתפסו בקלקלתם מקיימים קשרים עם החמאס. היום חושפת איילה חסון את הפרטים והגיע הזמן להפנים ולהבין שיש לנו ממשלה שהבסיס שלה הם תומכי טרור וחמאס".

ח"כ איתמר בן גביר הוסיף: "היום כולם מבינים שבנט ולפיד מסכנים את בטחון ישראל ומדובר בממשלה מופקרת ומסוכנת שכדי לשרוד נתמכת בשונאי ישראל".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב: "ממשלה של תומכי טרור. החמאס מעביר הנחיות לפקודיו בממשלה ובנט מבצע. ישראל על סף תהום. לא היו ימים טובים למועצת השורא כימי בנט ושקד. ממשלת האחים המוסלמים על מלא!! יש להקים באופן מיידי את הוועדה לביקורת המדינה ולברר את שיתופי הפעולה המסוכנים האלו עד תום. מהיועמ"שים לא תבוא הישועה".

ח"כ קטי שטרית הגיבה: "‏תגידו בנט ושקד אתם השתגעתם? מה אתם עושים?! אתם אשכרה ממנים תנועת טרור ומפקירים את בטחון מדינת ישראל ואזרחיה! תחקיר מטלטל ומפחיד!".

ח"כ שמחה רוטמן בחר בתגובה צינית: "אין לי מושג איך אנשים ציונים נמצאים בממשלת תומכי הטרור הזאת. לצערי מימינה ומתקווה חדשה כבר אין ציפיות בכלל, אבל מה כחול לבן, יש עתיד ומפלגת העבודה עושות בממשלה שכזו?".

ח"כ מיכל וולדיגר הגיבה: "התחקיר בחדשות 13 על הקשר של מפלגת רע"מ לתנועת הטרור חמאס בעזה, צריך להטריד את כל מי שחפץ בביטחונם של מדינת ישראל ואזרחיה. חברי הכנסת מימינה, לא יכול להיות שאינכם רואים את המציאות הזו! יש לכם הזדמנות לתקן את הטעות – תפרקו את הממשלה הרעה והמסוכנת הזו!".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture